کد خبر : 68891
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 22:00
-

به مسئولان قبلی به چشم دشمن و مجرم نگاه نکنیم

به مسئولان قبلی به چشم دشمن و مجرم نگاه نکنیم

ایسنا/همدان عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی‌سینا با بیان اینکه نگاهی که هم‌اکنون به مسئولان قبلی در کشور وجود دارد خطرناک است، گفت: اجازه ندهیم نیروهایمان راحت بسوزند و اگر بخواهیم به مسئولان قبلی به چشم دشمن و مجرم نگاه کنیم وضع همین است که در حال حاضر با آن مواجه‌ایم. پروفسور محمدعلی زلفی‌گل چهارشنبه ۲ تیرماه

به مسئولان قبلی به چشم دشمن و مجرم نگاه نکنیم

ایسنا/همدان عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی‌سینا با بیان اینکه نگاهی که هم‌اکنون به مسئولان قبلی در کشور وجود دارد خطرناک است، گفت: اجازه ندهیم نیروهایمان راحت بسوزند و اگر بخواهیم به مسئولان قبلی به چشم دشمن و مجرم نگاه کنیم وضع همین است که در حال حاضر با آن مواجه‌ایم.

پروفسور محمدعلی زلفی‌گل چهارشنبه ۲ تیرماه در همایش روز بسیج اساتید که در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد، اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ باید به چند نکته توجه کنیم از جمله اینکه مسئولیت‌های اجرایی شبیه مشعل المپیک است که قهرمانان به دست می‌گیرند و به نفر بعد می‌دهند.
وی با بیان اینکه انتخابات عرصه قدرت‌نمایی و جنگ نیست، تصریح کرد: باید نوع نگاهمان به تغییر مدیریت اجرایی کشور تغییر کند و مثل مشعل المپیک باشد، همچنین قدردان همه کسانی که زحمت کشیدند باشیم چراکه همه در تیمی به اسم ایران هستیم.
زلفی‌گل با تأکید بر اینکه قدردان مدیران قبلی باشیم و انصاف به خرج دهیم، مطرح کرد: اگر مسئولان قبلی بد بودند کارهایی که تاکنون در مملکت انجام شده را چه کسی انجام داده است؟ هر یک از مدیران قبلی آجری روی اجر گذاشته و سیستم ‌حاکمیتی باید نوع نگاهش را تغییر دهد.
این مدرس دانشگاه با مطرح کردن این سوال که چرا نمی‌توانیم اسم رئیس جمهور را در کشور ببریم، خاطرنشان کرد: باید انتقادها را بپذیریم اما مسئولانی که در شرایط سخت کار کردند را هم مدنظر داشته باشیم.
زلفی‌گل با تأکید بر اینکه به دنبال حاکم شدن شایسته‌سالاری در کشور باشیم، یادآور شد: دانشگاهیان الگوی جامعه هستند و باید جایگاه کوچک و بزرگ را درک کرده و به دیگران منتقل کنند.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم رئیس جمهور منتخب تیم شایسته‌ای انتخاب کند و شایسته سالاری حاکم شود، ادامه داد: اگرچه تعطیل بودن دانشگاه‌ها، به کارگیری سیستم الکترونیک در انتخابات ۱۴۰۰ و شیوع ‌کرونا در کاهش مشارکت مردم تأثیر داشت اما باید بپذیریم‌ مردم دلخور هستند.
زلفی‌گل اضافه کرد: رئیس جمهور منتخب باید تلاش کند که این مشکل برطرف شود، از طرفی باید در سطح بین‌المللی تنش‌زدایی کنیم و دست دوستی به جهان بدهیم، اگر ایران با ۵۸ کشور جهان اسلام و کشورهای همسایه ارتباط داشته باشد نیازی به برجام نداریم.
وی با اشاره به اینکه تعامل با دنیا ضروری است، گفت: اگر هر استاد دانشگاه با اساتید خارج از کشور کار مشترک انجام دهد دنیا نمی‌تواند بگویند ایران تروریست است و این امر شدنی است.
وی با بیان اینکه اگر خود را بسازیم‌ جامعه درست می‌شود، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم مملکت آباد باشد به عنوان معلم باید از خود و کلاس و خانواده خود شروع کنیم.
انتهای پیام
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح