کد خبر : 189538
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 ژانویه 2022 - 18:19
-

حضور مدیرعامل ذوب آهن در تمرین تیم فوتبال بانوان

حضور مدیرعامل ذوب آهن در تمرین تیم فوتبال بانوان

ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن با حضور در تمرینات تیم فوتبال بانوان پیش از بازی حساس این تیم با شهرداری بم با آنها گفت وگو کرد. تیم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور فردا (سه شنبه- ۲۱ بهمن ماه) در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم مدعی شهرداری بم

حضور مدیرعامل ذوب آهن در تمرین تیم فوتبال بانوان

ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن با حضور در تمرینات تیم فوتبال بانوان پیش از بازی حساس این تیم با شهرداری بم با آنها گفت وگو کرد.

تیم فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور فردا (سه شنبه- ۲۱ بهمن ماه) در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم مدعی شهرداری بم خواهد بود که در صورت پیروزی در این مسابقه مهم و حساس به پلی‌آف راه پیدا می‌کند.

به گزارش ایسنا، مجتبی فریدونی- مدیرعامل به همراه محمدمهدی رمضانی- مدیر روابط عمومی و میترا چین سری- مسئول ورزش قهرمانی بانوان باشگاه ذوب‌آهن از تمرین تیم فوتبال بانوان در زمین چمن ورزشگاه فولاد شهر بازدید کردند.

فریدونی پس از حضور در محل تمرین تیم فوتبال بانوان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهارکرد: باید شرایطی فراهم شود که همه استعدادهای فوتبال بانوان در سراسر کشور و افرادی که فکر می‌کنند، می‌توانند لباس این تیم را برتن کنند، جهت انجام تست به باشگاه ذوب‌آهن مراجعه کرده تا بهترین‌های آن‌ها از سوی کادر فنی و کارشناسان باشگاه انتخاب شوند.

وی افزود: این توانایی را داریم که بازیکنان خوب تیم ذوب‌آهن بازیکنان خود را به تیم‌های داخلی و خارجی ترانسفر کنیم تا از این طریق علاوه بر درآمدزایی برای باشگاه به رشد و شکوفایی این استعدادها کمک کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد: برای انعکاس بیشتر تلاش‌ها و نتایج ورزشکاران و دیده شدن آن‌ها باید ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته باشیم تا اخبار آن‌ها بیشتر منعکس شود.

در ادامه مدیر قهرمانی بانوان ذوب‌آهن با اشاره به ظرفیت تیم فوتبال بانوان، گفت: در همین لحظه ما آمادگی این را داریم که پنج نفر از بازیکنان تیم را ترانسفر کنیم، همچنین چند درخواست تاسیس آکادمی فوتبال بانوان داشتیم که آن را به پس از اتمام مسابقات لیگ فوتبال بانوان موکول کردیم.

میتراچین سری افزود: کار بسیار خوبی که اخیرا در رشته هندبال بانوان انجام شده و بنا داریم در فوتبال هم انجام بدهیم، استعدادیابی از فرزندان پرسنل کارخانه ذوب‌آهن در اولویت نخست ما در بحث استعدادیابی است، در حال حاضر استعدادیابی در استان را انجام می‌دهیم و به عنوان مثال یک بازی دوستانه با یکی از مدارس فوتبال گذاشتیم که پس از این بازی پنج نفر از اعضا آن تیم به ذوب‌آهن اضافه شد.

وی تصریح کرد: در تیم، بازیکنانی داریم که از دورترین نقاط استان به عشق بازی کردن در تیم ذوب‌آهن به هر ترتیب خودشان را به تمرینات می‌رسانند.

سخایی، سرپرست تیم بانوان نیز خاطرنشان کرد: فوتبال بانوان برای دختران و بانوان استان جذابیت زیادی دارد، اما متاسفانه در برخی مناطق استان به این رشته اهمیت در خور توجهی نمی شود، در شهرهای اطراف اصفهان استعدادهای فوق العاده‌ای وجود دارد و تیم ذوب‌آهن بستر بسیار مناسبی برای بروز و نشان دادن استعدادهای آن ها است. با آغاز به کار آکادمی فوتبال ذوب‌آهن ما شاهد رشد، بروز و پرورش بازیکنان بسیار خوبی در مجموعه ذوب‌آهن خواهیم بود.

پس از اتمام تمرین کادرفنی و بازیکنان تیم، مشکلات و خواسته هایشان را با مدیرعامل باشگاه مطرح کردند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح