کد خبر : 68953
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 22:09
-

راهکار رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای حل مشکلات دستیاران

راهکار رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای حل مشکلات دستیاران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توجه به مشکلات دستیاران را جدی دانست و گفت: مباحثی همچون بیمه پایه، بیمه تکمیلی و … دستیاران در حال بررسی است و در این راستا رایزنی‌های لازم با مجلس شورای اسلامی نیز انجام شده است.  دکتر زالی در جلسه هم‌اندیشی و بررسی مشکلات معیشتی دستیاران ضمن تقدیر از

راهکار رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای حل مشکلات دستیاران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توجه به مشکلات دستیاران را جدی دانست و گفت: مباحثی همچون بیمه پایه، بیمه تکمیلی و … دستیاران در حال بررسی است و در این راستا رایزنی‌های لازم با مجلس شورای اسلامی نیز انجام شده است.

 دکتر زالی در جلسه هم‌اندیشی و بررسی مشکلات معیشتی دستیاران ضمن تقدیر از دستیاران که علیرغم وجود مشکلات، همواره و به‌ویژه در زمان شیوع کرونا از جان و زندگی خویش مایه گذاشتند و تمام قد، پای‌کار ایستادند، افزود: بار اصلی بهداشت و درمان کشور بر شانه شما است و یادآور شد: مشکلات این دانشجویان اعم از مسائل خوابگاهی، خانه سازمانی، حقوق پایین و … در چند جلسه ای که با دستیاران داشتیم، بررسی شده و انشاالله به زودی دستاوردهای آن نمایان خواهد شد.
دکتر زالی گفت: اقداماتی مانند افزایش حقوق پایه کمک هزینه خدماتی، افزایش حقوق دستیاران به دو برابر به گونه‌ای که دستیاران در هر ماه بتوانند معادل حقوق خود از صندوق تعاون وام دریافت کنند و پس از فراغت از تحصیل به صورت اقساطی پرداخت کنند و یا ارائه ۲۰ درصدی که به کمک جراح تعلق می‌گیرد، از سوی بیمه‌ها به بیمارستان‌ها و اختصاص آن به دستیارانی که دو سال آخر تحصیل را می‌گذرانند، از جمله راهکارهای موثر در این راستا است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که خوشبختانه پرداخت‌های خوبی به رزیدنت‌هایی که در بخش‌ها کشیک می‌دهند، انجام شده، یادآور شد: مباحثی همچون بیمه پایه، بیمه تکمیلی و … دستیاران در حال بررسی است و در این راستا رایزنی‌های لازم با مجلس شورای اسلامی نیز انجام شده است.
به گزارش معاونت آموزشی وزارت بهداشت، در ادامه دکتر محمدیان مشاور اجرایی معاون آموزشی وزیر بهداشت، ضمن تاکید بر پاسخگو بودن دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: دستیاران همچون فرزندان ما هستند و ما به نمایندگی از معاونت‌های آموزشی، فرهنگی – دانشجویی و توسعه وزارت بهداشت در خدمت دستیاران هستیم تا گوش شنوایی برای شنیدن سخنان آنها باشیم و صحبت‌های آنها را به مسئولین ذیربط انتقال داده تا تدابیر اساسی اندیشیده شود.
مشاور اجرایی معاون آموزشی وزیر بهداشت با برشمردن مشکلات دستیاران و تقسیم آنها به سه دسته مشکلات معیشتی – رفاهی، مشکلات حین تحصیل و مشکلات پس از تحصیل افزود: مطالبات به حق باید پاسخ داده شود و قول می‌دهیم که پیگیر مطالبات باشیم و از طریق فضای مجازی معاونت، اطلاع‌رسانی‌های لازم را خواهیم کرد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح