کد خبر : 93999
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 نوامبر 2021 - 22:03
-

خسارات تنش آبی خوزستان پرداخت می‌شود

خسارات تنش آبی خوزستان پرداخت می‌شود

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: امروز شاهد سفر آقای مخبر هستیم که ان‌شاالله بتوانیم امکانات زیادتری را برای حل مشکل تنش آبی در استان کمک بگیریم؛ البته قرار شده ستاد اجرایی و ستاد نیروهای مسلح تانکرهای آبرسانی زیادی به ما کمک کنند تا ان‌شاالله جلو برویم. قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز، ۲۸ تیرماه در خصوص آخرین وضعیت تنش آبی

خسارات تنش آبی خوزستان پرداخت می‌شود

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: امروز شاهد سفر آقای مخبر هستیم که ان‌شاالله بتوانیم امکانات زیادتری را برای حل مشکل تنش آبی در استان کمک بگیریم؛ البته قرار شده ستاد اجرایی و ستاد نیروهای مسلح تانکرهای آبرسانی زیادی به ما کمک کنند تا ان‌شاالله جلو برویم.

قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز، ۲۸ تیرماه در خصوص آخرین وضعیت تنش آبی در استان اظهار کرد: در پی خشکسالی بسیار شدیدی که در سال زراعی جاری در خوزستان اتفاق افتاد، مردم استان صدمات زیادی دیدند. هم تالاب‌های ما هم ضرر و زیان زیادی دیدند، هم دامداران دام‌هایشان از بی‌آبی تلف شد و هم دچار تنش‌های آبی برای بخش کشاورزی و بخش شرب شدیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بنده و همه همکارانم، همدرد، همگام و همراه با مردم بودیم و هستیم و تلاش کردیم که قسمتی از این آلام و مشکلات را برطرف کنیم. در این راستا با همه ارکان نظام چه اجزای حکومتی چه اجزای دولتی صحبت‌های زیادی داشتیم و تقریبا با همه دولتمردان از شخص آقای رییس جمهور تا معاون اول، وزرای کشور، جهادکشاورزی، اطلاعات، سایر وزرا، سازمان برنامه و بودجه، ستاد بحران کشور و نماینده دادستان محترم کل کشور صحبت کردیم و ماحصل این بود که یک گروهی از این ارکان به استان آمدند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در جلسه ستاد بحران کشور مصوبات بسیار خوبی داشتیم که تقریبا عین این مصوبات، روز گذشته به تصویب نهایی دولت محترم رسید و در این مصوبات حدود ۱۲۷۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این دو تا سه مصوبه دیگر داشتیم که شامل اعتبارات تنش آبی وزراتخانه‌های جهادکشاورزی و نیرو می‌شود و قرار شد ۱۵ درصد از این اعتبارات را به استان خوزستان بدهند و این اعتبارات ۱۰۰ درصد در استان تخصیص داده شود. علاوه بر این‌ها، قرار شد صندوق بیمه دامداران و کشاورزی با تضمین دولت خسارات را پرداخت کند.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: در کل علاوه بر این‌ها امکانات خوبی از نهادهای انقلابی از جمله سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام یعنی بنیاد برکت و ستاد کل نیروهای مسلح در اختیار ما قرار گرفت و در حال حاضر ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت در پروژه آبرسانی به حدود ۴۶۰ تا ۴۷۰ روستا مشارکت نزدیکی دارند و از حدود ۱۴۰ میلیارد تومانی که هزینه کل این پروژه‌ها است، تقریبا ۴۵ میلیارد تومان به ما کمک کرده است.

وی اظهار کرد: امروز هم شاهد سفر آقای مخبر هستیم که ان‌شاالله بتوانیم امکانات زیادتری را کمک بگیریم؛ البته قرار شده ستاد اجرایی و ستاد نیروهای مسلح تانکرهای آبرسانی زیادی به ما کمک کنند تا ان‌شاالله جلو برویم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح