کد خبر : 13771
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 سپتامبر 2021 - 1:07
-

دیدار جمعی از نخبگان و متنفذین مهاجر مقیم البرز با حسینی مزاری

دیدار جمعی از نخبگان و متنفذین مهاجر مقیم البرز با حسینی مزاری

رییس مرکز فعالیت‏‌های فرهنگی اجتماعی تبیان در دیدار با جمعی از نخبگان و متنفذین مهاجر افغانستانی در تهران، با اشاره به این‏که جمهوری اسلامی امروز تمام عزت و آبروی جهان اسلام مخصوصا جهان تشیع بوده و این شرایط برای جامعه مهدوی و علوی در طول تاریخ ممکن نشده است، تأکید کرد: حمایت از نظام جمهوری

دیدار جمعی از نخبگان و متنفذین مهاجر مقیم البرز با حسینی مزاری

رییس مرکز فعالیت‏‌های فرهنگی اجتماعی تبیان در دیدار با جمعی از نخبگان و متنفذین مهاجر افغانستانی در تهران، با اشاره به این‏که جمهوری اسلامی امروز تمام عزت و آبروی جهان اسلام مخصوصا جهان تشیع بوده و این شرایط برای جامعه مهدوی و علوی در طول تاریخ ممکن نشده است، تأکید کرد: حمایت از نظام جمهوری اسلامی مهمتر از نفس کشیدن است.

 جمعی از نخبگان و متنفذین مهاجر افغانستانی مقیم استان البرز ایران به مناسبت سال نو و فرخنده میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) با حضور در دفتر نمایندگی مرکز فعالیت های فرهنگی اجتماعی تبیان در تهران، با حجت الاسلام والمسلمین سید عیسی حسینی مزاری، رییس این مرکز دیدار و گفت‏وگو کردند.

درابتدای این دیدار، تعدادی از نخبگان مهاجر پیرامون مشکلات و چالش‏‌های فراروی مهاجرین به خصوص وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه مهاجر صحبت نمودند و سپس حجت الاسلام والمسلمین حسینی مزاری پیرامون پنج مورد صحبت نمود.

وی در ابتدا هدف اصلی از هجرت را ساخته شدن و رشد و تکامل برای آینده کشور عنوان کرد و افزود، مهاجرت باید از هر لحاظ در راستای قوی شدن خود و خانواده و دوستان باشد تا بتوانیم برای جامعه خود نقش مفید و ارزنده ایفا نماییم.

دومین مورد صحبت رییس مرکز تبیان پیرامون حضور مهاجرین در صحنه بود. وی افزود، زمانی مشکلات و چالش های فراروی مهاجرین کم خواهد شد که مهاجرین در صحنه باشند، زیرا حضور در صحنه سبب می شود تا مشکلات و معضلات مهاجرین دیده و شنیده شود.

سومین مورد صحبت وی پیرامون شناخت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و توجه به هدایات و رهنمود‏های امام خامنه‏‌ای حفظه الله بود. حسینی مزاری در این مورد تأکید کرد، الگوگیری از فرمایشات این دو بزرگوار ما را برای شناخت سیاست علوی و مهدوی و عمل به دستورات الهی نزدیک‏تر می‏کند.

چهارمین مورد از دیدگاه حسینی مزاری، حمایت از نظام اسلامی بود. وی اهمیت حمایت از نظام اسلامی را مهمتر از نفس کشیدن دانسته و افزود، جمهوری اسلامی امروز تمام عزت و آبروی جهان اسلام مخصوصا جهان تشیع است و این شرایط برای جامعه مهدوی و علوی در طول تاریخ ممکن نشده است، این حمایت سبب سپردن پرچم به صاحب اصلی اش حضرت امام زمان(عج) خواهد بود و تمام زندگی و نفس کشیدن ما درگرو این عزت مهم و حیاتی است.

حسینی مزاری در بخش پنجم صحبت‏اش به ظرفیت، توانمندی و اهداف کار مرکز تبیان در ایران اشاره کرد و گفت، مرکز تبیان به عنوان یک نهاد پیگیر و دلسوز برای رساندن صدای مشکلات مهاجرین به مسؤلین امور، تربیت جوانان و نخبگان جامعه مهاجر و رسیدگی به امورات فرهنگی، اجتماعی و علمی مهاجرین، مصمم است که در دفتر نمایندگی تهران نیز در خدمت مهاجرین باشد و در راستای کاهش دردها و مشکلات آن‏ها گام‏‌های موثری بردارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح