کد خبر : 88459
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 19:51
-

تأخیر در ازدواج آسیب‌های روحی و روانی به همراه دارد

تأخیر در ازدواج آسیب‌های روحی و روانی به همراه دارد

ایسنا/اردبیل مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: تأخیر جوانان در ازدواج به دلایل مختلف به ویژه تحصیل آسیب‌های روحی و روانی نگران‌کننده‌ای را به همراه دارد. فریبا محمدلو ۲۴ تیر در مراسم گرامیداشت هفته ازدواج در اردبیل اظهار کرد: با راهکارهای مختلف سعی و تلاشمان بر این است تا تسهیل در امر ازدواج اتفاق

تأخیر در ازدواج آسیب‌های روحی و روانی به همراه دارد

ایسنا/اردبیل مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: تأخیر جوانان در ازدواج به دلایل مختلف به ویژه تحصیل آسیب‌های روحی و روانی نگران‌کننده‌ای را به همراه دارد.

فریبا محمدلو ۲۴ تیر در مراسم گرامیداشت هفته ازدواج در اردبیل اظهار کرد: با راهکارهای مختلف سعی و تلاشمان بر این است تا تسهیل در امر ازدواج اتفاق بیفتد اما بیان این نکته ضروری است که امر ازدواج مقوله دولتی نیست که با زور و اجبار بتوان در این زمینه کاری را انجام داد.

وی توجه خانواده‌ها را به ترغیب و تشویق فرزندان به امر ازدواج و انتخاب صحیح همسر یادآور شد و تصریح کرد: نباید ناکامی عده‌ای در امر ازدواج به التهاب و نگرانی سایر گروه‌های جامعه منجر شود بلکه بهتر است با انتخاب درست به سمتی حرکت کنیم تا به دور از ازدواج‌های اینترنتی و آشنایی در فضای مجازی در واقعیت درست و صحیح تصمیم‌گیری شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل یکی از عوامل به تأخیر افتادن امر ازدواج را تحصیل و بهانه‌های مختلف در این زمینه اعلام کرد و گفت: بالا رفتن سن ازدواج آسیب‌های بسیاری را به همراه دارد و حتی موضوع فرزندآوری را نیز با مشکلاتی روبه‌رو کرده است.

محمدلو پرهیز از تجملات و گرایش به ازدواج آسان را بسیار ضروری اعلام کرد و افزود: کرونا به رغم همه آسیب‌ها آنچه که زمینه دوری از تجملات و گرایش به ساده‌زیستی را رونق داده، برای ما ارزشمند است و قطعا با نگاه واقع‌بینانه در این بخش می‌توان به تسهیل امر ازدواج کمک کرد.

وی رویکرد حوزه بانوان و خانواده استانداری را کمک به حفظ بنیان خانواده و تسهیل در فرآیند ازدواج بیان کرد و ادامه داد: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته ازدواج و حجاب و عفاف در حال برگزاری است که رویکرد اصلی ترغیب و تشویق خانواده‌ها به تسهیل‌گری امر ازدواج و آشنایی فرزندانشان با مهارت بهبود زندگی اجتماعی است.

محمدلو در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تمام تلاش استاندار اردبیل و سایر مدیران بر این است تا دغدغه اشتغال جوانان در مسیر ازدواج را رفع کنند که در این زمینه تقویت نظام تولید و ایجاد واحدهای صنعتی جدید از برنامه‌های اصلی به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: اگر جوانی شغل مناسب داشته باشد قطعا با روحیه به امر ازدواج رغبت پیدا می‌کند پس اصلی‌ترین موضوع حل مشکلات در بحث رفع بیکاری است که البته با پرداخت تسهیلات در این زمینه می‌توان مشکلات را حل کرد اما نباید پرداخت این تسهیلات نیز به بدهکار شدن جوانان و زوجین منجر شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از همکاری و همراهی خوب خیرین در اهدای بیش از 110 جهیزیه در گرامیداشت این هفته قدردانی کرد و گفت: این امر می‌تواند بهترین شرایط را در توسعه و تقویت نظام اجتماعی برای جوانان و تسهیل‌گری امر ازدواج به وجود آورد.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح