کد خبر : 8279
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 سپتامبر 2021 - 20:08
-

تولید سیب در کهگیلویه و بویراحمد از ۱۲۰ هزار تن فراتر خواهد رفت

تولید سیب در کهگیلویه و بویراحمد از ۱۲۰ هزار تن فراتر خواهد رفت

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به افزایش باغات در سال‌های اخیر، امسال تولید سیب از ۱۲۰ هزار تن فراتر خواهد رفت و این موضوع ضرورت تنظیم بازار و ممانعت از ضرر و زیان کشاورزان را دوچندان کرده است. الیاس تاج الدینی در دیدار با مدیرکل و مدیران اتحادیه‌های تعاون

تولید سیب در کهگیلویه و بویراحمد از ۱۲۰ هزار تن فراتر خواهد رفت

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به افزایش باغات در سال‌های اخیر، امسال تولید سیب از ۱۲۰ هزار تن فراتر خواهد رفت و این موضوع ضرورت تنظیم بازار و ممانعت از ضرر و زیان کشاورزان را دوچندان کرده است.

الیاس تاج الدینی در دیدار با مدیرکل و مدیران اتحادیه‌های تعاون روستایی با قدردانی از پای کار بودن همکارانش در خرید محصولات کشاورزی به ویژه سیب، افزود: جهاد کشاورزی و ادارات تابعه یک پیکره واحد است و ما جزیره‌ای نداریم.
وی با تاکید بر خرید سیب تولیدی کشاورزان اظهار کرد: حقیقتا تعاون روستایی و معاونت باغبانی ما پای کار هستند و اقدامات قابل توجهی در این سال‌ها در این حوزه انجام شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به افزایش باغات در سال‌های اخیر، امسال تولید سیب از ۱۲۰ هزار تن فراتر خواهد رفت و این موضوع ضرورت تنظیم بازار و ممانعت از ضرر و زیان کشاورزان را دوچندان کرده است.
تاج‌الدینی بیان کرد: حقیقتا سال‌های سختی را پشت‌سر گذاشتیم و امسال باید پررنگ‌تر از همیشه در کنار کشاورزان باشیم که مشکل فروش محصولات به دیگر مشکلات اضافه نشود.
وی با بیان اینکه کشاورزان را تنها نخواهیم گذاشت، ادامه داد: کمبود و گرانی سبد از نقایص جدی چرخه بازار رسانی و فروش کشاورزان سیب‌کار است که به همت تعاون روستایی، تمهیداتی در حال انجام است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این روزهای سخت باید همه واحدهای زیر مجموعه جهاد کشاورزی بدون بخشی‌نگری، دست در دست هم پای کار باشند چرا که موفقیت هر بخش در نهایت موفقیت جهاد کشاورزی و موفقیت کشاورزان، بهره‌برداران و تولیدکنندگان به عنوان سرمایه اصلی سازمان خواهد بود.
تاج‌الدینی، تعاون روستایی را بازوی توانمند جهاد کشاورزی خواند و افزود: از صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خواست تا با رعایت اولویت‌ها، تسهیلات لازم را در اختیار تعاونی‌ها و تشکل‌های تعاون روستایی قرار دهد.
وی همچنین از مدیرکل تعاون روستایی خواست تا موضوع روستا بازار را به سرانجام برساند چرا که اگر همین یک کار نهایی شود به اندازه چند سال به کشاورزی این استان خدمت شده است.
قدرت‌الله ویسی، مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار، حمایت‌های مدیر ارشد کشاورزی این استان را مثال‌زدنی خواند و گفت: با این حمایت‌ها و برنامه‌ریزی و تلاش، تحول قابل توجهی در تعاون روستایی و تشکل‌های وابسته به وجود آمده و علاوه بر اینکه خودمان را به کشور معرفی کردیم، در میدان عمل نیز حرف برای گفتن داریم.
وی اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های ما ورود به موضوع بازار محصولات کشاورزی است که در این زمینه حضور موثری داشتیم.
مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ورود تعاون روستایی به خرید محصولات کشاورزی موجب دلگرمی باغداران و کوتاه شدن دست دلالان و در نهایت سود بیشتر کشاورزان شده است.
ویسی با اشاره به یکی از اقدامات خوب خود و همکارانش در حوزه خرید سیب، خاطرنشان کرد: از ظرفیت ۲ هزار تنی سردخانه تعاون روستایی، ۱۷ هزار تن آن در اختیار کشاورزان و سه هزار تن نیز در اختیار تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها قرار داده شده تا دست دلالان از محصول سیب کشاورزان کوتاه شود.
وی عنوان کرد: خود را موظف به همسویی به سیاست‌های جهاد کشاورزی و رئیس این سازمان می‌دانیم و از اکنون آماده خرید سیب برای تنظیم بازار به ویژه در شب عید و ایام پایانی سال هستیم اما این اقدام مشروط به تسهیلات بانک‌ها و صندوق حمایت است.
مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اتحادیه‌ها و تشکل‌های تعاون روستایی توانمندی‌های زیادی دارند اما به علت بنیه ضعیف مالی نیازمند تزریق تسهیلات هستند.
به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، ویسی در بخش پایانی صحبت‌هایش به خرید ۳۰ هزار سبد از طریق اتحادیه تعاون روستایی اشاره و تاکید کرد: این آمادگی برای احداث کارخانه سبدسازی و رفع همیشگی مشکل کشاورزان وجود دارد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح