کد خبر : 94480
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 نوامبر 2021 - 22:34
-

رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح لرستان معرفی شد

رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح لرستان معرفی شد

ایسنا/لرستان مراسم تودیع ومعارفه رئیس سازمان قضایی نیروهایی مسلح و دادستان نظامی لرستان با حضور محمد رزم، رئیس‌کل دادگستری و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان به صورت ویدیو کنفرانس با مرکز برگزار شد. مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهایی مسلح و دادستان نظامی لرستان با حضور محمد رزم، رئیس‌کل دادگستری و فرماندهان ارشد

رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح لرستان معرفی شد

ایسنا/لرستان مراسم تودیع ومعارفه رئیس سازمان قضایی نیروهایی مسلح و دادستان نظامی لرستان با حضور محمد رزم، رئیس‌کل دادگستری و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان به صورت ویدیو کنفرانس با مرکز برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهایی مسلح و دادستان نظامی لرستان با حضور محمد رزم، رئیس‌کل دادگستری و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان به صورت ویدیو کنفرانس با مرکز برگزار شد.

در این جلسه محمد رزم، رئیس کل دادگستری لرستان، اظهار کرد: یکی از شاخصه‌ها و مؤلفه‌های ولایت بحث قضاوت و حکم است.

وی تصریح کرد: قضاوت باید یک مبدا مشروعیت داشته باشد که نخستین اصل در اصول قضاوت است، که نوعی سلطه در ولایت است که بر دیگران اعمال می‌شود از این نظر باید مشروع باشد تا سلطه‌ای عادلانه  و جایز شمرده شود پس حکم و قضاوت متعلق به خداوند، پیامبران، ائمه معصومین(ع)، جانشینان آنان و مجتهدین و مراجع واجد شرایط است.

رزم با بیان این‌که قضات امین جان، مال و نوامیس مردم هستند که برگرفته از صفات پیامبران و ائمه و فقیه واجد شرایط هستند، عنوان کرد: شهید اول می فرماید حکم کردن بین مردم وظیفه امام یا جانشین امام است که در شرایط غیبت فقیه جامع‌الشرایط است.

رئیس‌کل دادگستری لرستان اضافه کرد: نیروهای مسلح وظایف مهم و مأموریت‌های ذاتی خاص و مهمی را برعهده دارند که با امنیت ملی و استقرار نظم و امنیت عمومی و فردی جامعه مرتبط است و وظیفه حفظ تمامیت ارضی و پاسداری از استقلال و نگهداری از نظام اسلامی و دست‌آوردهای انقلاب را برعهده دارد.

وی با اشاره به این‌که اقتدار نیروهای مسلح در تمام دنیا نشان دهنده اقتدار هر کشور در حکومت است، بیان کرد: حتی اقتصاد کشورها به میزان قدرت نظامی و انتظامی آن کشور بستگی دارد و تأکید مقام معظم رهبری همواره بر  حفظ اقتدار و شأن نیروهای مسلح است.

در ادامه این جلسه سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بیان کرد: همه ما باید روحیه انقلابی را بسط دهیم، لذا در نیروهای مسلح ما باید انقلابی باشند، که مقوم‌ صیانت از نیروهای مسلح است و ضریب جرم را کم می‌کند.

وی تصریح کرد: همه تلاش ما این است که تخلف و جرمی اتفاق نیفتد و این را جا انداختیم که نگذاریم جرم اتفاق بیفتد و در این راه از مکانیزم تشویق و تنبیه استفاده می‌کنیم.

کشکولی با اشاره به این‌که در دعواهای مردم با نیروهای مسلح، گفتیم همیشه باید به نفع مردم قضاوت کنیم، بیان کرد: ما به اتکاء به مردم این که صلاحیت داریم از نظام دفاع کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: آمار جرایم ما در استان پایین است که باید آن را به صفر تبدیل کنیم و سربازی را به‌عنوان یک اردوی کاری در نظر بگیریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه این جلسه عنوان کرد: نیروهای جمهوری اسلامی عموماً باید ولایت‌مدار باشند.

وی ادامه داد: همه با هم برادریم که در سایه ولایت خدا و اهل بیت(ع) و ولایت فقیه زندگی می‌کنیم، همه باید حسن نیت داشته و در رسیدگی به پرونده‌ها قاطع بوده و اخلاص عمل داشته باشیم.

بهرامی ادامه داد: همه ما باید پیشگیری از وقوع جرم و رشد معنوی و رعایت قانون را رعایت کنیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: امام باقر(ع) از پیامبر اکرم(ص) نقل کردند که مواظب باشید صدقه زبان را ادا کنید، زبانت را حفظ کن مواظب باش غیبت و تهمت و بدگویی نباشد این زبان معبر قرآن و عبادت است، مهر بر زبان بزن و مواظب باش آن را باز نکنید مگر بر خیر، کلید هر شر و خیری است.

وی افزود: صیدمحمد محمودی به‌عنوان شخصی ولایت‌مدار، متدین، با وقار و با اخلاص و آرام کار کردند که به کرمانشاه رفتند، جایگزین او را فرشید ابراهیم‌نژاد از نیروهای متدین و پا به کار هستند.

بهرامی با اشاره به این که همه باید به صورت متحد کار کنیم، عنوان کرد: با اتحاد و اتفاق باید به صورت جد در نیروهای مسلح بدویم، سازمان قضایی باید در سخت‌ترین شرایط در کنار نیروهای مسلح باشیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: نباید به خاطر شرایط کرونایی کارها عقب بیفتد، نوبت‌ها را حتما رعایت کنید.

در ادامه این جلسه فرشید  ابراهیم‌نژاد، رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح لرستان، اظهار کرد: امیدوارم از عهده این مسئولیت سنگین برآیم که در این مسیر به همکاری همکاران در سازمان و رئیس دادگستری نیازمند هستم.

وی ادامه داد: یکی‌از وظایف اصلی حاکمیت در نظام اسلامی برقراری عدل و گسترش عدالت است و براساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی این وظیفه برعهده دستگاه قضایی است.

ابراهیم‌نژاد افزود: در سازمان همگام با سیاست‌های کلی قوه و در دوره تحول و تعالی و در جهت ایجاد و گسترش عدل و عدالت تلاش می‌کنیم که در این راستا اجرای سند تحول قضایی در اولویت اقدامات ماست.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح لرستان تأکید کرد: در اجرای هرچه بهتر مأموریت‌های محوله به یگان‌های نظامی و انتظامی یاری‌گر آن‌ها هستیم.

درپایان فرشید ابراهیم‌نژاد به‌عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و مجتبی نیکوکلام به عنوان دادستان نظامی استان معارفه و از زحمات صیدمحمد محمودی و موسوی‌نیا رئیس و دادستان نظامی سابق لرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح