کد خبر : 97945
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 19:26
-

تاکید فرمانده ناجا بر لزوم بهره گیری از ظرفیت “خیرین امنیت ساز”

تاکید فرمانده ناجا بر لزوم بهره گیری از ظرفیت “خیرین امنیت ساز”

فرمانده نیروی انتظامی بر ارتقای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: تقویت و ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه ها به عنوان یک تکلیف بر عهده ما قرار دارد، از این رو بایستی از تمامی ظرفیت ها بهره ببریم و از سازمان ها و نهادهای مربوطه در این راستا مطالبه گری کنیم. به

تاکید فرمانده ناجا بر لزوم بهره گیری از ظرفیت "خیرین امنیت ساز"

فرمانده نیروی انتظامی بر ارتقای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: تقویت و ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه ها به عنوان یک تکلیف بر عهده ما قرار دارد، از این رو بایستی از تمامی ظرفیت ها بهره ببریم و از سازمان ها و نهادهای مربوطه در این راستا مطالبه گری کنیم.

به گزارش ایسنا،  سردار اشتری در نهمین جلسه قرارگاه مرکزی تحول کلانتری و پاسگاه ها با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: ایشان در این پیام نیروی انتظامی را یکی از ستون های استوار امنیت در کشور عنوان کرده اند؛ به دنبال پیام مقام عظمای ولایت وظایف ما نیز دو چندان خواهد شد و در راستای محقق شدن فرمایشات ایشان تمامی ظرفیت ها را بایستی به کارگیری کنیم.

وی ادامه داد: پیام فرمانده معظم کل قوا باعث افتخار بزرگی برای نیروی انتظامی است و از این بابت خداوند متعال را شکرگزار هستیم.

اهمیت تحول در کلانتری و پاسگاه ها

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به اهمیت تحول در کلانتری و پاسگاه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه ها به عنوان یک تکلیف بر عهده ما قرار داده شده است، از این رو بایستی در این حوزه از تمامی ظرفیت ها در راستای ایجاد تغییر و تحول و تقویت کلانتری و پاسگاه ها بهره ببریم؛ ایجاد هرگونه تحول در کلانتری و پاسگاه ها، افزایش رضایت مندی و اعتماد مردم به نیروی انتظامی، خصوصا کارکنان کلانتری و پاسگاه ها را به عنوان یک عبادت تلقی کنید که ان شاء الله به دنبال این خدمت رسانی مطلوب پاداش معنوی نیز نصیب شما خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: بحمداله در راستای تحقق تاکیدات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز “مدظله العالی” در حوزه تحول در کلانتری و پاسگاه ها اقدامات مطلوبی انجام شده است اما این میزان کافی نیست و باید بیش از گذشته در این حوزه فعالیت کنیم.

سردار اشتری ادامه داد: بایستی به گونه ای عمل کنیم که کلانتری و پاسگاه ها به عنوان امن ترین و پاک ترین محیط برای مردم تلقی شود و مردم بدانند که دلسوزترین و پاسخگوترین افراد در کلانتری ها مشغول خدمت رسانی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه مطلب فوق عنوان کرد: بحمداله اعتماد مردم به کارکنان کلانتری ها افزایش یافته است اما این اعتماد و رضایت مندی بایستی ارتقاء یابد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بایستی برای خدمات رسانی مطلوب به مردم و ارتقاء رضایت مندی ها شبانه روز و تا پای جان پای کار باشیم؛ مصوباتی که در جلسات مطرح می شود بایستی پیگیری و به مرحله عمل و اجرا برسد، چرا که در غیر این صورت نتیجه مطلوبی هم به دست نخواهیم آورد، بنابراین بایستی از تمامی ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی از جمله شرکت های دانش بنیان و همچنین نخبگان بهره ببریم.

اهتمام ویژه به ارتقاء معیشت کارکنان

سردار اشتری در ادامه بر لزوم توجه به صیانت از کارکنان و ارتقاء معیشت آنها تاکید کرد و گفت: ارتقاء معیشت کارکنان خصوصا افرادی که در کلانتری و پاسگاهها  مشغول خدمت رسانی هستند در نیروی انتظامی از اولویت ها بوده و هست از این رو بایستی در این راستا بیش از گذشته تلاش کنیم، چرا که ارتقاء معیشت کارکنان در انجام بهتر ماموریت های محوله و همچنین خدمت رسانی مطلوب به مردم تاثیرگذار خواهد بود.

وی همچنین بر اهمیت هوشمندسازی در کلانتری و پاسگاه ها نیز اشاره و عنوان کرد: موضوع هوشمندسازی نیز یکی دیگر از اولویت های نیروی انتظامی است که بایستی مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد چرا که هوشمندسازی می تواند تحولات عظیمی را در نیروی انتظامی به وجود آورد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری خاطر نشان کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری بهره بردن از ظرفیت “خیرین امنیت ساز ” است؛ از این رو این موضوع بایستی مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد و به نحو مطلوب از این ظرفیت در راستای رسیدن به اهداف مدنظر بهره ببریم.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح