کد خبر : 185321
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 ژانویه 2022 - 18:05
-

جدال بحران‌زده‌ها در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد

جدال بحران‌زده‌ها در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد

ایسنا/خراسان رضوی تیم‌های سپاهان و شهر خودرو ظهر امروز در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند. در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در چارچوب هفته سیزدهم این مسابقات از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد تیم‌های شهر خودرو و سپاهان به مصاف هم خواهند رفت. این ۲

جدال بحران‌زده‌ها در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد

ایسنا/خراسان رضوی تیم‌های سپاهان و شهر خودرو ظهر امروز در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در چارچوب هفته سیزدهم این مسابقات از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد تیم‌های شهر خودرو و سپاهان به مصاف هم خواهند رفت. این ۲ تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که در بحران به سر می‌برند. در یک سو شهر خودرو در ۱۲ بازی قبلی خود با سه تساوی و ۹ شکست در قعر جدول قرار دارد و در سوی دیگر سپاهان که این فصل هم مملو از ستاره است و برای قهرمانی بسته شده، در برابر استقلال، پرسپولیس و حتی پیکان در هفته‌های اخیر شکست خورده‌ است.

شهر خودرو با سیدعباسی تاکنون بد کار نکرده و علاوه بر پیروزی مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی هفته قبل هم موفق شد با تساوی مقابل پیکان به سومین امتیازش در لیگ برتر بیست و یکم دست یابد. نماینده خراسان رضوی با سیدعباسی در برابر صنعت نفت و استقلال شکست خورد.

سپاهان هم با محرم نویدکیا هفته قبل در اراک مقابل پرسپولیس با تک گل کامیابی‌نیا شکست خورد. سپاهان که با ۲۲ امتیاز در رده سوم جدول است و با استقلال صدرنشین ۶ امتیاز فاصله دارد، باید ممنون بازیکن گابنی گل‌گهر باشد چون در مصاف با تیم امیر قلعه‌نویی هم با نتیجه‌ پرگل چهار بر ۲ شکست خورده‌ بود و کمیته انضباطی این بازی را سه بر صفر به سود سپاهان اعلام کرد.

آزمون سخت سلامت

شهر خودرو برای مصاف با سپاهان یک شوک بزرگ را تجربه کرده و ۲ دروازه‌بان باسابقه خود را به دلیل درگیری پس از پایان بازی با پیکان کنار گذاشته‌ است. در روز غیبت سعید جلالی و میلاد فراهانی، بابک سلامت وظیفه حفاظت از دروازه مشهدی‌ها را بر عهده خواهد داشت و مشخص نیست در صورت مصدومیت این بازیکن تیم شهر خودرو چه خواهد کرد؟

با اینکه شنبه شب،  ۱۱ دی، جلسه کمیته انضباطی باشگاه شهر خودرو در خصوص وضعیت جلالی و فراهانی برگزار شد اما هنوز حکمی از سوی باشگاه اعلام نشده و مشخص نیست مدیران این تیم چه تصمیمی در این رابطه اتخاذ خواهند کرد.

شهر خودرو تا بازی با پرسپولیس در مشهد!

در حالی که مدیران شهر خودرو مدت‌هاست تیمشان را به تهران برده‌اند و مدعی هستند که به واسطه اسپانسر این تصمیم گرفته‌ شده اما به واسطه ۲ بازی متوالی در مشهد شاگردان سیدعباسی پس از برگزاری بازی با سپاهان در مشهد خواهد ماند و تمریناتشان را در خانه برای رقابت با پرسپولیس برگزار خواهند کرد.

کار سخت سیدعباسی و شاگردانش در هفته‌های آتی ادامه‌دار خواهد بود و شهر خودرو پس از مصاف با سپاهان و پرسپولیس باید در اهواز به مصاف فولاد خوزستان برود. به این ترتیب پرونده بازی‌های شهر خودرو در نیم‌فصل نخست لیگ برتر ۲۱ بسته خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح