کد خبر : 98062
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 19:35
-

«جذب بیشترین مسافر در همدان» تکذیب شد

«جذب بیشترین مسافر در همدان» تکذیب شد

ایسنا/همدان استاندار همدان در پاسخ به پیام وزیر ارتباطات در توئیتر مبنی بر اینکه «همدان بیشترین جذب مسافر را داشته است»، گفت: هیچ گونه پذیرش مسافر در استان همدان نداشته ایم و نداریم. سیدسعید شاهرخی در واکنش به توئیت وزیر ارتباطات اظهار کرد:هیچ گونه پذیرش مسافر را در استان همدان نداشته‌ایم و نداریم و هتل‌ها، مدارس

«جذب بیشترین مسافر در همدان» تکذیب شد

ایسنا/همدان استاندار همدان در پاسخ به پیام وزیر ارتباطات در توئیتر مبنی بر اینکه «همدان بیشترین جذب مسافر را داشته است»، گفت: هیچ گونه پذیرش مسافر در استان همدان نداشته ایم و نداریم.

سیدسعید شاهرخی در واکنش به توئیت وزیر ارتباطات اظهار کرد:هیچ گونه پذیرش مسافر را در استان همدان نداشته‌ایم و نداریم و هتل‌ها، مدارس و مهمان‌پذیرهای استان تعطیل هستند.

وی افزود:در تماسی که با وزیر ارتباطات داشتم اعلام کردند که صحبت ایشان تحلیلی از شماره هایی است که از تهران خارج شده‌اند و به استان‌های مختلف از جمله همدان رفته اند.

استاندار همدان گفت:آن تعداد شماره ای که وزیر ارتباطات بیان کرده‌اند که به همدان آمده‌اند، افرادی هستند که زادگاهشان همدان است و پس از تعطیلی ایام به منزل خانواده خود آمده اند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، شاهرخی در پایان تاکید کرد:شماره این افراد موجود است و در پیامکی از آنها خواسته‌ایم اولا به شهر مبدا بازگردند در غیر این صورت از منزل خارج نشوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان همدان نیز پیام وزیر ارتباطات در توئیتر مبنی بر اینکه «همدان بیشترین جذب مسافر را داشته است» را تکذیب کرد.

علی خاکسار در گفت وگو باایسنا، توضیح داد:طی پنج روز گذشته کمتر از ۲۰ مسافر وارد همدان شده و در مراکز اقامتی تحت نظر مراکز بهداشتی همدان و میراث فرهنگی استان ساکن هستند.

وی افزود: در استان همدان ۱۴ هتل،۱۳ مهمانپذیر و دو هتل آپارتمان وجود دارد و اکنون به علت جلوگیری از شیوع گسترده کروناویروس بخش اعظم آنها تعطیل شده و فقط سه مهمانپذیر و هفت هتل و یک هتل آپارتمان تحت نظارت سازمان های بهداشتی و میراث فرهنگی فعال هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه مراکز بومگردی در ایام شیوع کروناویروس به طور کامل تعطیل هستند، اظهار کرد:با توجه به مصوبات کمیته مقابله با کروناویروس و تاکیدات استاندار همدان مبنی بر ممانعت از فعالیت منازل استیجاری و خانه مسافرها دو اکیپ توسط کارشناسان کمیته رسیدگی به شکایات این اداره کل و اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان همدان وظیفه بررسی را برعهده گرفتند و اکنون بعد از بازرسی های انجام شده تمام خانه مسافرها خالی بوده وخانه های متخلف نیز پلمب شده اند.

خاکسار بیان کرد: آمار مسافران نوروز ۹۹ نسبت به سال گذشته به هیچ وجه قابل قیاس نیست چراکه در نوروز ۹۸ تمام مراکز اقامتی و گردشگری و مدارس پر بودند و تعدادی نیز در مراکز مشخص اقدام به نصب چادر می کردند اما در تعطیلات امسال مراکز مشخص و تحت نظارت مراکز بهداشتی پذیرای تعداد بسیارکمی از مسافران بوده و می توان گفت هتل ها و مهمانپذیرهای همدان عملا خالی از مسافر هستند.

وی درباره گندزدایی و ضدعفونی کردن مراکز اقامتی فعال در این ایام گفت:با همکاری کارشناسان مراکز بهداشتی آموزش های لازم در زمینه مقابله با کروناویروس به پرسنل این مراکز اقامتی داده شده و رستوران ها،نمازخانه ها،آشپزخانه ها و مکان های عمومی این مراکز روزانه ضدعفونی می شوند.
خاکسار در پایان یادآور شد:پرسنل و مسافران موجود در این مراکز اقامتی به طور مداوم از نظر سلامتی غربالگری می شوند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح