کد خبر : 178999
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دسامبر 2021 - 16:28
-

ترامپ ماکت بازطراحی هواپیمای ریاست جمهوری آمریکا را با خودش برده است

ترامپ ماکت بازطراحی هواپیمای ریاست جمهوری آمریکا را با خودش برده است

دونالد ترامپ به حدی به برنامه بازطراحی هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری آمریکا با یک نقاشی جدید اشتیاق داشته که یک ماکت از آن را در داخل دفترش در کاخ سفید موسوم به دفتر بیضی قرار داده و آن را هنگامی که کاخ سفید را ترک کرد با خود به باشگاهش در مارالاگو برده است. به

ترامپ ماکت بازطراحی هواپیمای ریاست جمهوری آمریکا را با خودش برده است

دونالد ترامپ به حدی به برنامه بازطراحی هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری آمریکا با یک نقاشی جدید اشتیاق داشته که یک ماکت از آن را در داخل دفترش در کاخ سفید موسوم به دفتر بیضی قرار داده و آن را هنگامی که کاخ سفید را ترک کرد با خود به باشگاهش در مارالاگو برده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا جنجال زیادی با اقداماتش در قبال مذاکرات مجدد درخصوص بازطراحی این هواپیمای نسل بعدی به راه انداخته و بعد از رسیدن به ریاست جمهور تهدید به لغو یک قرارداد با بوئینگ و اعمال تغییرات در مذاکرات کرد.

او گفت که تلاشهایش باعث صرفه جویی در پول مالیات دهندگان شد. او در عین حال خودش را به سبک طراحی علاقمند نشان داده و در طرح نقاشی و لغو عناصری در طراحی که قدمتشان به دولت کندی باز می گشت، درگیر شد.

او یک مدل ماکت از هواپیمای بازطراحی شده را در داخل دفتر بیضی در میان بیشمار تصاویر ترامپ با رهبران جهان قرار داد در حالی که تبدیل به موضوع گفتگو شد. حالا این مدل را می‌توان در ملک مارالاگو که ترامپ از ۲۰ ژانویه ساکنش شده، دید. تصویری از به نمایش گذاشتن این مدل به دست پولتیکو رسید.

آنطور که در این تصویر پولتیکو دیده می‌شود، مدل بازطراحی هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری آمریکا با نقاشی جدید که زمانی در دفتر بیضی کاخ سفید بود حالا روی یک میز قهوه خوری در لابی ملک مارالاگو به نمایش گذاشته شده است.

در یک تصویر دیگر نیز می‌توان این مدل را زمانی که دونالد ترامپ با عمران خان، نخست وزیر پاکستان در ماه ژوئیه دیدار کرد مشاهده کرد.

کاخ سفید در ابتدای دولت جو بایدن به پرسشها درباره اینکه آیا طرح نقاشی جدید این هواپیما بر طبق مدل دونالد ترامپ را کنار می‌گذارد پاسخ نداد.

جن ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید گفت، بایدن “حتی یک لحظه” وقت صرف فکر کردن درباره طرح نقاشی این هواپیما که سمبل قدرت و اعتبار آمریکا در سراسر جهان در نظر گرفته می‌شود، نکرده است.

یک سخنگوی دفتر پساریاست جمهوری ترامپ نیز به درخواست برای اطلاعات در خصوص اینکه آیا ترامپ ملزم به بازپرداخت به دولت از بابت بردن این مدل با خودش شده، پاسخ نداد؛ معمولا روسای جمهور آمریکا این بازپرداخت را در قبال هدایای دیپلماتیکی که میل به نگهداری کردنشان دارند انجام می‌دهند.

ترامپ در یک مصاحبه مربوط به یک مستند نشنال ژئوگرافیک با احساس درباره این بازطراحی صحبت کرد.

او در این مصاحبه که در اکتبر ۲۰۱۹ انجام شد، گفت: من این را اقدامی مربوط به میراث در نظر می‌گیرم. هر وقت که به آن نگاه می‌کنم می‌گویم، من کار زیادی در قبالش دارم که باید انجام دهم. این واقعا یک ارائه مجدد از کشور بزرگ ما است.

ترامپ به نشنال ژئوگرافیک گفته بود: ما داریم سیستم رنگامیزی را تغییر می‌دهیم، من فکر می‌کنم این یک سیستم قوی تر است. این واقعا زیباتر است. سیستم رنگامیزی قبلی برای خیلی وقت پیش است به رنگ آبی آسمانی. حالا فکر می‌کنم که ما سیستم قدرتمندتری داریم که قرمز، سفید و آبی است که رنگ آبی موجود در پرچم آمریکاست که تیره‌تر است.

از آن زمان دموکراتها دیدگاه تندی نسبت به میراث ترامپ در پیش گرفته و او را دو بار استیضاح کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح