کد خبر : 3521
تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 21:27
-

جهاددانشگاهی؛ تجلی پیاده سازی طرح‌های پژوهشی به دور از بروکراسی اداری

جهاددانشگاهی؛ تجلی پیاده سازی طرح‌های پژوهشی به دور از بروکراسی اداری

  رییس دانشگاه بیرجند گفت: جهاددانشگاهی به دلیل دوری از بروکراسی‌های اداری، در پیاده سازی طرح‌های پژوهشی می‌تواند نقش بسیار مهمی ایفا کند.  احمد خامسان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از نهادهایی است که پس از انقلاب شکل گرفته و پس از آن چهره دانشگاه‌ها تغییر پیدا کرد. وی با اشاره به

جهاددانشگاهی؛ تجلی پیاده سازی طرح‌های پژوهشی به دور از بروکراسی اداری

  رییس دانشگاه بیرجند گفت: جهاددانشگاهی به دلیل دوری از بروکراسی‌های اداری، در پیاده سازی طرح‌های پژوهشی می‌تواند نقش بسیار مهمی ایفا کند.

 احمد خامسان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از نهادهایی است که پس از انقلاب شکل گرفته و پس از آن چهره دانشگاه‌ها تغییر پیدا کرد.
وی با اشاره به تعامل این نهاد با دانشجویان، افزود: فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان به خصوص در پنج سال اخیر چهره این نهاد را در بین مردم و مسئولین تغییر داده و توانسته فعالیت‌های ثمربخشی را به درجه عمل برساند.
رییس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه در دانشگاه بیرجند، ارتباطات تنگاتنگی با جهاددانشگاهی داریم، تصریح کرد: در همین راستا، با افتخار مکانی در قسمت مرکزی دانشگاه برای حضور جهاددانشگاهی تعبیه کرده‌ایم تا پس از ساخت، زمینه‌ساز تعامل بیشتر این نهاد با دانشجویان باشیم و هم دانشگاه و هم جهاددانشگاهی به اهداف خود برسند.
خامسان با بیان اینکه نوع فعالیت جهاددانشگاهی نقش مهمی در علمی سازی جامعه دارد، تصریح کرد: در رابطه با بهره گیری از توان دانشجویان و دانشگاه، اگر جهاد داشنگاهی بتواند دفاتر ثابتی را در سطح دانشگاه‌ها ایجاد کند، زمینه فعالیت بیشتری فراهم خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه در این صورت ارتباط جهاددانشگاهی با معاونت فرهنگی دانشگاه تقویت شده و در مجموع این نهاد می‌تواند بیشتر بین دانشجویان نفوذ پیدا کند، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی اکنون بیشتر خدمات بیرونی به عموم مردم ارائه می‌دهد، اما با حضور ثابت در دانشگاه، این خدمات دهی تخصصی تر خواهد شد.
خامسان با بیان اینکه نگاه داخلی به دانشگاه می‌تواند جهاد دانشگاهی را تقویت کند، اظهار کرد: جهاددانشگاهی مانند دیگر نهادها و ادارات درگیر بروکراسی اداری نیست و این امر زمینه بیشتر فعالیت‌ها را آماده می‌کند.
وی با بیان اینکه همواره دیده‌ایم که در کارهایی که جهاددانشگاهی وارد عمل شده، فعالیت‌ها ثمربخش و با دوام بوده است کمه باید از این ظرفیت بیشترین بهره را برد، بیان کرد: اکنون جهاددانشگاهی استان با ایجاد پژوهشکده عناب و گیاهان دارویی و برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی و ضمن خدمت خوش درخشیده و نقش بسیار موثر و پیشرویی را ایفا می‌کند.
خامسان ادامه داد: اکنون متاسفانه در مسائل علمی و پژوهشی که عملا زیربنای تولید است، درگیر بروکراسی اداری هستیم که این امر ضربه بزرگی به پژوهش می‌زند؛ باید طرح‌های پژوهشی را از بوروکراسی‌های اداری جدا کنیم تا اساتید به راحتی بتوانند فعالیت کنند.
رییس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه جهاددانشگاهی بسیار راحت تر از دانشگاه‌ها می‌تواند در شناسایی موانع تولید در بخش‌های مختلف کار کند، یادآور شد: دانشگاه‌ها در ارائه راهکار و کمک به سیاست گذاری اثرگذارند، اما جهاددانشگاهی نقش مهم تری در بهبود وضعیت اقتصادی دارد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح