کد خبر : 19961
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اکتبر 2021 - 15:01
-

جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه ایران در انتظار کاهش پاندمی کرونا

جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه ایران در انتظار کاهش پاندمی کرونا

دبیر دوازدهمین دوره‌ جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه ایران ابراز امیدواری کرد که با واکسیناسیون گسترده شرایط برای انجام داوری و برگزاری حضوری این رویداد فراهم شود. مرجان اشرفی‌زاده که به عنوان دبیر دوازدهمین دوره‌ جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) انتخاب شده درباره اینکه آیا در حال حاضر برنامه‌ریزی خاصی برای چگونگی برگزاری

جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه ایران در انتظار کاهش پاندمی کرونا

دبیر دوازدهمین دوره‌ جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه ایران ابراز امیدواری کرد که با واکسیناسیون گسترده شرایط برای انجام داوری و برگزاری حضوری این رویداد فراهم شود.

مرجان اشرفی‌زاده که به عنوان دبیر دوازدهمین دوره‌ جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) انتخاب شده درباره اینکه آیا در حال حاضر برنامه‌ریزی خاصی برای چگونگی برگزاری مراسم این دوره از جوایز آکادمی صورت گرفت است یا خیر؟ بیان کرد: طبیعتاً برنامه‌ریزی‌ها در همه سطوح منوط به وضعیت کرونا و تصمیم‌گیری‌های کلی در ستاد ملی مبارزه با کرونا است. اگر شرایط اجازه دهد طبیعتاً ترجیح می‌دهیم بخشی از سیستم آکادمی و داوری را به صورت همزمان حضوری و آنلاین و نیز مراسم اهدای جوایز را به صورت حضوری برگزار کنیم، اما در حال حاضر نمی‌توان در این مورد تصمیم‌گیری قطعی کرد و تا وقتی که واکسیناسیون حداکثری انجام شود باید منتظر بمانیم.
او افزود: با این حال فعلا قطعی است که بخشی از مراحل انتخاب و داوری اولیه به صورت آنلاین خواهد بود و درباره داوری نهایی که بین نامزدهای رشته‌های مختلف اتفاق می‌افتد و نیز اهدای جوایز باید زمان بگذرد تا بر اساس شرایط تصمیم‌گیری کنیم و اطمینان داشته باشیم که برگزاری حضوری خطری برای کسی نخواهد داشت.
این فیلمساز درباره اینکه برخلاف فراخوان که دبیر باید یک ماه پیش از انتشار فراخوان انتخاب شود، او پس از انتشار فراخوان معرفی شده و چطور قرار است کارها را پیش ببرد؟ توضیح داد: واقعیت این است که تمام اتفاق‌های مربوط به صنف به دلیل شرایط کرونایی  دستخوش تغییرات و مسائلی شد و قرار بر این بود خیلی زودتر از این‌ها انتخابات جدید هیات مدیره برگزار شود، اما به دلیل همان وضعیت کرونا تاکنون میسر نشده است؛ بنابراین دوستان (در هیات مدیره) که منتظر بودند تا شاید اتفاق تازه‌ای رخ دهد و دوازدهمین دوره جوایز و انتخاب دبیر آن به هیات مدیره جدید موکول شود، تصمیم گرفتند با توجه به زمان و فرصتی که در حال از دست رفتن بود، سریع‌تر این انتخاب انجام شود و امیدوارم من سکاندار خوبی برای صنف باشم و تلاش‌هایی که در ۱۱ دوره قبل با کمک اعضا اتفاق افتاده ادامه داشته باشد.
اشرفی‌زاده خاطر نشان کرد: اتفاقی که در این صنف تلاش می‌شود به سمت آن برویم این است که یک ماجرای پایدار و برمبنای آیین نامه اتفاق بیفتد. البته در این سال‌ها تغییراتی را در این رویداد شاهد بوده‌ایم، اما خیلی منوط به دبیر هر دور نبوده چون گروهی داریم که آیین نامه را بازبینی و مصوب می‌کند و هر دبیری که بیاید موظف و مکلف است آیین‌نامه جوایز را اجرا کند. بنابراین شاید تغییراتی فقط در جزئیات رخ دهد. به نظرم اتفاقات فرهنگی اگر به همین سمت بروند که قائم به فرد نباشند و بر اساس یک جریان و اصول پیش روند نتیجه خوبی خواهد داشت تا اگر افراد جابجا شدند، تغییرات عجیب پیش نیاید.
او اضافه کرد: از دبیر جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه انتظار می رود که پاسدار و امین اجرای آیین‌نامه باشد، ضمن اینکه طبیعتا هر دبیری ممکن است در حدود اختیارات خود باسلیقه، توان و سواد وارتباطاتش امکاناتی را اضافه کند که من امیدوارم در چارچوب آیین‌نامه اتفاقات خوشایندی را رقم بزنم.
مجان اشرفی‌زاده دانش آموخته‌ی کارگردانی سینما و ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشکده سینما – تئاتر دانشگاه هنر است و نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های کوتاه «آن بالا کنار جاده»، «از منهای یک»، «فصل هفتم»، «یده» و «خوندش»، فیلم بلند سینمایی «آبجی» و ساخت چند فیلم و سریال تلویزیونی را در کارنامه خود دارد.
ثبت نام آثار متقاضی شرکت در جوایز آکادمی انجمن فیلم کوتاه ایران از تاریخ ۲۰ مهرماه آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه‌ی مقررات و آیین‌نامه «جوایز ایسفا» می‌توانند به سایت رسمی انجمن فیلم کوتاه ایران مراجعه کنند. مراسم اهدای جوایز دوازدهمین دوره‌ جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران در هفته‌ پایانی فروردین ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح