کد خبر : 6150
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آگوست 2021 - 21:41
-

تنها راه ما در کشور، انقلابی و جهادی عمل کردن است

تنها راه ما در کشور، انقلابی و جهادی عمل کردن است

  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه همه قدرت های زورگو در دنیا تلاششان این است ایران را که برخلاف میل و منافع آنها حرکت می کند، از حرکت در مسیر آرمان هایش بازدارند، گفت: تنها راه ما جهادی و انقلابی حرکت کردن است. “حسین انجم شعاع” امروز ۱۸ مردادماه

تنها راه ما در کشور، انقلابی و جهادی عمل کردن است

  رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه همه قدرت های زورگو در دنیا تلاششان این است ایران را که برخلاف میل و منافع آنها حرکت می کند، از حرکت در مسیر آرمان هایش بازدارند، گفت: تنها راه ما جهادی و انقلابی حرکت کردن است.

“حسین انجم شعاع” امروز ۱۸ مردادماه با حضور در جهاد دانشگاهی سالگرد تاسیس این نهاد و روز خبرنگار را به خبرنگاران ایسنا و ایکنا تبریک گفت.
وی در این نشست با اشاره به عملکرد جهاد دانشگاهی در چهار دهه اخیر اظهار کرد: جهاد در ۴۱ سال اخیر خدمات مختلفی به جامعه ارائه داده و همه براساس رسالت انقلابی و جهادی که داریم باید به اطلاع مردم برسانیم چه پیشرفت ها و کارهای مهمی انجام داده ایم علی رغم اینکه تحریم بودیم و مشکلات داشتیم.
انجم شعاع با اشاره به فشارهای و توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی تصریح کرد: طبق فرمول های علمی، با این وضعیت اکنون نه باید جمهوری اسلامی وجود داشته باشد و نه جهاد اما امروز ایران سرافراز، مقتدر و بالنده در دنیا در زمینه های مختلف حرف برای گفتن دارد.
وی ادامه داد: اگر روحیه انقلابی و جهادی نداشتیم امروز به این نقطه نمی رسیدیم چراکه همه قدرت های زورگو در دنیا همه تلاششان این است ایران را که برخلاف میل و منافع آنها حرکت می کند، از حرکت در مسیر آرمان هایش بازدارند زیرا ما انقلاب اسلامی هستیم و انقلاب کردیم تا ارزش ها و اسلام باشد و این با منافع آنها جور در نمی آید.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: تنها راه ما انقلابی حرکت کردن است و هر جا پیشرفت کردیم، دیگران به طرف آمدند و جایی که نتوانستیم قوی ظاهر شویم، کاری کردند تا نتیجه مدنظر را نگیریم.
وی افزود: درایت و تدبیر امام(ره) در اول انقلاب همین بود که اگر می خواهیم مستقل و طرفدار ارزش ها باشیم، راهش این است روحیه انقلابی و جهادی خود را حفظ کنیم.
انجم شعاع در ادامه با گرامیداشت روز خبرنگار و یاد و خاطره خبرنگاران شهید اظهار کرد: خبرنگاران از اقشار تاثیرگذار در جامعه ما هستند که این تاثیر می تواند در جهت بیان حقایق و یا وارونه کردن مسائل باشد.
وی تصریح کرد: با توجه به تبلیغاتی که رسانه های معاند علیه جمهوری اسلامی دارند و هر روز شبکه جدید تاسیس و پول های زیادی هزینه می کنند و در مقاب رسانه های ما با توجه به اعتقاد و انگیزه دینی و اسلامی که دارند، علی رغم مشکلات و مسائل مادی توانسته اند تبلیغات منفی علیه نظام و دستاوردهای آن را خنثی کنند و همیشه در میدان باشند.
دکتر”مهدی بازمانده” رییس جهاد دانشگاهی استان کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: با اشاره به بخشی از عملکرد این نهاد اظهار کرد: بانک خون رویان جهاددانشگاهی یکی از پژوهشگاه های معتبر کشور است و با توجه به دستاوردهایی که تاکنون کسب کرده، باعث افتخار کشور است.
وی با بیان اینکه خدمات گسترده ای در حوزه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی در سطح استان ارائه داده ایم، تصریح کرد: مجتمع آموزشی جهاددانشگاهی به زودی افتتاح خواهد شد که جزو بزرگترین مجتمع های آموزشی استان است و در آن بیش از ۳۰۰ عنوان دوره در هفت گروه فنی و مهندسی، علوم پزشکی، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر، کودک و نوجوان و دپارتمان خاص برای تولید محتوا آموزش داده خواهد شد.
بازمانده با اشاره به عملکرد خبرگزاری ایسنا در سطح استان کرمان عنوان کرد: این خبرگزاری به دور از نگاه سیاسی و سلیقه ای اخبار خوبی مخابره می کند و همکاران ما همواره و در تمامی صحنه های اطلاع رسانی حضور فعال دارند.
رییس جهاددانشگاهی استان کرمان ادامه داد: همچنین خبرگزاری ایکنا رسانه تخصصی قرآنی است که در استان کرمان فعال بوده و سازمان قرانی جهاد دانشگاهی نیز فعالیت های ارزنده ای انجام می دهد.
وی با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های معدنی استان کرمان لذا مرکز خدمات تخصصی فرآوری منابع کم عیار معدنی در جهاددانشگاهی استان راه اندازی کرده ایم، همچنین طرح احیا معادن غیرفعال در دستور کار داریم و یک پیشنهادنامه کاربردی و عملیاتی در این زمینه ارایه داده ایم.
وی بر لزوم صیانت از منابع معدنی تاکید کرد و گفت: به زودی آزمایشگاه مرکز خدمات تخصصی معدن و فرآوری تجهیز خواهد شد شایان ذکر است که توجه به صنایع پایین دستی را مورد توجه قرار داده ایم.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح