کد خبر : 181814
تاریخ انتشار : شنبه 1 ژانویه 2022 - 15:59
-

روایت خضریان از سفر جمعی از نمایندگان به آذربایجان غربی

روایت خضریان از سفر جمعی از نمایندگان به آذربایجان غربی

نماینده تهران در مجلس گفت که در سفر جمعی از نمایندگان به آذربایجان غربی مقرر شد مدیران عامل ایران خودرو و سایپا نیز نسبت به تسویه بدهی خود با مجموعه ساخت باطری استان اقدام کنند تا به تولید استان لطمه‌ای وارد نشود. علی خضریان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص سفر جمعی از نمایندگان مجلس

روایت خضریان از سفر جمعی از نمایندگان به آذربایجان غربی

نماینده تهران در مجلس گفت که در سفر جمعی از نمایندگان به آذربایجان غربی مقرر شد مدیران عامل ایران خودرو و سایپا نیز نسبت به تسویه بدهی خود با مجموعه ساخت باطری استان اقدام کنند تا به تولید استان لطمه‌ای وارد نشود.

علی خضریان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص سفر جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آذربایجان غربی گفت: در ادامه سفرهای نظارتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به استان های مختلف روز شنبه به همراه علی نیکزاد نایب رئیس مجلس، عزت‌اله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع مجلس، مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران و همچنین همراهی وحید جلال زاده و سیدسلمان ذاکر دو تن از نمایندگان ارومیه، پس از بازدید از پروژه های مختلف استانی و مشاهده مشکلات شهرستان و گفتگو با فعالان اقتصادی و صنعتی، جهت رفع مشکلات این استان تصمیماتی گرفته شد.

خضریان در تشریح تصمیمات اتخاذ شده گفت: جهت تکمیل هرچه سریعتر پروژه آزادراهی ارومیه-تبریز مقررگردید ظرف مدت یک ماه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل نسبت به تعیین تکلیف پیمانکار پروژه و در صورت نیاز جایگزینی پیمانکار جدید و جذب سرمایه گذار اقدام نماید و همچنین بانک صادرات ایران نیز مبلغ ۵۵۰ میلیارد تومان در این پروژه سرمایه گذاری کند.

خضریان ادامه داد: برای کمک به شرکت دانش بنیان سازنده ماهواره «اروم‌ست» مقرر شد این شرکت پیشنهادها و درخواست حمایت مالی خود را برای مجلس شورای اسلامی ارسال نماید تا در صورت نیاز در بودجه ۱۴۰۰ کمک به این مجموعه در نظر گرفته شود. همچنین مقرر شد جلسه ای بین این شرکت دانش بنیان و بانک صادرات ایران برگزار گردد تا بانک صادرات از این مجموعه حمایت مالی کند.

این عضو کمیسیون اصل نود اظهار کرد: مقرر گردید جهت رفع مشکلات مجتمع فولاد استان جلسه ای با حضور نمایندگان شهرستان، مدیرعامل بانک سپه و استانداری تشکیل شود تا نسبت به نحوه تسویه بدهی و رفع شکایت های این واحد تصمیم گیری شود. مدیرعامل مجتمع فولاد ارومیه نیز متعهد شد ظرف مدت یکسال نسبت به تکمیل مجتمع و ایجاد اشتغال در استان اقدام کند.

خضریان در پایان گفت: همچنین در جلسه ای که با کارآفرینان استان آذربایجان غربی برگزار شد، مشکلات این عزیزان توسط نمایندگان مجلس شنیده شد و مقرر شد جهت رفع مشکلات این حوزه مطالب کارشناسی و تحلیلی، انتظارات و مشکلات کارآفرینی در استان برای نمایندگان ارسال شود و مدیران عامل ایران خودرو و سایپا نیز نسبت به تسویه بدهی خود با مجموعه ساخت باطری استان اقدام کنند تا به تولید استان لطمه‌ای وارد نشود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح