کد خبر : 18708
تاریخ انتشار : شنبه 2 اکتبر 2021 - 22:04
-

تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌های اجرایی است

تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌های اجرایی است

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه شعار سال صرفاً با یک جلسه و همایش محقق نمی‌شود، گفت: تحقق شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نیازمند برنامه‌های اجرایی است. حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی شنبه ۱۴ فروردین ماه در شورای اداری استان همدان، با

تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌های اجرایی است

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه شعار سال صرفاً با یک جلسه و همایش محقق نمی‌شود، گفت: تحقق شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نیازمند برنامه‌های اجرایی است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی شنبه ۱۴ فروردین ماه در شورای اداری استان همدان، با اشاره به اینکه در آغاز ۱۴۰۰ همه افراد نیازمند توجه به معنویت و ارتباط با خدا هستند، اظهار کرد: مسئولان بیشتر نیازمند ارتباط با خدا هستند چراکه هرچه معنویت تقویت شود و تعهد ما نسبت به خدا بیشتر شود، طبیعتاً در مقابل مردم هم بهتر عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان تعهد ما در مقابل وظایف و مسئولیت‌ها به همان اندازه است که در تعهد با پروردگار بسته‌ایم، تصریح کرد: امیدواریم برنامه‌ریزی کنیم در آستانه ماه مبارک رمضان نیازمندی جامعه به معنویت را لحاظ کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان نسبت به مسائل مساجد و نمازهای جمعه و مناسک و اجتماعات مذهبی رویکرد مناسبی را اتخاذ کنیم، افزود: در یک سال گذشته مناسک، مجالس و مکان های مذهبی تعطیل شده است که امیدواریم ستاد کرونا توجه بیشتری در این زمینه داشته باشند.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه جامعه مذهبی ما در سال گذشته نشان داد بیشترین رعایت را داشته است، ادامه داد: همه ما خودمان را موظف رعایت همه پروتکل‌ها می‌دانیم اما نباید مردم دچار دوگانگی شوند که برخی از اماکن باز بوده اما وقتی به مساجد و نمازجمعه می‌رسد تعطیل می‌شوند که امیدواریم در این زمینه تصمیم های خوبی با رعایت همه پروتکل‌ها گرفته شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه بخشی از مشکلات به تورم در قوانین برمی‌گردد، تأکید کرد: در عرصه قوانین با تورم روبرو هستیم که دست مدیران را بسته است که امیدواریم مسئولان و نمایندگان در زمینه مانع زدایی اقدام کنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو بر ترغیب و تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند به طوریکه اعتمادسازی، امیدآفرینی و بیان اتفاقات خوبی که در سال های گذشته رخ داده  از اقدامات در راستای ترغیب حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در برخی موارد نقاط ضعفی داریم که ممکن است محور قضاوت قرار گیرد، تأکید کرد: مردم ما همچنان پایبند به جمهوری اسلامی هستند، گلایه مندی مردم این است که چرا بعضی از شعارهای جمهوری اسلامی محقق نشده است؟

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی خود را موظف به تنظیم روابط اقتصادی می‌داند، گفت: حضرت امام(ره) در سخنرانی خود در بهشت زهرا حرف از استقلال و فرهنگ زدند اما مباحث اقتصادی را هم مطرح کردند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه مردم با جمهوری اسلامی مشکل ندارند، خاطرنشان کرد: اصلاح اقتصاد کشور، ارتقای فرهنگ عمومی و معنوی کشور جزء اهداف جمهوری اسلامی است و خواسته به حق مردم تحقق این آرمان هاست.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان نیز در این جلسه اظهار کرد: فرصت برای حاشیه سازی در استان وجود ندارد و فرصت ها در حال گذر است و حیف است که این فرصت‌ها برای خدمت رسانی استفاده نشود.

حجت الاسلام احد آزادیخواه با تأکید بر اینکه محور همه ما ولایت است، تصریح کرد: همه مدیران و نمایندگان استان تلاش می‌کنند و این نعمت بزرگی برای استان است.

وی با بیان اینکه باید به مردم امید بدهیم، افزود: اگر مردم امیدوار باشند حتماً مشارکت در انتخابات بیشتر خواهد شد و توطئه‌های دشمنان از بین خواهد رفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: امروز روز امید بخشی است و این امیدبخشی وظیفه کارگزاران نظام است و امیدواریم در انتخابات ۱۴۰۰ یک انتخابات پرشور و با انگیزه  با انتخاب درست بتوانیم به ادامه کار نظام کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه کارهای نکرده زیاد است، افزود: پروژه‌های زیادی در استان درحال انجام است و همه مردم با به نتیجه رسیدن این پروژه ها امیدوارتر خواهند شد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح