کد خبر : 18421
تاریخ انتشار : شنبه 2 اکتبر 2021 - 21:27
-

راه‌اندازی سامانه «نظام پیشنهادات» در کمیته امداد

راه‌اندازی سامانه «نظام پیشنهادات» در کمیته امداد

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد از راه‌اندازی سامانه «نظام پیشنهادات» در راستای تحقق طرح امداد هوشمند و مردمی شدن کمیته امداد خبر داد.  سعید زارع زاده با اشاره به اهمیت مشارکت کارکنان، جامعه هدف و مردم در بهبود عملکرد کمیته امداد گفت: یکی از راهکارهای گسترش مشارکت همگانی در تصمیم سازیها و ارتقای

راه‌اندازی سامانه «نظام پیشنهادات» در کمیته امداد

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد از راه‌اندازی سامانه «نظام پیشنهادات» در راستای تحقق طرح امداد هوشمند و مردمی شدن کمیته امداد خبر داد.

 سعید زارع زاده با اشاره به اهمیت مشارکت کارکنان، جامعه هدف و مردم در بهبود عملکرد کمیته امداد گفت: یکی از راهکارهای گسترش مشارکت همگانی در تصمیم سازیها و ارتقای عملکردها، راه‌اندازی نظام پیشنهادها است.
وی افزود: به همین منظور در راستای بهبود مستمر فرآیندها و لزوم اخذ نظرات جامعه هدف و ذی-نفعان امداد، راه‌اندازی سامانه نظام پیشنهادات در دستور کار کمیته امداد قرار گرفت.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دفتر تشکیلات، بهبود روش‌ها و تحول اداری این نهاد، ادامه داد: در گام اول، فرآیندها، دستورالعمل و اقدامات پیشین مورد بررسی قرار گرفته و پس از شناسایی چالش‌ها و انجام مطالعات، فرآیند بهبودیافته نظام پیشنهادها با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و کوتاه‌سازی فرآیند، طراحی شد.
زارع‌زاده ضمن تشریح تعاملات انجام شده درخصوص تهیه سامانه نظام پیشنهادات، تاکید کرد: سامانه مربوطه دارای قابلیت‌های بسیاری از جمله همسان‌سازی با خواسته‌ها و نیازهای امداد، قابلیت ارتباط با دیگر سامانه‌های موجود همچون مدیریت دانش، ارزیابی عملکرد، اتوماسیون و … است.
وی گفت: هوشمندی در یافتن پیشنهادات تکراری، امکان ایجاد تیمهای هم‌اندیشی، قابلیت تفویض اختیار به استان‌ها در خصوص بررسی اولیه پیشنهادات، داشبورد مدیریتی قوی و ارایه گزارشات پارامتریک از جمله ویژگی‌های نظام پیشنهادات کمیته امداد است.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد خاطرنشان کرد: این سامانه همچنین از قابلیت بانک ایده‌ها، امکان ارزیابی و ارایه پاداش و همچنین قابلیت ارایه پیشنهاد در بستر وب برای آحاد مردم، خیرین و نیکوکاران به منظور اخذ نظرات و پیشنهادات آنان برای خدمت‌رسانی بهتر به ولی‌نعمتان جامعه برخوردار است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، زارع‌زاده با بیان اینکه سامانه نظام پیشنهادات از امروز دهم مهرماه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است، اضافه کرد: امیدواریم نظام پیشنهادهای کمیته امداد با سبک و سیاق جدید و با بهره‌گیری از سامانه‌ای مدرن و کارآمد، با مشارکت کارکنان و آحاد مردم به عنوان صاحبان اصلی این نهاد، نقش مثبت و سازنده‌ای در پیشبرد اهداف والای این نهاد مقدس و ارایه خدمات بهینه به جامعه هدف ایفا کند.
براساس این گزارش، سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرس pishnahadat.emdad.ir آماده دریافت نظرات و پیشنهادهای جامعه هدف و عموم شهروندان در بهبود عملکرد خدمت‌رسانی این نهاد است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح