کد خبر : 13057
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 سپتامبر 2021 - 22:23
-

بیش از ۱۰۴ هزار دوز واکسن کرونا در کاشمر تزریق شده است

بیش از ۱۰۴ هزار دوز واکسن کرونا در کاشمر تزریق شده است

 فرماندار کاشمر گفت: تاکنون بیش از ۱۰۴ هزار دوز واکسن کرونا به جمعیت هدف برنامه ملی واکسیناسیون در این شهرستان تزریق شده است. مسلم ساقی ظهر امروز در هشتاد و چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان کاشمر افزود: بر اساس آمار اعلامی تاکنون ۶۴.۴ درصد جمعیت کاشمر و افراد میهمان در این

بیش از ۱۰۴ هزار دوز واکسن کرونا در کاشمر تزریق شده است

 فرماندار کاشمر گفت: تاکنون بیش از ۱۰۴ هزار دوز واکسن کرونا به جمعیت هدف برنامه ملی واکسیناسیون در این شهرستان تزریق شده است.

مسلم ساقی ظهر امروز در هشتاد و چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان کاشمر افزود: بر اساس آمار اعلامی تاکنون ۶۴.۴ درصد جمعیت کاشمر و افراد میهمان در این شهر ۲ دوز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت نموده و در برابر این ویروس واکسینه شده‌اند. گزارش ارائه شده از پیک پنجم و سوم کرونا نمایانگر آن است که همچنان پیک پنجم تمام نشده و طی ۲ روز گذشته شاهد افزایش تعداد بستری‌ها در بیمارستان شهید مدرس این شهرستان بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراجعه نکردن شهروندان برای واکسیناسیون مجددا شاهد افزایش مبتلایان به کرونا خواهیم بود، تصریح کرد: چه بسا با این شرایط وارد پیک ششم شویم که قطعا شرایط آن بسیار دشوار خواهد بود. در حال حاضر تعدادی از مردم واکسینه شده‌اند و همین موضوع عادی انگاری بیماری را در جامعه رواج خواهد داد.
فرماندار کاشمر عنوان کرد: واکسیناسیون شهروندان کاشمر به این معنا نیست که جامعه ایمنی قابل قبولی دارد. مردم باید بدانند که تزریق این تعداد دوز واکسن به معنی احساس راحتی، عدم استفاده از ماسک و اینکه خطری ما را تهدید نمی‌‎کند، نیست بلکه مانند گذشته باید پروتکل‌های بهداشتی به درستی رعایت شود.
پیش‌بینی ورود کاشمر به پیک ششم در اواخر مهر و اوایل آبان‌ ماه
در این جلسه دکتر محمد جواد یزدانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر، گفت: مهمترین مساله این روزهای کشور موضوع واکسیناسیون بوده که اثرات و نکات مثبتی هم دارد که این مسائل برای همه مشهود است. آمار بستری و فوت افراد سالمند و دارای بیماری‌های زمینه‌‎ای که قبل از پیک پنجم، ۲ دوز واکسن را دریافت کرده بودند، کاهش پیدا کرده و برعکس مرگ و میر و ابتلا در افراد بدون بیماری زمینه‌ای و آن‌هایی که واکسیناسیون انجام نداده‌اند، بیشتر بوده است.
وی با تاکید بر اینکه واکسن همچنان یک نیاز جدی و حیاتی است، گفت: با بررسی‌ها و شرایط خاص منطقه پیش‌بینی می‌شود که اواخر مهر و اوایل آبان‌ ماه ممکن است با پیک ششم کرونا مواجه شویم. اگر در این چهار هفته که دوران طلایی است، پوشش واکسیناسیون را بالاتر ببریم و حداقل ۸۰ درصد جامعه هدف یک دوز واکسن دریافت کنند، پیک ششم خفیف‎‌تر خواهد بود و مرگ و میر کمتری خواهیم داشت.
یزدانی بیان کرد: حدود ۹۸ هزار و ۴۴۸ نفر از ساکنان کاشمر تا به امروز یکی از ۲ دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که پوشش نسبتا قابل قبولی است ولی برای ادامه کار نیازمند همکاری و اطلاع‌رسانی تمام دستگاه‌های اجرایی از طریق فضاها و محیط‌های در اختیار هستیم.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح