کد خبر : 125412
تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 23:48
-

سنگینی سایه کرونا بر سر بازار شب عید مبل شویی ها

سنگینی سایه کرونا بر سر بازار شب عید مبل شویی ها

ایسنا/مرکزی بازار خدمات نظافت منزل در تمام طول سال براه است، اما بازار شب عید داغ‌تر از هر زمان دیگری است و به طور معمول باید روی آن حساب کرد، حسابی که یکسالی است با وجود کرونا چندان درست از آب در نمی آید. نظافت منزل در هر شرایطی دارای اهمیت ویژه است و همواره به

سنگینی سایه کرونا بر سر بازار شب عید مبل شویی ها

ایسنا/مرکزی بازار خدمات نظافت منزل در تمام طول سال براه است، اما بازار شب عید داغ‌تر از هر زمان دیگری است و به طور معمول باید روی آن حساب کرد، حسابی که یکسالی است با وجود کرونا چندان درست از آب در نمی آید.

نظافت منزل در هر شرایطی دارای اهمیت ویژه است و همواره به عنوان دغدغه برای بانوان مطرح است. امروزه که بسیاری از خانم‌ها شاغل هستند و فرصت نظافت منزل خود را ندارند، کار شرکت های خدماتی فعال در این حوزه اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

با گذشت یکسال از شیوع کرونا و با افزایش تورم و فشارهای اقتصادی و گرانی لوازم منزل، مردم سعی دارند به جای تعویض رویه مبل یا فرش، به تعمیر و شستشوی آن بپردازند به همین دلیل این بازار در شرایط کرونایی و البته اقتصادی اینروزها به طور کامل رونق خود را از دست نداده، اما حال و روز خوبی هم ندارد.

با توجه به همه‌گیر شدن ویروس کرونا در کشور، بیشتر افراد مبل شویی در منزل را به انتقال مبلمان به مراکز مبل‌شویی ترجیح می‌دهند و با وجود شرکت‌های بسیاری که خدمات مبل شویی در منزل را ارئه می‌دهند، می‌توان با صرف هزینه‌ای کمتر، ضمن شستشوی مبلمان، در وقت نیز صرفه‌جویی کرده و از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا نیز جلوگیری کرد.

خانم یزدانی که در این حوزه مشغول به کار است، در حال نظارت بر کار کارگران خود که در حال مبل شویی در منزل بودند، گفت: حدود ۱۹ سال است که در این شرکت در حال خدمت رسانی هستیم و حدود ۱۵ سال است که ارائه خدمات مبل شویی در شرکت انجام می شود.

وی افزود: در واقع شستشوی مبلمان جایگزین تعویض مبل شده است. در گذشته به دنبال کثیف شدن پارچه مبل ها، رویه مبل را تعویض می‌کردند اما با این کار هزینه ها کاهش پیدا کرده و با شستشوی مبلمان، هزینه هنگفت رویه کوبی مبل کنار رفت و با هزینه پایین تر می توان مبل ایده آل و تمیز داشت.

یزدانی بیان کرد: در ابتدا با سرمایه ای حدود ۵ میلیون تومان کار را آغاز کردیم و در حال حاضر ۵ اکیپ متخصص برای شرکت کار می‌کنندپ در این شرکت علاوه بر مبل شویی تمامی خدمات مرتبط به ساختمان اعم از نقاشی، برقکاری، گچ کاری، لوله کشی و… ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: در این شرکت نیروهای خانم و آقا فعال هستند و همیشه پذیرای نیروهای خدماتی هستیم و تاکنون نیز هیچ مورد نارضایتی از سوی مشتری ها مشاهده نشده است.

یزدانی با اشاره به صدمات وارده ناشی از شیوع کرونا به این حوزه خدماتی گفت: شیوع ویروس کرونا ضرر زیادی به این حرفه وارد کرد. کار ما نظافت است، نظافت و ضدعفونی از اهمیت بالایی برخوردار است و محیط و به ویژه مبل ها  را عاری از میکروب و ویروس می‌کند.

وی بیان کرد: شیوع این ویروس منحوس، حداقل ۵۰ درصد ضرر به صنف شرکت های خدماتی وارد کرد و همین ضرر و زیان سبب ریزش نیرو شد و مجبور شدیم تعدیل نیرو انجام دهیم. البته امسال نسبت به سال گذشته وضع بهتر است اما هنوز هم خسارات جبران نشده است. تا سال ۹۷ از اواخر بهمن ماه تا روزهای پایانی اسفند اوج کاری ما بود اما متاسفانه از پارسال تاکنون اوضاع کسب و کار ما مناسب نیست.

یزدانی در خصوص گرانی مواد شوینده گفت: در مقابل افزایش قیمت مواد شوینده و دستگاه و تعمیر دستگاه، افزایش قیمت چندانی در خدمات نداشته‌ایم و از بهترین مواد و دستگاه برای شستشو و نظافت استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: قیمت مبل شویی و قیمت شستشوی مبلمان در منزل به عوامل متعددی از جمله جنس پارچه مبلمان، جنس چوب مبلمان، نوع مبلمان و تعداد مبلمان بستگی دارد، معمولا اتحادیه مبل شویی و قالیشویی، قیمت مبل شویی در منزل یا خشکشویی مبلمان را تعیین می‌کند  ولی لازم است بدانید که شرکت‌هایی با خدمات بسیار ارزان مبل شویی در منزل ممکن است از شوینده‌ها و دستگاه‌های خوب استفاده نکنند به همین خاطر بهتر است اولویت، کیفیت مبل شویی در منزل باشد و تنها به ارزان بودن اکتفا نشود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح