کد خبر : 88031
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 12:14
-

جشنواره هفته پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد فراخوان شد

جشنواره هفته پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد فراخوان شد

ایسنا/خراسان رضوی جشنواره هفته پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با هدف گسترش روحیه تحقیق و پژوهش و نیز تقدیر از محققان دانشگاه آذر ماه و همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود. دکتر مجید غیور مبرهن با بیان اینکه پژوهش و فناوری ابزار و لازمه گسترش علم و تکنولوژی و زمینه‌ساز پیشرفت و تعالی کشور

جشنواره هفته پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد فراخوان شد

ایسنا/خراسان رضوی جشنواره هفته پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با هدف گسترش روحیه تحقیق و پژوهش و نیز تقدیر از محققان دانشگاه آذر ماه و همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.

دکتر مجید غیور مبرهن با بیان اینکه پژوهش و فناوری ابزار و لازمه گسترش علم و تکنولوژی و زمینه‌ساز پیشرفت و تعالی کشور است، اظهار کرد: در جامعه دانشگاهی هر محقق به واسطه جایگاه علمی و رسالت ملی سازمانی، نقش منحصر به فردی در فراهم‌آوری زمینه رشد علم و فناوری، ارتقای جایگاه علمی کشور و مهم‌تر از همه افزایش سطح سلامت دارد.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: این دانشگاه به عنوان یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور با بیش از ۹۰۰ عضو هیات علمی رسالتی متناسب با جایگاه خویش در ارتقاء جایگاه علمی کشور و افزایش سطح سلامت و رفاه و آسایش جامعه بر عهده دارد. در این راستا جشنواره هفته پژوهش و فناوری با هدف گسترش روحیه تحقیق و پژوهش با حضور اعضای هیات علمی، محققان و پژوهشگران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعضای هیات علمی و محققان و پژوهشگران علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند  جهت اطلاع از محورها و نحوه شرکت در جشنواره امسال به https://v-research.mums.ac.ir/۱۴۰۰  مراجعه و در صورت تمایل حداکثر لغایت ۲۵ آبان ۱۴۰۰ نسبت به اعلام آمادگی جهت شرکت در جشنواره اقدام نمایند.

دانشجویان نیز برای شرکت در جشنواره به صفحه اختصاصی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه به نشانی(https://sram.mums.ac.ir/supportivepackage/۱۴۰۰) مراجعه یا با شماره تلفن ۳۸۴۳۷۸۴۰ تماس حاصل نمایند.

انعقاد تفاهم نامه همکاری انجام فعالیت‌های پژوهشی میان معاونت‌های پژوهش و فناوری و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد

وی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت‌های پژوهش و فناوری و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای افزایش همکاری‌ها و تعاملات علمی، پژوهشی و بهداشتی خبر داد.

سرپرست معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این خصوص اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با موضوع انجام کارهای علمی و پژوهشی مشترک با درنظر گرفتن کلیه امکانات و خدمات طرفین امضا شد

غیور مبرهن خاطرنشان کرد: مشارکت علمی و اجرایی در راه‌اندازی طرح‌های کلان و موضوعات اولویت‌دار در راستای سلامت و خدمت به مردم در ۲ حوزه پژوهش و فناوری و بهداشت دانشگاه از جمله مفاد و زمینه‌های همکاری در این تفاهم‌نامه است.

وی ادامه داد: همچنین در این تفاهم نامه اشتراک گذاری داده‌های موجود جهت انجام کارهای پژوهشی و بسترسازی مناسب جهت انجام رجیستری‌های دو معاونت پژوهش و فناوری و بهداشت مورد توافق طرفین قرار گرفت.

غیور مبرهن خاطرنشان کرد: پس از امضای تفاهم‌نامه  انجام کارهای مشترک فی ما بین آغاز و گزارش روند اجرای کار و  پیشرفت جهت بررسی به معاونت‌های پژوهشی و بهداشت ارائه  می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح