کد خبر : 62680
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اکتبر 2021 - 15:09
-

خیلی مراقب باش علی بیرو!

خیلی مراقب باش علی بیرو!

«حالا سه دروازه‌بان تراز اول در تیم ملی هستند که در هر بزنگاهی به راحتی می‌شود به هر کدام از آنها اعتماد کرد. به نظر می‌رسد با این رقبا، علیرضا بیرانوند باید حسابی مراقب باشد و کلاهش را سفت بچسبد.»  روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «به نظر می‌رسد فوتبال ملی ایران از نظر برخورداری از دروازه‌بان‌های مستعد

خیلی مراقب باش علی بیرو!

«حالا سه دروازه‌بان تراز اول در تیم ملی هستند که در هر بزنگاهی به راحتی می‌شود به هر کدام از آنها اعتماد کرد. به نظر می‌رسد با این رقبا، علیرضا بیرانوند باید حسابی مراقب باشد و کلاهش را سفت بچسبد.»

 روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «به نظر می‌رسد فوتبال ملی ایران از نظر برخورداری از دروازه‌بان‌های مستعد و سطح بالا، در یکی از بهترین دوران تاریخش قرار دارد. در حال حاضر سال‌هاست که پیراهن شماره یک این تیم به علیرضا بیرانوند رسیده؛ دروازه‌بانی که با وجود فراز و فرودهایش در رده باشگاهی، برای تیم ملی معمولا یک مهره قابل اتکا و مطمئن بوده است.
تصویر مهار پنالتی کریس رونالدو از سوی او، به یکی از قاب‌های درخشان و ماندگار تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد. بیرو هنوز هم خوب است و در همین دیدار با کره‌ جنوبی در آخرین لحظات با یک واکنش خوب مانع از شکست تیم کشورمان شد. حالا اما علی بیرو صدای نفس‌های دو رقیب جاه‌طلب را درست پشت سر خودش حس می‌کند. امیر عابدزاده که شاید خیلی‌ها او را صرفا یک «ژن خوب» فوتبالی به شمار می‌آوردند، در این سال‌ها به وضوح قد کشیده و توانایی‌هایش را به همه ثابت کرده است. عابدزاده فصل گذشته در لیگ پرتغال بیشتر از صد مهار نجات‌بخش داشت و نقش مهمی در عدم سقوط ماریتیمو ایفا کرد. این گلر ۲۸ ساله در فصل جاری راهی پومفرادینا در دسته دوم فوتبال اسپانیا شده تا دوران حرفه‌ای جدیدی را آغاز کند. امیر آنجا فیکس است، نمایش‌های خوبی دارد و معمولا مورد ستایش قرار می‌گیرد. عابدزاده کوچک امیدوار است با ادامه این درخشش، برای فصل جدید مورد توجه تیم‌های لالیگایی قرار بگیرد و شاید بخت بازی در برابر امثال بارسلونا و رئال مادرید را پیدا کند.
به این دو نفر اما حتما باید پیام نیازمند را هم اضافه کرد. دروازه‌بان ۲۶ ساله، محجوب و بی‌حاشیه فوتبال ایران بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران موفق در سپاهان، ابتدای فصل جاری راهی لیگ پرتغال شد تا برای پورتیموننزه توپ بزند. فعلا در مسابقات لیگ به او بازی نرسیده اما دیدار حذفی این تیم برابر یک رقیب دسته‌سومی فرصت خوبی بود تا پیام محک بخورد. از قضا او به خوبی امتحانش را پس داد و با درخشش در ضربات پنالتی، تیمش را به دور بعد برد. بازی پورتیموننزه برابر رقیبش در وقت‌های عادی و اضافی با تساوی ۳-۳ همراه شد. پیام در طول بازی، ضربه پنالتی اعلام‌شده به سود تیم رقیب را مهار کرد. او در ضیافت پنالتی‌‎ها هم دو ضربه دیگر را دفع کرد؛ هر چند داور یکی از آنها را نپذیرفت. به هر صورت با این عملکرد استثنایی، نیازمند حالا شانس بیشتری برای بازی در مسابقات تیمش پیدا خواهد کرد و چه بسا آنجا به گلر اول تبدیل شود.
در یک مقطع بعد از بازنشستگی احمدرضا عابدزاده، فوتبال ملی ایران با بحران دروازه‌بان مطمئن مواجه شده بود. با احترام به تمام دروازه‌بان‌هایی که در آن سال‌ها به عضویت تیم ملی درآمدند، هر کدام از آنها ضعف‌هایی داشتند که باعث می‌شد مردم خاطرجمع نباشند. ظهور مهدی رحمتی تا حدی خیال‌ها را راحت کرد؛ هر چند مثلا معضل او در خروج‌ها همیشه محل بحث بود. حالا اما سه دروازه‌بان تراز اول در تیم ملی هستند که در هر بزنگاهی به راحتی می‌شود به هر کدام از آنها اعتماد کرد. به نظر می‌رسد با این رقبا، علیرضا بیرانوند باید حسابی مراقب باشد و کلاهش را سفت بچسبد.»
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح