کد خبر : 539
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آگوست 2021 - 13:46
-

بهره‌مندی عادلانه از فضاهای شهری از اولویت‌های شورای پنجم بود

بهره‌مندی عادلانه از فضاهای شهری از اولویت‌های شورای پنجم بود

  رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شیراز با تاکید بر اینکه در دوره پنجم علی‌رغم اتفاقات و بحران‌های متعدد، رویدادهای بزرگی در حوزه شهری رقم خورده است، گفت: شورای پنجم برخلاف بسیاری که فقط پروژه‌های بتونی بزرگ‌مقیاس را باارزش می‌دانند، نشاط و شادابی شهروندان و بهره‌مندی آنان از فضاهای شهری را با توسعه عدالت‌محور

بهره‌مندی عادلانه از فضاهای شهری از اولویت‌های شورای پنجم بود

  رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شیراز با تاکید بر اینکه در دوره پنجم علی‌رغم اتفاقات و بحران‌های متعدد، رویدادهای بزرگی در حوزه شهری رقم خورده است، گفت: شورای پنجم برخلاف بسیاری که فقط پروژه‌های بتونی بزرگ‌مقیاس را باارزش می‌دانند، نشاط و شادابی شهروندان و بهره‌مندی آنان از فضاهای شهری را با توسعه عدالت‌محور مدنظر قرار داد.

نواب قائدی شامگاه سه‌شنبه ۱۲ مرداد در آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری منطقه یک و چهار شیراز با اشاره به اینکه شورای پنجم در بدو کار با برخی پروژه‌های نیمه‌کاره بازمانده از دوران شورای چهارم روبه‌رو شد، گفت: این طرح‌ها، توسط مدیریت شهرداری و شورای چهارم انجام شده بود و از آنجا که سرمایه‌های این شهر بودند، مکلف بودیم که آنها را به دور از هرگونه تفکر سیاسی و بی‌آنکه در نظر داشته باشیم که پروژه را چه کسی کلنگ زده است، به اتمام رساندیم.
به گزارش ایسنا به نقل از شورای اسلامی شهر شیراز، قائدی افزود: به بیان دیگر، پروژه‌هایی که با رویکرد فرهنگ‌مداری و انسان‌محوری ارائه کردیم درواقع از سال ۱۳۹۸ آغاز شد.
رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این شورا تنها پروژه‌های کامل و تمام‌شده را در پایان دوره خود به بهره‌برداری می‌رساند، تاکید کرد: شورای شهر با رویکرد روزهای آغازین کار، فقط پروژه‌هایی را افتتاح می‌کند که به‌صورت کامل، تمام شده باشد و چنانچه قصد داشت پروژه‌ها را به صورت نیمه کاره و با ۸۰ یا ۹۰درصد پیشرفت را نیز با نام خود به بهره‌برداری رساند، بسیار بیش از اینها می‌بود.
قائدی اظهار کرد: دستکم تا ۶ ماه آینده شاهد آن خواهیم بود که پروژه‌های بسیاری توسط شورا و شهرداری دوره ششم افتتاح شود؛ این طرح‌ها متعلق به شهروندان، برای شهروندان و با دستان زحمتکش کارکنان خدوم شهرداری رقم خورده است و مهم نیست که چه کسی آنها را افتتاح می‌کند.
او افتتاح طرح‌های بزرگی همچون تقاطع شهید رودکی، بزرگراه مهندسین، تقاطع استاد بهمن‌بیگی و ایستگاه‌های مترو را توسط مقامات عالی‌رتبه دولتی در سال‌های گذشته مایه مباهات مدیریت شهری شهرداری شیراز و شورای پنجم دانست.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: با نهایت خوش‌وقتی اعلام می‌کنم که امروز با حضور اصحاب رسانه و یاوران شورای مناطق ۴ و ۹ سوار بر خط ۲ مترو شیراز، از ایستگاه قهرمانان به ایستگاه عادل‌آباد نقل مکان کردیم و این مهم نشان‌دهنده آن است که در زمینه توسعه خطوط مترو رکورد بر جای گذاشتیم.
قائدی همچنین از پیاده‌راه استاد شجریان به عنوان پروژه‌ای گردشگری و تفریحی یاد کرد که از طریق خطوط مترو به بافت تاریخی شیراز و ایستگاه وکیل‌الرعایا می‌رسد و دسترسی گردشگران را از نگین سبز شهر شیراز، باغات قصردشت، به سمت منطقه تاریخی تسهیل می‌بخشد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز بهره‌برداری از پروژه پیاده‌راه سلامت احمد بن موسی (ع) را لذت‌بخش‌ترین رویداد در دوران کاری خود نام برد و توضیح داد: از آنجا که این پروژه با رویکرد عدالت‌محوری و بهره‌مندی شهروندان ساکن مناطق کمتربرخوردار از امکانات رفاهی و فضای تعاملی صورت گرفته بود، بسیار ارزشمند بوده است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح