کد خبر : 5857
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آگوست 2021 - 14:33
-

راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی در کرمانشاه هدفمند می‌شود

راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی در کرمانشاه هدفمند می‌شود

 رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه  گفت: از این پس راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی براساس نیازسنجی و در نظر گرفتن علاقه ورزشی جوانان روستایی انجام می گیرد. زهرا کشتمند در نشست مشترک با رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه، بااشاره به راه اندازی حدود 200 خانه ورزش در سطح  روستاهای استان،

راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی در کرمانشاه هدفمند می‌شود

 رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه  گفت: از این پس راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی براساس نیازسنجی و در نظر گرفتن علاقه ورزشی جوانان روستایی انجام می گیرد.

زهرا کشتمند در نشست مشترک با رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه، بااشاره به راه اندازی حدود 200 خانه ورزش در سطح  روستاهای استان، اظهار کرد: از چند سال پیش راه اندازی خانه های ورزش در روستاهای کرمانشاه دردستورکار قرار گرفت و برای راه اندازی هرکدام از این اماکن تعدادی تجهیزات ورزشی به روستاها منتقل شد.
وی تصریح کرد:  هرچند این مسئله اتفاقی بسیار خوشایند در ورزش کرمانشاه محسوب می شد، اما از آنجایی که در این خانه های ورزش تنها چند رشته مانند دارت، فوتبال دستی و … بود، گاها شاهد عدم استقبال جوانان روستایی که علاقه ای به این رشته ها نداشتند، از این اماکن ورزشی بودیم.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه افزود: در این راستا طرحی را در حال اجرا داریم که ضمن بازنگری در خانه های ورزش روستایی که تاکنون راه اندازی شده، برای خانه های ورزشی که قرار است در آینده راه اندازی شوند، نیازسنجی می کنیم.
وی در توضیح بیشتر این طرح گفت: به همه روستاهایی که می خواهیم در آنها خانه های ورزش را راه اندازی کنیم، فرم نیازسنجی را ارسال کرده ایم و طی آن از جوانان آن روستاها  پرسیده می شود که علاقمند به چه رشته ای هستند، تا خانه ورزش روستایشان را با تمرکز بر آن رشته راه اندازی کنیم.
کشتمند با بیان اینکه این طرح از ابتدای امسال آغاز شده، گفت: طی این مدت چند خانه ورزش را طبق همین طرح راه اندازی کرده ایم که برای نمونه در یکی از روستاهای منطقه ماهیدشت، جوانان روستا اعلام کردند که به تنیس روی میز علاقه  دارند، برای همین خانه ورزش را به وسایل این رشته تجهیز کردیم.
وی ادامه داد: پس از راه اندازی خانه ورزش در هرکدام از روستاها، یک مربی را مربوط به همان رشته به آن روستا می فرستیم تا آموزش های لازم را به جوانان آن روستا بدهد و حتی از میان آنها استعدادیابی کند.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه افزود: در این طرح برنامه تربیت مربی در روستاها را نیز در دستور کار قرار داده ایم تا از میان جوانان علاقمند آن روستا افرادی را به عنوان مربی آموزش دهیم و بتوانند در خانه ورزش روستایشان به عنوان مربی فعالیت کنند.
وی در پاسخ به درخواست همکاری رئیس هیات کاراته کرمانشاه برای توسعه این رشته در روستاها هم گفت: در حال حاضر بیش از 100 مورد از خانه های ورزش روستایی ما مجهز به تاتامی هستند که نشان می دهد جوانان روستایی علاقمند به رشته های رزمی هستند.
کشتمند خاطرنشان کرد: در روستاهایی که جوانان آن علاقمند به رشته کاراته باشند، می توانیم راه اندازی خانه ورزش را با تمرکز بر این رشته راه اندازی کنیم و هیات کاراته هم مربی را برای آن روستا اعزام کند تا فعالیت های آموزشی داشته باشند.
وی در ادامه با تاکید براینکه هیات ورزش روستایی صرفا به رشته های بومی محلی تکیه ندارد، گفت: در این هیات برای رشته های کلاسیک همچون شطرنج، فوتبال دستی، والیبال و …. نیز کمیته هایی تشکیل داده ایم تا در روستاها در کنار رشته های بومی محلی به توسعه این رشته ها هم کمک کنند.
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه اعلام کرد: خانه های ورزش می توانند ظرفیت بسیار خوبی برای تربیت کاراته کاهای مستعدی در سطح روستاها باشند.
در پایان این نشست مقرر شد کمیته کاراته در هیات ورزش روستایی و کمیته ورزش روستایی در هیات کاراته کرمانشاه برای افزایش تعامل تشکیل شود.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح