کد خبر : 17105
تاریخ انتشار : جمعه 1 اکتبر 2021 - 16:22
-

رفع مشکلات نقاط حادثه‌خیز رانندگی در خراسان رضوی

رفع مشکلات نقاط حادثه‌خیز رانندگی در خراسان رضوی

 معاون امور اجتماعی دادگستری خراسان رضوی گفت: در سال ۹۹ نقاط حادثه‌خیز رانندگی شناسایی شد و به همت متولیان امر مشکلات تعدادی از این نقاط نیز رفع شده و طبق گزارش اعلامی سایر نقاط باقی‌مانده نیز رفع مشکل خواهد شد. سیدامیر مرتضوی در هجدهمین جلسه شورای راهبردی و سیاست‌گذاری از تصادفات در سالن شهید رجایی

رفع مشکلات نقاط حادثه‌خیز رانندگی در خراسان رضوی

 معاون امور اجتماعی دادگستری خراسان رضوی گفت: در سال ۹۹ نقاط حادثه‌خیز رانندگی شناسایی شد و به همت متولیان امر مشکلات تعدادی از این نقاط نیز رفع شده و طبق گزارش اعلامی سایر نقاط باقی‌مانده نیز رفع مشکل خواهد شد.

سیدامیر مرتضوی در هجدهمین جلسه شورای راهبردی و سیاست‌گذاری از تصادفات در سالن شهید رجایی دادستانی مرکز خراسان رضوی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در زمینه حوادث رانندگی اظهار کرد: هرچند این اقدامات خوب بوده اما تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم و باید خلأهای موجود با کار جهادی و تلاش مضاعف مسئولان رفع شود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح‌های مشترک پیشگیرانه از جمله در حوزه تصادفات گفت: ازجمله این طرح‌ها می‌توان به اجرای طرح برخورد با رانندگان پرخطر، طرح کنترل سرعت و رفع نقاط حادثه‌خیز اشاره کنیم  که نتایج خوبی نیز در بر داشته است .

مرتضوی افزود: در سال ۹۹ نقاط حادثه‌خیز رانندگی شناسایی شد و به همت متولیان امر مشکلات تعدادی از این نقاط نیز رفع شده و طبق گزارش اعلامی سایر نقاط باقی‌مانده نیز رفع مشکل خواهد شد.

معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی ضمن تقدیر از خدمات نیروهای انتظامی و سایر مدیران خدوم بیان کرد: به دنبال اجرای طرح‌های پیشگیرانه و بر اساس گزارش‌های ارایه شده از سوی دستگاه‌های مسئول در مدت اخیر با رانندگان  متخلف برخورد شده و تعدادی از این دست رانندگان نیز به دلیل سرعت بالا به کارگروه ویژه معرفی و تعدادی از افراد پرخطر نیز به مدت طولانی از رانندگی منع شده‌اند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در همین راستا با تخلفات وسایل حمل‌ونقل جاده‌ای و بین شهری نیز برخورد شده که این اقدامات منجر به توقیف تعداد قابل توجهی از این نوع وسایل شده است .

معاون امور اجتماعی دادگستری خراسان رضوی با اشاره به استفاده از فناوری‌های نوین در اجرای طرح‌های پیشگیرانه افزود: برخورد با رانندگانی که اقدام به دستکاری در پلاک ماشین کرده بودند در دستور کار پلیس بوده که برابر گزارشات واصله با این نوع تخلف  نیز برخورد شده و در همین زمینه بخشی از اقدامات از طریق سامانه نظارتی هوشمند صورت پذیرفته و اعمال قانون انجام گرفته است که به صورت جزئی‌تر از سوی مقامات محترم مسئول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مرتضوی با اشاره به سیاست‌های دستگاه قضایی در دوران تحول و تعالی گفت: یکی از مهمترین راهبردهای ما استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی است و مدیران می‌توانند در راستای نهادینه کردن فرهنگ رانندگی صحیح و همچنین کاهش حوادث و جرایم رانندگی از این ظرفیت ارزشمند استفاده کنند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از دست‌اندرکاران خواست تا ضمن رعایت دقیق قوانین با هرگونه رفتار مخاطره‌آمیز که امنیت و سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد با جدیت برخورد کنند؛ چرا که مردم نباید تاوان کم‌کاری و بی‌توجهی مسئولان را پس بدهند.

مرتضوی با اشاره به اقدام ارزشمند پلیس در زمینه راه‌اندازی سامانه شناسایی و ثبت رانندگان پرخطر عنوان کرد: تکمیل بانک اطلاعاتی مربوط به این‌گونه افراد می‌تواند در پیشگیری از بروز جرایم و تخلفات جدید موثر و بازدارنده باشد که جای تقدیر دارد.

معاون امور اجتماعی دادگستری خراسان رضوی با اشاره به آغاز سال تحصیلی و احتمال حضوری شدن آموزش‌ها پس از انجام واکسیناسون و تایید مسئولان ذی‌ربط گفت: دستگاه‌های متولی باید در زمینه حفظ سلامت و امنیت دانش‌آموزان از جمله در مورد سرویس مدارس اقدامات لازم را به انجام برسانند تا از هرگونه آسیب و مشکل احتمالی پیشگیری به عمل آید.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، مرتضوی مطالبه‌گری را یکی از نیازهای جامعه امروز دانست و افزود: دستگاه قضایی بر اساس تکالیف قانونی در زمینه دفاع از حقوق عامه به دنبال اعمال نظارت بر حسن اجرای قوانین توسط مدیران بوده و در این خصوص به تعدادی از مدیران  به دلیل ترک فعل تذکر داده شده و از تعدادی از مدیران نیز به دلیل حسن انجام وظیفه درجهت خدمت‌رسانی به شهروندان گرانقدر تقدیر به عمل آمده. امیدواریم مردم نیز از مدیران مطالبه گری صحیح  داشته باشند تا شاهد انتظام هر چه بهتر امور باشیم.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح