کد خبر : 1960
تاریخ انتشار : جمعه 6 آگوست 2021 - 13:34
-

تاکید بر گسترش تجارت و تعمیق روابط میان ایران و ونزوئلا

تاکید بر گسترش تجارت و تعمیق روابط میان ایران و ونزوئلا

معاون رئیس جمهور ونزوئلا به رضایی گفت: ما از فرمانده چاوز آموخته ایم که به ملت ایران بزرگ احترام بگذاریم. به گزارش ایسنا  محسن رضایی، در محل دبیرخانه مجمع با ریکادو مندز، معاون رئیس جمهور ونزوئلا و هیات همراه دیدار و پیرامون مسائل مهم بین المللی و گسترش همکاری های ایران و ونزوئلا و کشورهای آمریکای

تاکید بر گسترش تجارت و تعمیق روابط میان ایران و ونزوئلا

معاون رئیس جمهور ونزوئلا به رضایی گفت: ما از فرمانده چاوز آموخته ایم که به ملت ایران بزرگ احترام بگذاریم.

به گزارش ایسنا  محسن رضایی، در محل دبیرخانه مجمع با ریکادو مندز، معاون رئیس جمهور ونزوئلا و هیات همراه دیدار و پیرامون مسائل مهم بین المللی و گسترش همکاری های ایران و ونزوئلا و کشورهای آمریکای جنوبی گفتگو کرد.
در این دیدار  رضایی با خوش آمدگویی به معاون رئیس جمهور ونزوئلاگفت: ملت ونزوئلا به ملتی انقلابی و الگویی برای مردم آمریکای جنوبی تبدیل شده است. قلب های دو ملت و افکارمان به یکدیگر نزدیک است. دستاوردهای شما در سختی های اخیر بزرگ بوده است. ما دخالت در امور داخلی ونزوئلا و تحریم های ظالمانه را هیچگاه قبول نکردیم. ما صد سال است که با استعمار می جنگیم. ما توانستیم انگلیسی ها و آمریکایی ها را بیرون کنیم و تبدیل به قدرتی بزرگ در منطقه شده ایم. شما هم موفق خواهید شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما با همکاری هم می توانیم باشگاهی از کشورهای تحریم شده متشکل از پانزده کشوری که مورد تحریم قرار گرفته اند، ایجاد کنیم و برای همکاری های بیشتر تصمیم گیری کنیم.

رضایی افزود: استقلال، مقاومت و پیشرفت کشور دوست ونزوئلا برای جمهوری اسلامی اهمیت دارد و همواره از عزت شما در برابر بدخواهان حمایت خواهیم کرد و امیدواریم که همکاری های  اقتصادی ما گسترش پیدا کند. ما برای این همکاری ها آمادگی کامل داریم. روابط ما نوپا است اما به سرعت می تواند رشد پیداکند.

وی افزود: انتخابات مجلس شما نشان داد که ملت ونزوئلا پای آرمان های خود ایستاده است. نیروهای انقلابی در ایران تحولات و مقاومت ملت ونزوئلا را دنبال می کنند و سلام ما را به جناب آقای مادرو برسانید و به ایشان بگویید که این مقاومت و تلاش منجر به موفقیت خواهد شد.

ریکادو مندز که در راس هیاتی برای تحلیف ابراهیم  رئیسی به تهران آمده است، ضمن ابراز خوشحالی از سفر به تهران و ملاقات با رضایی گفت: برای ما مایه مباهات است که با جنابعالی دیدار می کنیم. برای ما روابط با ایران و ارتقا آن به بالاترین سطوح اهمیت فراوانی دارد. فاز اول روابط ما از دوران رئیس جمهور فقیدمان هوگوچاوز شروع شد و اکنون ادامه دارد.

وی گفت: ما از فرمانده چاوز آموخته ایم که به ملت ایران بزرگ احترام بگذاریم. مردمان ما برای حفظ استقلال و مفاهیم ضد امپریالیستی ایستادگی کرده اند و در این راه از ناحیه تحریم های آمریکا، آسیب هایی را متحمل شده ایم.
معاون رئیس جمهور ونزوئلا گفت: امیدواریم دو ملت ایران و ونزوئلا به هم نزدیک تر شوند. ما همواره از همکاری با ایران استقبال می کنیم و قدردان همراهی صمیمانه و برادرانه ملت ایران هستیم. روحیه ما برای مقابله با مشکلات بیشتر شده و در کنار شما بر همه سختی ها غلبه خواهیم کرد.

در این دیدار موحد، معاون امور بین الملل مجمع تشخیص، و نظری و زارعی کوشا مدیران کل امور بین الملل و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت، سفیر ونزوئلا در تهران و مقاماتی از وزارت خارجه و برنامه ریزی دولت ونزوئلا حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح