کد خبر : 4164
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 14:50
-

به دنبال توسعه و بهبود کیفیت سیستم حمل و نقل همگانی در بندرعباس هستم

به دنبال توسعه و بهبود کیفیت سیستم حمل و نقل همگانی در بندرعباس هستم

 نامزد نخست شهرداری بندرعباس گفت: در شهر بندرعباس ۷ مأموریت برای شهرداری بندرعباس تدوین شده است و هرکسی سکاندار شهرداری بندرعباس شود باید این مأموریت ها را عملی کند سیدناصر اشرفی صبح امروز (۱۷ مردادماه) در سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: بندرعباس باید شهر فرصت های نوآور و مشارکتی با هدف پایداری

به دنبال توسعه و بهبود کیفیت سیستم حمل و نقل همگانی در بندرعباس هستم

 نامزد نخست شهرداری بندرعباس گفت: در شهر بندرعباس ۷ مأموریت برای شهرداری بندرعباس تدوین شده است و هرکسی سکاندار شهرداری بندرعباس شود باید این مأموریت ها را عملی کند

سیدناصر اشرفی صبح امروز (۱۷ مردادماه) در سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: بندرعباس باید شهر فرصت های نوآور و مشارکتی با هدف پایداری و عدالت محوری در ارتقا کیفیت محیط شهری و زندگی شهروندان باشد.
وی با بیان اینکه در برنامه ریزی بندرعباس به عنوان یک نوکلان شهر بایستی به اسناد بالادستی اهمیت دهیم، اظهار کرد: در برنامه خودم سععی کردم تمرکزم را بر مسائل و چالش های پیش روی کلان شهر و شهرداری بندرعباس از اسناد فرادستی، استانی و محلی بهره بگیریم.
معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به اینکه در شهر بندرعباس ۷ مأموریت برای شهرداری بندرعباس تدوین شده است و هرکسی سکاندار شهرداری بندرعباس شود باید این مأموریت ها را عملی کند، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و مدیریت، مالی و اقتصادی، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی، حمل و نقل، عمران و زیربنایی و شهرسازی و معماری این ۷ مأموریت را شامل می شود.
وی با بیان اینکه ساماندهی، حفاظت و بهبود مستمر کیفیت و پایداری محیط زیست شهری نخست هدف راهبردی برنامه بنده است، عنوان کرد: نگهداری و توسعه هدفمند و متوازن فضای سبز شهری و پیراشهری، ارتقای سطح سلامت و بهداشت شهری و صیانت و بهره برداری بهینه از منابع طبیعی و کنترل آلاینده های زیست محیطی سه سیاستی است که برای تحقق این هدف در دستور کار است.
اشرفی با اشاره به اینکه مدیریت و کنترل تولید پسماند شهر، ایجاد ایستگاه های ثابت و موقت جمع آوری پسماند خشک و احداث کارخانجات بازیافت پسماند خشک در اولولیت برنامه هایم است، اضافه کرد: استفاده از روش های نوین آبیاری فضای سبز، تصفیه پساب و استفاده در ابیاری فضای سبز، انتقال و ساماندهی صنوف کارگاهی آلاینده، ساماندهی و رفع مزاحمت اصناف و پالایش مستمر آلایندگی های زیست محیطی نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه باید به دنبال توسعه و بهبود کیفیت سیستم حمل و نقل همگانی باشیم، تصریح کرد: بر روی تأمین ناوگان جدید تاکسیرانی، نگهداری، کنترل و نظارت حمل و نقل عمومی موتوری، توسعه ناوگان تاکسی دریایی، ایجاد و توسعه خطوط ویژه تردد BRT، احداث خطوط و تأمین تجهیزات و توسعه ایستگاه های ناوگان انبوه بر همچون منوریل نیز فکر شده و با برنامه پیش خواهیم رفت.
معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی هرمزگان با انتقاد از عدم مدیریت صحیح در منابع انسانی شهرداری بندرعباس، عنوان کرد: باید خط مشی و برنامه ریزی درستی صورت گیرد تا اینگونه شاهد هدر رفت نیروی انسانی و انگیزه در بدنه شهرداری بندرعباس نباشیم.
اشرفی با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد اپلیکیشن شهر من و صدور کارت الکترونیک شهروندی هستم، تصریح کرد: باید به سمت توسعه خدمات الکترونیک در شهر بندرعباس پیش رویم و اکنون مـتأسفانه در شهر بندرعباس زمینه خدمات الکترونیک چندان بهره گرفته نشده است.
وی با بیان اینکه باید به دنبال زیباسازی و ارتقای کیفیا سیما، منظر و فضای سبز شهری باشیم، خاطرنشان کرد: بهبود سیستم ایمنی، پیشگیری مقابله با حریق و مدیریت بحران به ویژه در بافت های فرسوده در دستور کارمان قرار دارد و نوسازی بافت های فرسوده که ۴۳ درصد محدوده شهری بندرعباس را تشکیل می دهد، در اولویت برنامه هایم قرار دارد.
این نامزد تصدی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه احداث و توسعه بازارها و روز بازارها امری است که باید با سرعت شکل بگیرد و تردد بین شهری را کاهش دهیم، اظهار کرد: توسعه و بهبود زیرساخت های خدماتی مورد نیاز گردشگران نیز با توجه به گردشگر پذیری بندرعباس نیاز مبرم است و ۶ هزار هکتار در نوار ساحلی بندرعباس در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم فضای مناسبی را برای گردشگران و زیبایی شهر به کار ببندیم.
اشرفی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های و امکانات و سالن های ورزشی و فرهنگسراها را در محلات گسترش دهیم، افزود: ۴۵۰ هکتار زمین در بحث خدمات به شهروندان در بندرعباس نیاز داریم که با کمبود این میزان مواجه ایم و این کار را برای توسعه متوازن شهری سخت کرده است.
وی با اشاره به اینکه از صنایع غرب هرمزگان تنها آلایندگی و تراکم شهری را دریافت کرده و از سهم اصلی توسعه خدمات شهری محروم مانده ایم، عنوان کرد: ارتقا کارایی وصول و اجرای به موقع قوانین، نوآوری های مالی، تعریف درآمدهای جدید و تغییر پایه ها و نرخ ها چهار مسیری است که برای افزایش درآمدها و در شهرداری بندرعباس پیش بینی کرده ایم.
اشرفی با تأکید بر اینکه شهروندان در چهار مقوله مالی، فکری، عملی و اجرایی می توانند در کنار شهرداری بندرعباس باشند، اضافه کرد: طرح تفضیلی شهر بندرعباس را مطالعه کرده ام و ۱۵۲ هزار خانوار شهری در آن زندگی می کنند که در بحث سرانه ها با مشکلات زیادی رو به رو هستیم.
وی با بیان اینکه ۶۰ هکتار در حوزه آموزشی، ۲۶ هکتار فرهنگی و هنری، ۱۸ هکتار ورزشی و ۵۵ هکتار در حوزه درمانی با مشکل و کمبود زیرساخت مواجه ایم، اظهار کرد: یکی از عمده دلایل سکل گیری محدوده های مغایر و اجرایی نشدن بسیاری از پیشنهادات طرح تفضلی است.
به گزارش ایسنا، سیدناصر اشرفی  دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی، ۲۲ سال در مجموعه راه و شهرسازی هرمزگان مشغول به فعالیت، ۶ سال معاون املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی هرمزگان، ۸ سال در استان کرمان رئیس اداره راه و شهرسازی کرمان و ۵ سال معاون اداره راه و شهرسازی استان کرمان و اکنون هم معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی هرمزگان است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح