کد خبر : 2488
تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 14:02
-

تولید دستگاه‌ شست‌وشوی پیشرفته دهان در پارک علم و فناوری خراسان

تولید دستگاه‌ شست‌وشوی پیشرفته دهان در پارک علم و فناوری خراسان

  یک مخترع گفت: یک شرکت دانش بنیان توانسته دستگاه‌های‌ «دنتال واترجت» را به عنوان یکی از جدیدترین، پیشرفته‌ترین و مطمئن‌ترین سیستم‌های شست‌وشوی دهان و دندان در دنیا بسازد. امیر فرشاد فاضلی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز با تغییر سبک زندگی روند پوسیدگی دندان در سنین مختلف افزایش داشته است. با این حال

تولید دستگاه‌ شست‌وشوی پیشرفته دهان در پارک علم و فناوری خراسان

  یک مخترع گفت: یک شرکت دانش بنیان توانسته دستگاه‌های‌ «دنتال واترجت» را به عنوان یکی از جدیدترین، پیشرفته‌ترین و مطمئن‌ترین سیستم‌های شست‌وشوی دهان و دندان در دنیا بسازد.

امیر فرشاد فاضلی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز با تغییر سبک زندگی روند پوسیدگی دندان در سنین مختلف افزایش داشته است. با این حال پیشرفت دانش دندان‌پزشکی موجب ارائه خدماتی نوین نظیر ایمپلنت، لمینیت، ارتودنسی و تولید محصولات بسیاری در جهت بهبود بهداشت دهان و دندان شده است.
وی با اشاره به اینکه «دنتال واترجت» دستگاهی است که قابلیت تنظیم پاشیدن آب با فشار به دندان‌ها و لثه‌ها را دارد، گفت: این امر سبب می‌شود پلاک‌های میکروبی مضر و جرم‌های باقی‌مانده از دهان خارج شود. همچنین این دستگاه می‌تواند در پاکسازی رنگ‌ریزه‌های خوراکی و نقاطی از دندان که به وسیله مسواک و نخ‌دندان قابل تمیز شدن نیست و همچنین از بین بردن زردی دندان در افراد سیگاری مثمرثمر باشد. علاوه بر این دنتال واترجت برای مادران باردار که اکثرا از التهاب لثه در دوران بارداری رنج می‌برند، می‌تواند دستگاهی مطمئن، با دقت ‌و موثر باشد.
وی با بیان اینکه این دستگاه برای افرادی که دارای ارتودنسی، روکش، ایمپلنت، دندان مصنوعی یا بریج هستند نیز کارایی دارد، تأکید کرد: این دستگاه جایگزینی بسیار ایده‌آل و ایمن برای رفع مشکلاتی است که در استفاده از برس‌های بین‌دندانی و نخ‌های سوپرفلاس به وجود می‌آید. یکی از مزیت‌های قابل توجه واترجت‌ها قدرت پاک‌کنندگی بالای آن است.
این مخترع تصریح کرد: از مزیت‌های دیگر این دستگاه عملکرد سریع‌، راحت‌ و موثرتر از روش‌های قدیمی آن است. همچنین این دستگاه از لحاظ پمپ و طول عمر قابل رقابت با مدل‌های موجود در بازار است.
وی با بیان اینکه تمام نازل‌های مورد استفاده جهت شست‌وشو در این دستگاه منحصرا تولید داخل است، گفت: از این رو مصرف‌کنندگان این دستگاه نگران تامین مناسب نازل‌ها و موارد مصرفی نخواهند نبود. از سوی دیگر ارائه خدمات گارانتی با توجه به تولید داخل بودن این دستگاه قابل انجام است. باید توجه داشت سالانه رقم قابل توجهی ارز برای ورود دستگاه دنتال‌واتر و نازل‌ها به کشور هزینه می‌شد اما اکنون با وجود تحریم‌های شدید ما توانستیم این محصولات را در ایران تولید کنیم.
فاضلی‌فر ادامه داد: «شِوی» از خانواده دستگاه‌های دنتال ‌واترجت مخزن‌دار است که جهت ارتفای ایمن و موثر بهداشت دهان و دندان افراد یک خانواده طراحی و تولید شده است. برتری دنتال واترجت شِوی در مقایسه با نمونه‌های خارجی علاوه بر تعریف آن براساس پاشش و پوشش مؤثره، یعنی قدرت پر فشار آب و استفاده از مواد آنتی باکتریال بر روی سطوح دندانی و دهانی توانسته با قرار دادن کلید تنظیم فشار و ضربان روی دسته نازل کار را برای مصرف‌کنندگان راحت کند. به این‌ صورت که کاربر همزمان با قرار گرفتن نازل در دهان با تغییر جهت کلید در چهار جهت اصلی می‌تواند مقدار فشار و ضربان مورد نظر خود را تنظیم کند.
این مخترع اضافه کرد: از دیگر فعالیت‌های این مجموعه، تولید قرص‌های ارگانیک مخصوص است که قابلیت استفاده در دستگاه‌های دنتال ‌واترجت را دارد. این قرص‌ها می‌توانند جایگزین مناسبی برای خمیردندان‌های شیمیایی باشد و همچنین ضمن استفاده در دستگاه، امکان پوشش مناسب مواد آنتی باکتریال روی دهان و دندان را فراهم می‌کند که این اتفاق گام خلاقانه و مطمئنی در زمینه ارتقا بهداشت دهان و دندان است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح