کد خبر : 125415
تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 23:48
-

حوادث اصفهان در شب چهارشنبه سوری

حوادث اصفهان در شب چهارشنبه سوری

ایسنا/اصفهان شب چهارشنبه سوری در اصفهان با چندین مورد حادثه انفجار ترقه، مسمومیت با CO و یک مورد تصادف رانندگی همراه بود که خوشبختانه هیچ کدام از این حوادث فوتی نداشت. ساعت ۱۸ و ۳۹ دقیقه شب گذشته (چهارشنبه_۲۶ اسفندماه) حادثه انفجار ترقه در پارک هشت بهشت محله سی ۴ فولادشهر، به مرکز حوادث و فوریت

حوادث اصفهان در شب چهارشنبه سوری

ایسنا/اصفهان شب چهارشنبه سوری در اصفهان با چندین مورد حادثه انفجار ترقه، مسمومیت با CO و یک مورد تصادف رانندگی همراه بود که خوشبختانه هیچ کدام از این حوادث فوتی نداشت.

ساعت ۱۸ و ۳۹ دقیقه شب گذشته (چهارشنبه_۲۶ اسفندماه) حادثه انفجار ترقه در پارک هشت بهشت محله سی ۴ فولادشهر، به مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان اعلام شد. در این حادثه پسر ۱۶ ساله ای که دچار سوختگی ۴ درصد سطحی شده بود به صورت سرپایی مداوا شد.

ساعت ۱۸  و ۵۶ دقیقه حادثه انفجار ترقه دیگری در خیابان جی اصفهان اعلام و نیروهای اورژانس اصفهان به محل اعزام شدند. مصدوم این حادثه خانم ۴۶ ساله ای بود که سوختگی خاصی نداشت و به بیمارستان فارابی منتقل شد.

حادثه بعدی ساعت ۲۰ و ۱۲ دقیقه شب گذشته در خیابان صهری خمینی شهر اتفاق افتاد. مصدومین دو مرد ۱۸ ساله بودند که دچار سوختگی های متعدد و مولتیپل تروما در دست و پا و سر و گردن شده و به بیمارستان ۹ دی و منظریه خمینی شهر اعزام شدند.

ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب حادثه انفجار ترقه در گلشن دهاقان اتفاق افتاد، در این حادثه خانم ۲۴ساله ای دچار تروما و سوختگی سطحی کف دست شده بود که نیروهای اورژانس با حضور در محل، درمان درمان سرپایی انجام دادند.

ساعت ۲۱ و ۵۲ دقیقه حادثه انفجار ترقه دیگری به اورژانس اصفهان اعلام شد. این حادثه که در صفاییه مبارکه اتفاق افتاده بود دو مصدوم ۱۴ و ۱۶ ساله داشت که دچار سوختگی و مولتیپل تروما در دست و پا شده و به  بیمارستان محمد رسول الله مبارکه منتقل شدند.

ساعت ۲۲ و ۲۹ دقیقه حادثه سوختگی بر اثر افتادن در آتش در حال انجام مراسم چهارشنبه سوری در شهرک بهاران نجف آباد به اورژانس اطلاع داده شد. در این حادثه پسر بچه ۸ ساله ای که دچار سوختگی دست و سر شده بود به بیمارستان منتظری نجف آباد منتقل شد.

ساعت ۲۳ دقیقه شب حادثه دیگری در خیابان جی اصفهان به اورژانس اعلام و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. در این حادثه خانم ۳۱ ساله ای بر اثر انفجار ترقه دچار تروما گوش شده بود، اما خوشبختانه دچار سوختگی نشده بود و برای درمان سرپایی راهنمایی شد.

ساعت ۲۳ و ۲۴ دقیقه حادثه انفجار ترقه در بلوار بهشت بهارستان اتفاق افتاد که نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند. مصدوم پسر ۱۹ ساله ای بود که به خاطر برخورد ترقه به زانو دچار تروما بدون سوختگی شده بود و با عدم رضایت از اعزام به بیمارستان به صورت سرپایی مداوا شد.

ساعت ۱۵ دقیقه بامداد حادثه انفجار ترقه در خیابان مفتح ملک شهر اتفاق افتاد که در این حادثه مرد ۲۲ ساله ای دچار  سوختگی و تروما چشم با احتمال تخلیه چشم شد و بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان فیض منتقل شد.

شب چهارشنبه سوری در اصفهان حادثه مسمومیت CO به خاطر استفاده از آتش در محیط در بسته جهت مراسم چهارشنبه سوری نیز داشت. این حادثه در خیابان آتشگاه اتفاق افتاد و خانم ۴۰ ساله ای دچار مسمومیت و به بیمارستان عیسی بن مریم منتقل شد.

ساعت ۳۰ دقیقه بامداد حادثه حریق به خاطر استفاده از آتش برای مراسم چهارشنبه سوری در ۶ راه کارخانه آجر عالی در اصفهان به اورژانس اطلاع داده شد.

مصدومان این حادثه نیز دو مرد ۵۸ و ۴۵ ساله بودند که دچار سوختگی سطحی دست ها و برای درمان سرپایی راهنمایی شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان، ساعت ۴۷ دقیقه بامداد حادثه دیگری از مصدومیت با دود زغال به اورژانس اصفهان اطلاع داده شد. در این حادثه که در گلدشت اتفاق افتاد مرد ۴۲ ساله، زن ۴۲ ساله و و ۲ کودک ۶ و ۱۲ ساله دچار مسمومیت شده اما با عدم رضایت از انتقال به بیمارستان به صورت سرپایی مداوا شدند.

شب چهارشنبه سوری در اصفهان اما فقط حوادث حریق و انفجار نداشت و حادثه تصادف پراید با پراید در خیابان امام خمینی باعث مصدومیت ۸ سرنشین این دو خودرو شد.

مصدومان این حادثه رانندگی که ۳ مرد، ۲ زن، ۲ دختر بچه و ۱ پسر بچه بودند به بیمارستان ۹ دی و منظریه خمینی شهر منتقل شدند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح