کد خبر : 98063
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 19:35
-

شریعتی اندراتی: مانع تراشی برخی مسئولین انگیزه کارآفرینان را از بین می‌برد

شریعتی اندراتی: مانع تراشی برخی مسئولین انگیزه کارآفرینان را از بین می‌برد

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید، اما مانع تراشی ها و عدم تمایل برخی از مسئولین انگیزه کارآفرینان و سرمایه گذاران را از بین می برد. به گزارش ایسنا، غلامرضا شریعتی اندراتی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه)

شریعتی اندراتی: مانع تراشی برخی مسئولین انگیزه کارآفرینان را از بین می‌برد

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید، اما مانع تراشی ها و عدم تمایل برخی از مسئولین انگیزه کارآفرینان و سرمایه گذاران را از بین می برد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا شریعتی اندراتی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی از برخورد مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارتش تروریست آمریکا در دریای عمان و حفاظت از منابع کشورمان تقدیر و تشکر و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام (ره) به بسیجیان تبریک گفت.

وی در ادامه نطق خود بیان کرد: به لطف الهی در گام دوم انقلاب در ۲۸ خرداد و با همت ملت بصیر، دولت مردمی و انقلابی شکل گرفت و یکی از آرزوهای رهبر معظم انقلاب که سپردن امور به جوانان بود تا حد زیادی محقق گردید.

نماینده مردم بهشهر افزود: حضور جوانان با انگیزه در مصادر امور همراه با استفاده از مشورت های بزرگان و اندیشمندان روح جدیدی را در مسیر خدمت، تحول و جهش به سمت اهداف و ارزش های اسلامی در کالبد جامعه جاری خواهد کرد. لذا در این خصوص از رئیس جمهور سپاسگزارم.

وی با اشاره به سفرهای استانی دولت گفت: حضور دولتمردان به ویژه رئیس جمهور در استان های مختلف امید تازه ای را به مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه داده است، امیدوارم که این روش از اداره کشور به کلیه سطوح مدیریتی تسری پیدا کرده و انتظار می رود که مصوبات این دیدارها و مراحل اجرای آن و گزارش مربوط به اطلاع آحاد جامعه برسد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: چند سالی است که مقام معظم رهبری بر حمایت همه جانبه از تولید و مانع زدایی از روند فعالیت های تولیدی و کارآفرینان تاکید داشته اند، لکن عملا شاهدیم که سیاست های اعمال شده دستگاه های اجرایی و نظارتی هنوز مانع تحقق منویات رهبر انقلاب شده است. پتروشیمی امیرآباد مازندران از جمله طرح های تولیدی است که علیرغم مصوبات هیات وزیران قریب به یک سال از تصویب آن گذشته اما همچنان همراهی برخی از سازمان ها را به همراه ندارد. این دست مانع تراشی ها و عدم تمایل برخی از مسئولین انگیزه کارآفرینان و سرمایه گذاران را از بین می برد، لذا از شما انتظار داریم که قرارگاه فرماندهی جهاد مقدس اقتصادی را در کلیه سطوح مدیرتی راه اندازی نموده و ملاک تشویق و تقدیر مسئولیتی مدیران، نقش آنها در مانع زدایی در مسیر تولید و اشتغال قرار گیرد.

نوش آبادی در ادامه یادآور شد: زمزمه انتقال آب دریای خزر به سمت کویر مرکزی ایران طی روزهای گذشته از سوی برخی وزرا شنیده شده که این موضوع ضمن آنکه مغایر با هر گونه ارزیابی زیست محیطی است موجب نگرانی آحاد مردم استان های شمالی خصوصا مازندران شده است. بنابراین انتظار می رود به نحوی این موضوع کان لم یکن تلقی گردد.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: قریب به ۱۸ ماه از عمر مجلس یازدهم می گذرد و مکررا پیرامون وضعیت نامناسب شبکه راه های حوزه انتخابیه تذکر دادم که این امر توجه وزارت را در پی داشته است، اما در سطوح پایین تر عملا دغدغه ای برای حل مشکلات مردم منطقه هزار جریب وجود ندارد.، لذا دستور فرمایید اقدامات اجرایی لازم بر حل این مشکلات صورت گیرد.

نماینده مردم بهشر همچنین خطاب به ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور در خصوص وضعیت اسفناک تالاب بین المللی میانکاله هشدار داد و گفت: شما که خود را متولی حفظ و حراست از این تالاب می دانید چرا کمترین حمایتی از آن به عمل نمی آورید؟ این موضوع موجبات نگرانی دوستداران محیط زیست را ایجاد کرده و دغدغه مردم این است که اقدامات عملی لازم سریعا صورت گیرد.

نوش آبادی همچنین خطاب به وزرای جهاد کشاورزی، صمت، نیرو و گردشگری و میراث فرهنگی در مورد مشکلات و پروژه های ناتمام حوزه انتخابیه موضوعاتی را مطرح کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های صادراتی در شرق مازندران با ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی از محصولات تولیدی و کسب جایگاه در بازار کشورهای همسایه در حوزه دریای خزر و تحقق اشتغال زایی و تأمین ارز مورد نیاز کشور و رونق اقتصادی و استفاده بیشتر از ظرفیت تجاری همسایگان نیازمند برنامه ریزی و جذب سرمایه گذاران داخلی است که انتظار می رود به این مساله توجه جدی صورت گیرد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح