کد خبر : 16363
تاریخ انتشار : جمعه 1 اکتبر 2021 - 1:18
-

تکیه بر اقتصاد داخل / قوانین به نفع تولیدکننده بازنگری شود

تکیه بر اقتصاد داخل / قوانین به نفع تولیدکننده بازنگری شود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال و منویات رهبری، یک سری مسائل در کلان کشور و یک سری مسائل در استان باید دنبال شود، گفت: قوانین باید به گونه‌ای تدوین یا بازنگری شوند که از کارفرما حمایت کند. حسین خسروی در گفت‌وگو با ایسنا

تکیه بر اقتصاد داخل / قوانین به نفع تولیدکننده بازنگری شود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال و منویات رهبری، یک سری مسائل در کلان کشور و یک سری مسائل در استان باید دنبال شود، گفت: قوانین باید به گونه‌ای تدوین یا بازنگری شوند که از کارفرما حمایت کند.

حسین خسروی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: چندین سال است که محوریت نام‌گذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری اقتصاد بوده و این امر حاکی از اهمیت این موضوع است.

وی با بیان اینکه همه مردم و به ویژه مسئولان باید حواسشان جمع باشد که این شعار تشریفاتی نیست، افزود: این نام‌گذاری مقدمات و وسایل کار بوده؛ لازم است اما کافی نیست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه کفایت این است که به سمت عملیاتی شدن این شعارها پیش رویم و از تشریفات خارج شویم، تصریح کرد: تولید باید از مصرف مهم تر باشد.

خسروی در خصوص تعاملات با دنیا نیز ادامه داد: عایدات ما از برجام این بود که مردم و مسئولان درس بگیرند که به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نمی‌توان اعتماد کرد و باید روی پای خود بایستیم.

وی با بیان اینکه تجربه سال‌ها نشان داده که باید به خود تکیه کنیم و این همان درس اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: تکیه بر اقتصاد داخل اولین راه جهش تولید است؛ رابطه با دنیای خارج نیز باید داشته باشیم، اما باید تنظیم شده باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه صحنه‌های عبرت آموزی فراوان است اما عبرت آموزان کم هستند، افزود: اولین عامل جهش تولید این است که بیش از گذشته به درون خود اعتماد کنیم.

خسروی با بیان اینکه برای پیاده سازی شعار سال به تحقیقات کافی نیاز است، تصریح کرد: در داخل باید وحدتی بین نیروهای سیاسی کشور و سه قوه وجود داشته باشد.

وی بیان اینکه اگر مجلس قانونی را برای تولید تنظیم کند اما دولت در زمان لازم اجرا نکند و یا برعکس مجلس با دولت همراه نباشد با تحقق شعار سال نمی‌رسیم، اظهار کرد: دومین عامل جهش تولید وحدت جناح‌های سیاسی است؛ درست است که اختلاف سلیقه بوده و وجود دارد و طبیعی است اما باید مدیریت شود.

خسروی بیان کرد: حضرت علی(ع) می‌فرمایند: «به تضارب آرا بپردازید، رأی حق و استوار از آن زاییده می‏شود»؛ بنابراین اگر با این دیدگاه کشور را مدیریت کنیم از سرمایه‌ها و منابع نظام استفاده بهتری خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر هرکسی وظیفه خود را به رستی انجام دهد و مجوزهای تولید به معنای عملی آن آسان شود، بسیاری از موانع برطرف خواهد شد، ادامه داد: سرمایه‌ها گاهی زیر زمین می‌ماند و بارور نمی‌شود.

خسروی اظهار کرد: در خراسان جنوبی در ستاد توسعه خاوران، استاندار به مسئولان ابلاغ کرده است که ظرف ۱۵ روز باید پاسخ سرمایه گذار را بدهند.

وی با بیان اینکه در بحث تولید گاهی تعدد بخشنامه‌ها به معنای نفی بخشنامه‌های قبلی است و جلوی تولید را می گیرد، افزود: در کنار آن اقتصاد درونی باید بارور شده و نیروهای خود را باور کنیم.

خسروی بیان کرد: یکی از ثمرات انقلاب این بود که مدیران اجرایی “ما می‌توانیم” را باور کنند و اکنون این باور حداکثری نیست.

وی با بیان اینکه پس از سال‌های انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در بحث‌های مختلف نظامی، هسته‌ای و موشکی و پزشکی پیشرفت‌های بسیاری کرده است‌، افزود: این قدرت نتیجه باور خود در این سال‌هاست.

خسروی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال و منویات رهبری، یک سری مسائل در کلان کشور و یک سری مسائل در استان باید دنبال شود، اظهار کرد: قوانین باید به گونه‌ای باشد که از کارفرما حمایت کند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه اصحاب رسانه نیز در این سال سنگین است؛ آنان باید پای حرف دل تولیدکننده در رشته‌های مختلف بنشینند و عوامل جهش تولید را بررسی و موانعی که گاهی مشترک است را مطالبه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح