کد خبر : 97944
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 19:26
-

۲۵۰ پزشک و پرستار بازنشسته سپاه به کادر درمانی آذربایجان‌شرقی اضافه شده‌اند

۲۵۰ پزشک و پرستار بازنشسته سپاه به کادر درمانی آذربایجان‌شرقی اضافه شده‌اند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به همدلی موجود بین کادر درمانی سپاه عاشورا برای شکست کرونا، گفت: ۲۵۰ نفر از بهیاران، پزشکان و پرستاران بازنشسته سپاه برای کمک به کادر درمانی استان اضافه شده‌اند. سردار عابدین خرّم در جلسه قرارگاه زیستی امام رضا(ع) سپاه عاشورا که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور فرمانده کل

۲۵۰ پزشک و پرستار بازنشسته سپاه به کادر درمانی آذربایجان‌شرقی اضافه شده‌اند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به همدلی موجود بین کادر درمانی سپاه عاشورا برای شکست کرونا، گفت: ۲۵۰ نفر از بهیاران، پزشکان و پرستاران بازنشسته سپاه برای کمک به کادر درمانی استان اضافه شده‌اند.

سردار عابدین خرّم در جلسه قرارگاه زیستی امام رضا(ع) سپاه عاشورا که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات سپاه عاشورا برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: بیمارستان شهید محلاتی تبریز بیش از ۵۰ درصد تخت‌های خود را برای بستری و درمان بیماران کرونایی اختصاص داده است.

وی بیان کرد: قرارگاه بسیج ملی استان از همان روزهای اول شیوع ویروس راه اندازی شد و در قالب این قرارگاه ۷۹۵۲ نفر بسیجی در ۱۱۲۴ خانه بهداشت و مرکز بهداشت استان، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را غربالگری کردند.

سردار خرّم به اقدامات محله‌ای سپاه عاشورا برای مبارزه با کرونا اشاره کرده و گفت: با افزایش آمار مبتلایان، از دو هفته قبل درکنار قرارگاه زیستی امام رضا(ع)، قرارگاه مردمی نیز توسط سپاه استان تشکیل شده که تمرکز اصلی این قرارگاه رسیدگی به اقشار ضعیف و مناطق حاشیه نشین بوده که بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در این ‌مناطق توزیع شده است.

وی با بیان این‌که علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، برای رفع آلودگی محیطی، بیش از دو میلیون متر مربع از معابر اصلی و فرعی استان ضدعفونی شده است، افزود: ضدعفونی معابر اصلی توسط خودروهای رفع آلودگی “درخش” و “روتست” و ضدعفونی معابر فرعی و پر تردد نیز توسط بسیجیان عزیز انجام شده است.

وی از راه اندازی ۲۱ کارگاه مردمی برای تولید ماسک توسط گروه‌های جهادی بسیج اشاره کرده و گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر از بسیجیان در این کارگاه‌ها و تیم‌های ضدعفونی مشغول به خدمت رسانی هستند.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر مقابله با سودجویان خاطنشان کرد: پنج انبار احتکار اقلام بهداشتی از قبیل دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی نیز توسط اطلاعات سپاه عاشورا کشف شده و در اختیار مبادی توزیع قرار گرفته است.

در ادامه فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اقدامات انجام شده در سپاه استان تقدیر کرده و اظهار امیدواری کرد، آذربایجان شرقی از جمله استان‌های پیشرو در مهار و شکست ویروس کرونا باشد.

سردار حسین سلامی تاکید کرد: با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، با همت مردم و نیروهای مسلح و تلاش شبانه روزی کادر درمانی از این مرحله به سلامت عبور خواهیم کرد.

جلسه قرارگاه زیستی امام رضا(ع) استان به ریاست فرمانده کل سپاه و ارائه گزارش اقدامات سپاه عاشورا برای مقابله با کرونا برگزار شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح