کد خبر : 17660
تاریخ انتشار : شنبه 2 اکتبر 2021 - 15:43
-

ترکاشوند: با دست خالی و بدون بازی تدارکاتی ششم جهان شدیم

ترکاشوند: با دست خالی و بدون بازی تدارکاتی ششم جهان شدیم

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت: در شرایطی به جایگاه ششم جهان دست پیدا کردیم که نه از بازی تدارکاتی برخوردار بودیم و نه بازیکنان تجربه حضور در میادین بین المللی را داشتند. محمد ترکاشوند در ارزیابی از عملکرد تیم ملی والیبال ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا، اظهار کرد: سطح مسابقات والیبال ناشنوایان قهرمانی

ترکاشوند: با دست خالی و بدون بازی تدارکاتی ششم جهان شدیم

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت: در شرایطی به جایگاه ششم جهان دست پیدا کردیم که نه از بازی تدارکاتی برخوردار بودیم و نه بازیکنان تجربه حضور در میادین بین المللی را داشتند.

محمد ترکاشوند در ارزیابی از عملکرد تیم ملی والیبال ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا، اظهار کرد: سطح مسابقات والیبال ناشنوایان قهرمانی جهان به حدی بالا بود که قابل مقایسه با ۴ سال گذشته نبود و تیم ها از آمادگی بالایی برخوردار بودند. متاسفانه تیم ما در این ۴ سال کار خاصی انجام نداده بود و تنها با برگزاری ۲ ماه اردوی آمادگی و بدون داشتن بازی تدارکاتی عازم ایتالیا شدیم.
وی گفت: ما در حالی راهی ایتالیا شدیم که ۵ بازیکن ما به دلیل جوان بودن و نداشتن تجربه بازیهای بین المللی استرس زیادی برای رقابت با حریفان جهانی خود داشتند و ۳ بازیکن دیگر نیز به دلیل آماده نبودن ویزا درست زمان شروع مسابقات به ترکیب تیم اضافه شدند، در حقیقت با مشکلات زیادی در مسابقات جهانی ایتالیا شرکت کردیم.
ترکاشوند گفت: پیش بینی من کسب جایگاه سوم یا چهارم جهان بود که متاسفانه استرس بالای بازیکنان، نداشتن بازیهای تدارکاتی و اشتباهات فردی بازیکنان در جریان مسابقات سبب شد تا به جایگاه بهتر از ششمی جهان دست پیدا  نکنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که شرایط حضور تیم در المپیک ناشنوایان را چگونه ارزیابی می کنید، افزود: اگر بعد از بازگشت تیم به کشور بلافاصله اردوها را شروع و با برنامه حرکت کنیم امید زیادی برای کسب نتیجه در المپیک خواهیم داشت، در غیر این صورت نباید به المپیک فکر کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان تصریح کرد: در این مسابقات ما تنها یک لیبرو داشتیم که متاسفانه به دلیل آسیب دیدگی در بازی برابر فرانسه او را نیز از دست دادیم و مجبور شدیم از بازیکن دیگری که در این پست تخصص نداشت استفاده کنیم، حتی ۲ نفر از بازیکنان اصلی تیم به دلیل این که فدراسیون بودجه کافی برای اعزام آنها نداشت در این تورنمنت حضور نداشتند، بنابراین با تمام مشکلات پیش آمده نتوانستیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر برای المپیک امکانات خوبی فراهم نشود و شرایط راضی کننده نباشد، شاید دیگر مسئولیت هدایت تیم را برعهده نگیرم، من در شرایطی هدایت تیم را در ایتالیا برعهده گرفتم که به دلیل فوت برادرم از شرایط روخی خوبی برخوردار نبودم، اما به خاطر قولی که به فدراسیون داده بودم و با تمام سختی ها این مسوولیت را قبول کردم تا لطمه ای به تیم وارد نشود.
ترکاشوند در پایان خاطرنشان کرد: کمک به مجموعه ناشنوایان که خیلی مظلوم واقع شده اند برای من افتخار بزرگی است، حتی در این مسابقات نیز بدون داشتن پزشک و فیزیوتراپ سعی می‌کردیم مشکلات تیم را به هر شکلی مرتفع کنیم. به هر صورت این تیم برای حضور در المپیک مشکلات زیادی دارد که امیدوارم با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان این مشکلات مرتفع شود تا ناشنوایان به جایگاه واقعی خود برسند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح