کد خبر : 10599
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 سپتامبر 2021 - 2:08
-

خالی شدن زندان‌ها از زندانی حرکت گسترده ملی را می‌طلبد

خالی شدن زندان‌ها از زندانی حرکت گسترده ملی را می‌طلبد

 نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیاست آزادسازی زندانیان، گفت: مسئله خالی‌شدن زندان‌ها از زندانی بسیار مهم است، این مسئله حرکت گسترده ملی و کمک گروه‌های مختلف مردمی و خیرین را می‌طلبد. حجت‌الاسلام ولمسلمین محمدعلی نکونام دوم فروردین‌ماه در دیدار با رئیس زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اظهار کرد:

خالی شدن زندان‌ها از زندانی حرکت گسترده ملی را می‌طلبد

 نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیاست آزادسازی زندانیان، گفت: مسئله خالی‌شدن زندان‌ها از زندانی بسیار مهم است، این مسئله حرکت گسترده ملی و کمک گروه‌های مختلف مردمی و خیرین را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام ولمسلمین محمدعلی نکونام دوم فروردین‌ماه در دیدار با رئیس زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اظهار کرد: اگر کسی بخواهد در عرصه خدمت، کار و مدیریت در نظام جمهوری اسلامی موفق باشد حتما باید در راستای تهذیب نفس خود توفیق داشته باشد، به‌همین دلیل افرادی که تمایل دارند کار جهادی و انقلابی انجام دهند و تا آخر انقلابی بمانند خود را به پروردگار می‌سپارند.

امام جمعه شهرکرد افزود: بسیاری از افراد به هر دلیل و تحت هر شرایطی در یک چهار دیواری محصور شده‌اند، بسیاری از آن‌ها نیز آمادگی اصلاح دارند، شاید تعداد کمی از این افراد توفیق اصلاح را نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در هر شرایطی امکان ایجاد تحول در افراد وجود دارد، چرا که ذات انسان این‌گونه است، مگر اینکه خود فرد مسائل را به‌گونه‌ای رقم زده باشد که همه باب‌ها را بر خود ببندد اما همه افراد آمادگی داشته و بستگی دارد چه نوع ظرفیت و شرایطی برایشان مهیا شود.

نکونام اضافه کرد: گاهی یک آیه قرآن ممکن است یک فرد را متحول کند، البته نقش فرد بیان‌کننده آیه و دارا بودن نفس قدسی آن شخص مهم است که بتواند در فرد مقابل اثر گذاشته و آن تحول را ایجاد کند، بنابراین لازم است زندان‌بانان و متولیان زندان از دلی سراسر مهر و محبت برخوردار باشند.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: قبل از اینکه بخواهیم به تربیت زندانی بپردازیم، باید به زندان‌بان توجه کنیم که زمانیکه زندانی به زندان‌بان نگاه می‌کند، در تمام رفتار و کلام او جز ایمان، صفا و مهر چیزی نبیند.

وی به مسئله اشتغال زندانیان اشاره و بیان کرد: اشتغال از ضرورت‌های زندان است، چرا که این افراد استعدادهای وافری دارند، فراهم کردن زمینه اشتغال، علاوه بر ایجاد سرگرمی از نظر روحی و روانی برکاتی در تولید برای جامعه ایجاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیاست آزادسازی زندانیان گفت: مسئله خالی‌شدن زندان‌ها از زندانی بسیار مهم است، گاهی زندانیانی به‌دلیل مسائل مالی و اقتصادی در زندان گرفتار شده‌اند و رقم مورد نظر زیاد بوده که به‌راحتی نمی‌توان آن را تامین کرد، این مسئله حرکت گسترده ملی و کمک گروه‌های مختلف مردمی و خیرین را می‌طلبد که به‌معنای واقعی کلمه باید به‌عنوان یک فرهنگ اساسی در جامعه تبدیل شود.

نکونام با تاکید بر تشکیل انجمن برای حمایت از زندانیان خاطرنشان کرد: درخواست‌های مردمی برای انجمن حمایت از زندانیان ارسال می‌شود اما معمولا پاسخ درستی داده نمی‌شود، چرا که انجمن‌ها دستشان خالی است و آن‌گونه که باید نمی‌توانند پاسخگو باشند، بنابراین مسئله خانواده زندانیان و آزادسازی افراد گرفتار در زندان جزو برنامه‌های مهم و مورد توجه قرار بگیرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح