کد خبر : 17564
تاریخ انتشار : شنبه 2 اکتبر 2021 - 15:21
-

خانواده‌ها برای واکسیناسیون دانش‌آموزان 12 سال به بالا عجله کنند

خانواده‌ها برای واکسیناسیون دانش‌آموزان 12 سال به بالا عجله کنند

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از خانواده‌ها خواست، واکسیناسیون دانش‌آموزان 12 سال به بالا را با سرعت انجام دهند.  مجید یزدان پناه در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون دانش‌آموزان برای حفظ سلامت آنها، گفت: بر اساس نظر کادر درمان، واکسیناسیون تا حد قابل قبولی منجر به مصونیت افراد در

خانواده‌ها برای واکسیناسیون دانش‌آموزان 12 سال به بالا عجله کنند

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از خانواده‌ها خواست، واکسیناسیون دانش‌آموزان 12 سال به بالا را با سرعت انجام دهند.

 مجید یزدان پناه در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون دانش‌آموزان برای حفظ سلامت آنها، گفت: بر اساس نظر کادر درمان، واکسیناسیون تا حد قابل قبولی منجر به مصونیت افراد در برابر کرونا می شود، لذا از خانواده ها تقاضا داریم  در جهت حفظ سلامتی فرزندانشان برای واکسیناسیون آنها عجله کنند.

وی اشاره ای هم به واکسیناسیون 92 درصدی معلم‌های کرمانشاه داشت و گفت: اگرچه احتمالا آمار معلم‌های واکسن زده استان بیشتر است و برخی معلم‌ها از مبادی دیگری واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، اما از معلمینی که بدون دلیل قابل قبول تاکنون واکسن کرونا نزده‌اند، درخواست داریم هرچه سریعتر برای واکسیناسیون اقدام کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس با بیان اینکه عجله ای برای بازگشایی حضوری مدارس نداریم، گفت: در صورت واکسیناسیون دانش آموزان 12 ساله به بالا با آرامش بیشتری می توانیم برای حضوری شدن مدارس برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون تصمیم گیری در مورد حضور یا عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس بر عهده شورای مدارس است، گفت: اگرچه اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست، اما خانواده ها بدانند هیچ چیزی جای آموزش حضوری را نمی گیرد.

وی ادامه داد: هم اکنون اگرچه دانش‌آموزان می توانند به صورت اختیاری در گروه های چند نفره برای تکمیل فرآیند یادگیری در مدارس حاضر شوند، اما اولویت با دانش آموزان کلاس اولی و دومی، دانش آموزان مدارس روستایی و عشایری و کلاس های کارگاهی است، چون یادگیری این دسته از دانش آموزان با آموزش حضوری اهمیت زیادی دارد.

یزدان پناه تاکید کرد: از خانواده هایی که دانش‌آموز کلاس اولی یا دومی دارند درخواست داریم تا برای حضور فرزندان خود در مدارس در گروه های کوچک چند نفره با هماهنگی اولیای مدرسه اقدام کنند تا در روند تحصیل فرزندانشان مشکلی پیش نیاید، چون هیچ چیزی برای دانش آموز کلاس اولی و دومی جای آموزش حضوری را نمی گیرد.

یزدان پناه در ادامه در خصوص میزان حضور دانش آموزان در شبکه آموزش دانش آموزی(شاد) گفت: سال تحصیلی گذشته 92 درصد دانش آموزان استان به شبکه “شاد” متصل شدند که هم اکنون در حال نزدیک شدن به عدد سال گذشته هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه 27 هزار نفر از دانش‌آموزان استان به تبلت یا گوشی هوشمند دسترسی ندارند، گفت: در یکی دو روز گذشته 12 میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارتخانه برای تهیه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند در اختیار استان قرار گرفته که امیدواریم با این اعتبار بتوانیم برای حداقل یک سوم دانش آموزان نیازمند تبلت دانش آموزی تهیه کنیم. همچنین خیلی امیدواریم که از طریق دیگر ادارات و نهادها به ویژه نهادهای حمایتی بتوانیم برای بخش دیگری از دانش آموزان نیازمند هم تبلت دانش‌آموزی تهیه کنیم.

وی اشاره‌ای هم به مشکلات موجود در زمینه اتصال دانش‌آموزان به شبکه شاد در هفته گذشته داشت و گفت: هم اکنون مشکلات شبکه شاد مرتفع شده و  فرمت جدید آن نیاز به بروزرسانی دارد با این حال اگر دانش‌آموزی برای اتصال به شاد با مشکلی مواجه شد می تواند این مشکل را از طریق مدارس و ادارت آموزش و پرورش حل کند.

وی اضافه کرد: هم اکنون 100 درصد معلمان استان کرمانشاه به شبکه شاد متصل شده اند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح