کد خبر : 178153
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دسامبر 2021 - 18:23
-

تیراندازی کرمانشاه روی ریل افتاده/ تدارک برگزاری دوباره مسابقات “شکارچیان”

تیراندازی کرمانشاه روی ریل افتاده/ تدارک برگزاری دوباره مسابقات “شکارچیان”

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه گفت: با مجموعه اقداماتی که طی چندماه گذشته انجام گرفته، تیراندازی کرمانشاه روی ریل افتاده و امیدواریم با برنامه های مختلف روزهایی طلایی برای این رشته رقم بزنیم. شورش فرامرزی که چندماه پیش سکان هدایت تیراندازی کرمانشاه را بدست گرفت، در گفت و گو با ایسنا، به ارائه گزارشی از عملکردش

تیراندازی کرمانشاه روی ریل افتاده/ تدارک برگزاری دوباره مسابقات "شکارچیان"

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه گفت: با مجموعه اقداماتی که طی چندماه گذشته انجام گرفته، تیراندازی کرمانشاه روی ریل افتاده و امیدواریم با برنامه های مختلف روزهایی طلایی برای این رشته رقم بزنیم.

شورش فرامرزی که چندماه پیش سکان هدایت تیراندازی کرمانشاه را بدست گرفت، در گفت و گو با ایسنا، به ارائه گزارشی از عملکردش در این مدت پرداخت و اظهارکرد: باتوجه به اینکه در آن زمان تنها سالن تیراندازی استان در مجموعه ورزشی 15 خرداد به علت فرسودگی سلاح ها و نداشتن دستگاه کمپرسور برای شارژ سلاح ها تعطیل شده بود، در گام اول راه اندازی مجدد این سالن را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: سلاح ها را تعمیر و مشکل شارژ آنها را حل کردیم تا دوباره درب های سالن به روی ورزشکاران این رشته باز شود و اکنون نیز این سالن فعال است.

رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه خاطرنشان کرد: از طرفی باتوجه به مسکوت ماندن پروژه سایت اهداف پروازی کرمانشاه، ادامه این پروژه را پیگیری کردیم که منجر به راه اندازی آن شد.

وی اضافه کرد: البته در حال حاضر کمبود فشنگ برای این رشته در کل کشور وجود دارد که اقداماتی برای رفع آن درحال انجام است و در استان هم تنها این مشکل را داریم.

فرامرزی از برنامه ریزی این هیات برای برگزاری یک دوره مسابقات شکارچیان در سطح همه شهرستان های استان خبر داد.

فرامرزی در ادامه به تلاش های هیات برای راه اندازی سالن شهید طهماسبی هم اشاره کرد و گفت: متاسفانه این سالن پس از افتتاح به علت نواقصی که در آن وجود داشت، بلا استفاده مانده بود و مدتی پیش مورد دستبرد سارقین هم قرار گرفت، لذا اخیرا با برخی از دستگاه ها همچون شهرداری و دادگستری درحال رایزنی هستیم تا بتوانیم با مشارکت این دستگاه ها سالن را راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: اگر همراهی و همکاری این دستگاه ها را داشته باشیم، می توانیم مسابقات لیگ تیراندازی را در کرمانشاه برگزار کنیم و از طرفی در تدارک رقابت های قهرمانی استان هم هستیم.

رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه در ادامه به دعوت از دو ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی تیراندازی هم اشاره کرد و گفت: اخیرا از سوی کادر فنی تیم ملی محمدرسول عفتی از ورزشکاران قهرمان و به نام اسلام آبادغربی در رشته تپانچه بادی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت شده و در بخش بانوان هم حضور لعیا محمدی را در این رشته در تیم ملی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه این دو ورزشکار ملی پوش کرمانشاهی در تمریناتشان رکوردهای بسیار خوبی ثبت می کنند، عنوان کرد: باتوجه به عملکرد آنها پیش بینی می کنیم  در بازی های آسیایی 2022 هانگژو این دو ورزشکار چهار مدال در رشته های مختلف کسب کنند.

فرامرزی اظهار کرد: باتوجه به اینکه سلاح های این دو ملی پوش کرمانشاهی نیاز به تعمیر داشت، با رایزنی با اداره کل ورزش و جوانان استان مبلغ 40 میلیون تومان برای تعمیر و تنظیمات مجدد سلاح هایشان اختصاص داده شد که جای قدردانی دارد.منبع: ايسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح