کد خبر : 165260
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 17:48
-

توصیه‌های انتخاباتی نماینده ولی فقیه به مسوولان استان سمنان

توصیه‌های انتخاباتی نماینده ولی فقیه به مسوولان استان سمنان

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات سال آینده گفت: ائمه جمعه نباید در نمازجمعه به‌گونه‌ای صحبت کنند که مردم این برداشت را داشته باشند که امام جمعه به شخص خاصی تعلق خاطر دارد. آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، در دیدار استاندار ، معاونین و جمعی از مدیران کل ستادی

توصیه‌های انتخاباتی نماینده ولی فقیه به مسوولان استان سمنان

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات سال آینده گفت: ائمه جمعه نباید در نمازجمعه به‌گونه‌ای صحبت کنند که مردم این برداشت را داشته باشند که امام جمعه به شخص خاصی تعلق خاطر دارد.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، در دیدار استاندار ، معاونین و جمعی از مدیران کل ستادی استانداری سمنان اظهار کرد: مهمترین خواسته و تقاضای من از مسئولان رعایت بی طرفی در انتخابات است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمات مسوولان استان در بحران کروناویروس افزود: مسئولان استان در مسئله کرونا خیلی خوب و جدی عمل کردید و هیچ گونه شکایتی در طی سال گذشته و امسال از نحوه عملکرد مدیران در استانداری سمنان در این حوزه نداشته ام . خوشبختانه مدیران استان نسبتاً خوب عمل کردند و مجموعا وظایف خود را در سطح استان به خوبی به انجام رسانده اند.‌

وی بر لزوم دعوت همگان به مشارکت در انتخابات تاکید و تصریح کرد: روحانیت استان نیز باید بی‌طرفانه عمل کنند و هدف خود را برای مشارکت و حضور گسترده مردم قرار دهند

شاهچراغی خطاب به مدیران استان گفت: همان طور که در مقابله با کرونا واقعاً جدی و دقیق عمل کردید در انتخابات نیز به گونه اقدام کنید که هیچ شبهه ای پیش نیاید

وی با اشاره به برپایی نشست خبرگان رهبری از حضور خود در این نشست خبر داد و افزود: هدف خبرگان دو امر مهم است؛ نخست حراست از وظایف رهبری و دوم اینکه خبرگان ذخیره‌ای برای روز مبادا هستند.

نماینده سمنان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در هر سال دو جلسه‌ی مجلس خبرگان در دوره های شش ماهه برگزار می شود، اما امسال به خاطر شیوع کرونا یک جلسه خبرگان برگزار نشد و تنها جلسه‌ی برگزار شده نیز صرفاً در یک روز و همراه با دیدار اعضا با رهبر معظم انقلاب به انجام رسید.

وی ادامه داد: برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان معمولاً رای گیری کاغذی انجام می‌شود ، اما امسال به دلیل کوتاهی وقت، اعضای هیئت رئیسه در سمت‌های قبلی خود تا دو سال دیگر ابقا شدند.

وی از استان سمنان به عنوان استانی ممتاز نام برد و افزود: استان ما استانی ممتاز است و باید وحدت استان حفظ شود. البته خوشبختانه وحدت در استان سمنان خوب است .

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه روحانیان  این استان در شهرهای مختلف با همدیگر ارتباط خوبی دارند خاطرنشان کرد: بحمدالله روحانیت استان با مسئولان نیز ارتباط خوبی دارند. اگر می‌خواهیم استان ما ممتاز باشد باید با هم باشیم و اختلافات را کنار بگذاریم

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه همه ی ما برای خدمت و عبادت خلق شده ایم گفت: این خدمت و عبادت سه شرط دارد؛ اول آنکه بامعرفت انجام شود ، دوم آنکه هم خدمت و هم عبادت خالصانه باشند و سوم اینکه عبادت عاشقانه و خدمت بی ریا باشد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه امروز سه شنبه و بین دو میلاد بزرگ امام جواد علیه السلام و امام علی علیه السلام قرار گرفته است ، ادامه داد: حضرت امام رضا علیه السلام می فرمایند: مولودی در اسلام پر برکت تر از امام جواد علیه السلام نیست. یکی از برکات ولادت امام جواد علیه السلام اثبات امامت امام رضا علیه السلام به عنوان امام هشتم شیعیان است.

وی با بیان اینکه هرکس که امام رضا علیه السلام را قبول دارد بی شک شیعه دوازده امامی است  بیان کرد: امام رضا علیه السلام زمانی که در خراسان بودند نامه‌ای برای فرزندشان امام جواد علیه السلام نوشتند و فرمودند: شنیده‌ام هنگامی که می‌خواهید از خانه بیرون بروید، اطرافیان شما را از باب الصغیر هدایت می‌کنند ، شما را قسم می دهم که از وقتی نامه من به دستتان رسید از در بزرگ خارج شده و به امورات مردم که در مقابل درب بزرگ قرار می‌گیرند رسیدگی کنید. یعنی امام رضا علیه السلام از خراسان به فرزندش در مدینه نامه می‌نویسد که به مردم خدمت نماید و این اهمیت خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت آنان را نشان می دهد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح