کد خبر : 118001
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 13:14
-

به افراد سودجو اجازه نمی دهیم به مردم ظلم کنند

به افراد سودجو اجازه نمی دهیم به مردم ظلم کنند

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: با تامین به موقع ذخایر استراتژیک و عرضه مناسب کالاهای اساسی می توان به راحتی گرانی در بازار را مهار کرد. قاسم سلیمانی دشتکیدر نشست ستاد تنظیم بازار با اشاره به شرایط امروز کشور تلاش برای افزایش تولید و خودکفایی در شرایط بحران و تحریم را نیاز اصلی کشور عنوان کرد و

به افراد سودجو اجازه نمی دهیم به مردم ظلم کنند

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: با تامین به موقع ذخایر استراتژیک و عرضه مناسب کالاهای اساسی می توان به راحتی گرانی در بازار را مهار کرد.

قاسم سلیمانی دشتکیدر نشست ستاد تنظیم بازار با اشاره به شرایط امروز کشور تلاش برای افزایش تولید و خودکفایی در شرایط بحران و تحریم را نیاز اصلی کشور عنوان کرد و گفت: امروز و در این شرایط باید طوری عمل کرد که هم چرخ تولید بچرخد و هم سلامت مردم تامین شود.

وی ادامه داد: هرچند محور اصلی کار ما تامین سلامت مردم در این شرایط است اما هیچگاه از معیشت مردم هم غافل نشده ایم و با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام “جهش تولید” باید برای افزایش تولید در وضعیت تحریم و بیماری کرونا تلاش کنیم و حتی بتوانیم صادرات نیز داشته باشیم.

استاندار ایلام گفت: با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و برقراری آرامش و بازگشت آرامش بر زندگی مردم فعالیت های اقتصادی در هفته آینده به صورت آرام شروع می شود.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: امروز نیاز اساسی کشور افزایش تولید است و باید از این فرصت تحریم ها برای خودکفایی در بخش های مختلف استفاده کنیم.

استاندار ایلام با تاکید بر این مهم که باید تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی نظیر گوشت، مرغ، برنج و … در اولویت کار مسئولان صنعت باشد و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند، تصریح نمود: خوشبختانه تاکنون با توجه به پیش بینی های لازم برای ایام عید مردم با کمبود کالاهای اساسی مواجه نبوده اند و به همین خاطر ذخیره سازی کالاهای اساسی باید همچنان متناسب با نیاز و تقاضای مردم ادامه یابد تا مشکل روانی از نظر نبود کالا در این شرایط بیماری کرونا در جامعه و بازار احساس نشود.

سلیمانی دشتکی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن میزان ذخایر گندم، برنج، شکر و گوشت مرغ و همچنین تقدیر از تلاش مجموعه اقتصادی استان برای عرضه و تامین میوه شب عید افزود: به دلیل کاهش تقاضای مردم قیمت مرغ تا حدودی در بازار کشور کاهش یافت که در استان ایلام زیاد محسوس نبود و باید واحدهای نظارتی و بازرسی این مساله را بررسی کنند.

وی ادامه داد: همه باید کمک کنیم که گران فروشی از بین برود و با تامین به موقع ذخایر استراتژیک و عرضه مناسب کالاهای اساسی می توان به راحتی گرانی در بازار را مهار کرد.

سلیمانی دشتکی در ادامه خواستار افزایش میزان ذخیره سازی کالاهای اساسی و تامین نهاده های دامی در استان شد.

وی با تاکید بر تداوم نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها، گفت: نباید اجازه داد اجحافی در این شرایط در حق مردم توسط برخی افراد سودجو صورت گیرد.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع بیماری کرونا پرداخت و گفت: استان پس از آلوده شدن به ویروس کرونا با وجود اینکه آمار پایینی داشت اما به دلیل افزایش موج مسافرت ها آمار افزایش یافت که با مدیریت و محدود کردن سفرها تاحدودی آمار افراد مبتلا روند کاهشی داشته است.

وی ادامه داد: همچنان مردم باید توصیه ها و پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت رعایت کنند و با در خانه ماندن به سلامت خود و جامعه کمک کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام،  در این نشست وضعیت ذخیره سازی کالاهای اساسی استان بررسی شد و گزارشی توسط اعضا ارائه  و قرار شد نهاده های دامی نیز به میزان لازم تامین و کالاهای اساسی نظیر مرغ و برنج و نهاده های دامی نیز متناسب با نیاز استان ذخیره شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح