کد خبر : 88617
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 20:51
-

دستگیری اعضای یک باند خرید و فروش آرای شورای شهر

دستگیری اعضای یک باند خرید و فروش آرای شورای شهر

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: با اطلاع، هدایت و نظارت نماینده سازمان قضایی نیروهای مسلح در ستاد انتخابات استان تهران، اعضای یک باند خرید و فروش آرای شورای شهر که تماماً غیرنظامی بودند در شهر پردیس شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش ایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی

دستگیری اعضای یک باند خرید و فروش آرای شورای شهر

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: با اطلاع، هدایت و نظارت نماینده سازمان قضایی نیروهای مسلح در ستاد انتخابات استان تهران، اعضای یک باند خرید و فروش آرای شورای شهر که تماماً غیرنظامی بودند در شهر پردیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی در ارتباط با اقداماتی که این سازمان برای تأمین سلامت و امنیت انتخابات اخیر به مرحله اجرا درآورده است، اظهار کرد: اهم اقدامات سازمان قضایی نیروهای مسلح به چند بخش تقسیم می‌شود که شامل آگاه سازی نیروهای مسلح نسبت به جرایم و تخلفات انتخاباتی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های مختلف در اقصی نقاط کشور، تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادسراهای نظامی سراسر کشور، تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و نشست با فرماندهان انتظامی و نظامی و بازدید از پاسگاه‌های مرزی به منظور نظارت و اطلاع از آمادگی نیروها برای رصد و مقابله با اقدامات ضد امنیتی هستند.

وی افزود: همچنین بازدید مقامات قضایی از شعب اخذ رأی در سراسر کشور و نظارت بر روند تأمین امنیت صندوق‌ها، حضور مقامات سازمان در ستادهای مرکزی برگزاری انتخابات به منظور نظارت مستقیم در حوزه وظایف و رصد اخبار و وقایع امنیتی و هدایت و هماهنگی ضابطان از دیگر وظایف سازمان برای صیانت از انتخابات بوده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به رغم تمامی توطئه‌های استکبار و عوامل منطقه‌ای اش این انتخابات حساس و سرنوشت ساز بدون هرگونه دغدغه و چالش امنیتی خاصی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی ادامه داد: با رصد و اشراف اطلاعاتی در داخل و مرزها و اقدامات پیشدستانه، جلوی هرگونه تحرک مذبوحانه گروه‌های معاند که قصد نفوذ و عملیات را داشتند، گرفته شد و نمایندگان سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز با حضور در مرزهای غرب، شمال غرب، شرق و جنوب شرق آمادگی نیروها را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: معدود درگیری‌هایی که بین طرفداران نامزدهای انتخابات شوراها در چند روستا اتفاق افتاد نیز با دخالت به موقع عوامل انتظامی خوشبختانه به چالش امنیتی تبدیل نشد و با مدیریت مناسب صحنه، از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری به عمل آمد و وقایع نیز بلافاصله به مقامات سازمان قضایی نیروهای مسلح گزارش و توصیه‌ها و دستورات لازم قضایی ارائه شد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به توجیه و آگاه‌سازی نیروها توسط قضات این سازمان اشاره کرد و افزود: در کنار آن با اهتمام فرماندهان و دوایر بازرسی، قضایی و حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح آمار تخلفات انتخاباتی انگشت شمار بوده است که حکایت از بلوغ بالای سیاسی و بصیرت نیروهای مسلح دارد.

وی در پایان گفت: با اطلاع، هدایت و نظارت نماینده سازمان قضایی نیروهای مسلح در ستاد انتخابات استان تهران، اعضای یک باند خرید و فروش آرای شورای شهر که تماماً غیرنظامی بودند در شهر پردیس شناسایی و دستگیر شدند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح