کد خبر : 127315
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 23:03
-

رضایی: وام بلاعوض به خانواده های آسیب دیده از سیلِ سمیرم تعلق می‌گیرد

رضایی: وام بلاعوض به خانواده های آسیب دیده از سیلِ سمیرم تعلق می‌گیرد

استاندار اصفهان گفت: انتظار داریم بتوانیم 100 میلون ریال وام بلاعوض و 350 میلیون ریال وام 4 درصد به خانواده‌های روستایی و 120 میلیون ریال وام بلاعوض و 500 میلیون ریال وام 4 درصد به خانواده‌‌های شهری سمیرم اختصاص بدهیم. به گزارش خبرنگار ايسنا-منطقه اصفهان، عباس رضایی، امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان

رضایی:
وام بلاعوض به خانواده های آسیب دیده از سیلِ سمیرم تعلق می‌گیرد
استاندار اصفهان گفت: انتظار داریم بتوانیم 100 میلون ریال وام بلاعوض و 350 میلیون ریال وام 4 درصد به خانواده‌های روستایی و 120 میلیون ریال وام بلاعوض و 500 میلیون ریال وام 4 درصد به خانواده‌‌های شهری سمیرم اختصاص بدهیم.

به گزارش خبرنگار ايسنا-منطقه اصفهان، عباس رضایی، امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سمیرم، اظهار کرد: در استان اصفهان سیلاب داشتیم، اما سیلاب را مدیریت کردیم. در چند روز گذشته که آب شور رودخانه دهاقان وارد رودخانه زاینده رود شد، اگر ستاد مدیریت بحران استان این موضوع را مدیریت نکرده بود، اکنون با مشکلات و بحران‌های جدی مواجه می‌شدیم.

استاندار اصفهان با اشاره به بارندگی‌‌‎های اخیر چند روز گذشته در شهرستان سمیرم و تخریب برخی از منازل مسکونی و مزارع و مناطق مختلف این شهرستان، گفت: مجموعه مدیریت شهرستان با همکاری دستگاه‌های مختلف استان، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا از بروز خسارت‌های جانی جلوگیری شود.

رضایی ادامه داد: از ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان و استان می‌خواهم آمار دقیقی از میزان خسارت‌ها تهیه و ارائه کنند و در این زمینه صداقت و صحت آمار را مد نظر قرار دهند. بازرسان ویژه‌ای نیز به صورت محسوس و نامحسوس از سوی استانداری برای وضعیت مناطق آسیب دیده شهرستان اعزام خواهند شد.

وی گفت: از مسئولان بنیاد مسکن می‌خواهم تا خانواد‌ه‌های آسیب دیده که مجبور به تخلیه منازل مسکونی خود شده‌اند و اکنون در مدارس این شهرستان اسکان داده شده‌اند را در روزهای آینده در برخی منازل مکسونی سمیرم که خالی از سکنه هستند، اسکان بدهند. دولت هم تا زمانی که مراحل مرمت و بهسازی مسکن این افراد رفع شود، ودیعه‌‎ای را به به عنوان اجاره به موجران اختصاص می‌دهد.

استاندار اصفهان به ارائه تسهیلات و کمک‌های دولت به خانواده‌های آسیب دیده در این شهرستان اشاره کرد و افزود: انتظار داریم بتوانیم 100 میلون ریال وام بلاعوض و 350 میلیون ریال وام 4 درصد به خانواده‌های روستایی و 120 میلیون ریال وام بلاعوض و 500 میلیون ریال وام 4 درصد به خانواده‌‌های شهری اختصاص بدهیم.

وی ادامه داد: تسهیلات به مبلغ 20 میلیون ریال برای مزارع و تسهیلاتی به مبلغ 50 میلیون ریال به باغ‌های آسیب دیده شهرستان تعلق خواهد گرفت. به مراکز تجاری نیز تسهیلاتی به ملبغ 450 میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

رضایی گفت: رییس جمهور و معاون اول ایشان به صورت ويژه پیگیر مناطق مختلف کشور در روزهای اخیر هستند و تمام تلاش و توان خود را برای رفاه و امنیت مردم به کار گرفته‌اند.

استاندار اصفهان با اشاره به خروج بیش از 2 میلیون متر مکعب آب از شهرستان سمیرم و ورود آن به حوضه آبریز کارون، خاطرنشان کرد: این میزان آب باید در استان مهار شود و علاوه بر تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان سمیرم، بخشی از آن نیز برای تامین آب مناطق استان انتقال داده شود.

به گزارش ایسنا؛ استاندار اصفهان پیش از جلسه ستاد مدیریت بحران سمیرم به همراه اعضای ستاد مدیریت بحران استان از مناطق آسیب دیده، خانه‌های تخریب شده، بافت فرسوده این شهرستان، پل تخریب شده سیور و سد حنا بازدید کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح