کد خبر : 69103
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 22:20
-

رتبه نخست شهرستان لنگرود در رسیدگی به پرونده های قضایی

رتبه نخست شهرستان لنگرود در رسیدگی به پرونده های قضایی

ایسنا/گیلان رئیس دادگستری لنگرود، با بیان اینکه هفت درصد ورودی پرونده های قضایی استان گیلان مربوط به شهرستان لنگرود است، گفت: از حیث رسیدگی به پرونده ها و مختومه کردن نیز مقام اول استان را داریم. تیمور یوسفی در دیدار فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان لنگرود که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، با اشاره به وضعیت

رتبه نخست شهرستان لنگرود در رسیدگی به پرونده های قضایی

ایسنا/گیلان رئیس دادگستری لنگرود، با بیان اینکه هفت درصد ورودی پرونده های قضایی استان گیلان مربوط به شهرستان لنگرود است، گفت: از حیث رسیدگی به پرونده ها و مختومه کردن نیز مقام اول استان را داریم.

تیمور یوسفی در دیدار فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان لنگرود که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، با اشاره به وضعیت قضایی شهرستان، اظهار کرد: مساحت شهرستان لنگرود ۴۵۸ کیلومترمربع معادل سه درصد مساحت کل استان گیلان است.
وی جمعیت شهرستان لنگرود را ۱۴۰ هزار نفر دانست و افزود: جمعیت شهرستان لنگرود نیز معادل شش درصد جمعیت کل استان گیلان است که تراکم جمعیتی شهرستان را نشان می دهد.
رئیس دادگستری لنگرود، بیش از دوسوم جمعیت شهرستان معادل ۱۰۸ هزار نفر را جمعیت شهری دانست و تصریح کرد: این جمعیت عظیم در مساحت محدود شهری زندگی می کنند و لذا شهرستان لنگرود از حیث تراکم بسیار خاص است و مشکلات عدیده ای در بخش جرم شناسی دارد.
یوسفی، با بیان اینکه یکی از علل جرایم تنیدگی جمعیت نسبت به هم است، عنوان کرد: آستانه تحمل افراد پایین است و موجب شده خیلی سریع و آنی منجر به تنش و درگیری بین آنان  شود.
وی با اشاره به تدوین اطلس جنایی شهرستان لنگرود، به فراوانی جرائم در این شهرستان اشاره کرد و گفت: هفت درصد ورودی پرونده های قضایی استان گیلان مربوط به شهرستان لنگرود است که بعد از شهرستان رشت، رتبه دوم را دارد؛ البته از حیث رسیدگی به پرونده ها و مختومه کردن نیز مقام اول استان را داریم.
رئیس دادگستری لنگرود، مواد مخدر، سرقت، ضرب و جرح عمدی، توهین، تهدید، کلاهبرداری، نگهداری مشروبات الکلی، کلاهبرداری، تصرف عدوانی و مزاحمت ملکی را دارای بیشترین فراوانی اتهام در شهرستان دانست و اضافه کرد: شهرستان لنگرود سبقه فرهنگی و مذهبی بالایی دارد و باید در بخش کاهش ضرب و جرح و توهین و تهدید از نهادهای فرهنگی کمک بگیریم.
وی با اشاره به رسیدگی شورای تامین و شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان در سایر حوزه ها، عنوان کرد: جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری برگزار می شود و به صورت موردی رفع مشکلات واحدهای تولیدی را در دستور کار دارد.
رحیم حیدری، فرماندار شهرستان لنگرود نیز، ضمن قدردانی از اقدامات خوب دستگاه قضا در امور اجرایی شهرستان به ویژه در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری، اظهار کرد: حمایت های رئیس دادگستری نقش بسزایی در حل مشکلات داشته است.
وی مردم لنگرود را لایق بهترین ها دانست و خاطرنشان کرد: مردم علیرغم مشکلات اقتصادی و بیکاری و گرانی ها پای صندوق های رای به نحو احسن حاضر شدند و تکلیف خودشان را ادا کردند لذا این حضور مسئولیت مدیران را سنگین تر می کند.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح