کد خبر : 137684
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 21:21
-

رونمایی از 20 عنوان کتاب آموزشی مدیریت شهری ویژه اعضای شوراهای شهر و شهرداران

رونمایی از 20 عنوان کتاب آموزشی مدیریت شهری ویژه اعضای شوراهای شهر و شهرداران

معاون عمرانی، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به رونمایی از 20 عنوان کتاب آموزشی مدیریت شهری ویژه اعضای شوراهای شهر و شهرداران، گفت: از تمام نخبگان، متخصصان، افراد دارای صلاحیت که برای اداره شهرها و روستاه ایده‌های خلاقانه نوآورانه و دانشی دارند و مجهز به ایده‌های بکر هستند، دعوت می‌کنم که

رونمایی از 20 عنوان کتاب آموزشی مدیریت شهری ویژه اعضای شوراهای شهر و شهرداران

معاون عمرانی، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به رونمایی از 20 عنوان کتاب آموزشی مدیریت شهری ویژه اعضای شوراهای شهر و شهرداران، گفت: از تمام نخبگان، متخصصان، افراد دارای صلاحیت که برای اداره شهرها و روستاه ایده‌های خلاقانه نوآورانه و دانشی دارند و مجهز به ایده‌های بکر هستند، دعوت می‌کنم که در این انتخابات شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، مهدی جمالی‌نژاد – معاون عمرانی، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در حاشیه یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای عالی هماهنگ ترافیک شهرهای کشور، با اشاره به آغاز ثبت نام نامزدهای اعضای شورای شهر و روستاها، اظهارکرد: لازم است افراد نخبه، مجرب و متخصص در انتخابات شورای شهر و روستا ثبت نام کنند.

وی گفت: برای اینکه از اهداف ارزشمند اصول ششم و هفتم قانون اساسی و همچنین اصل‌های ۱۰۱ تا ۱۰۶ فصل هفتم قانون اساسی که از تشکیل شوراها در شهرها و روستاها دنبال می‌شده دور نشویم و برای اینکه به آفت‌هایی که اخیرا شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای ما را درگیر کرده دچار نشویم و پرونده‌هایی که هر روز و هر هفته در حل اختلاف مطرح می‌شود کمتر شود و مدیریت شهری و روستایی مشاورانی فهیم و مجرب برای برنامه‌ریزی و ناظرانی تیزبین را شاهد باشند و تصمیم‌گیر، تصمیم‌ساز و نمایندگانی قوی برای شورای عالی استان‌ها باشند، نیاز است افرادی ورود کنند که اصل نخبگی، اصل خبرگی، تعهد و تخصص را توأمان داشته باشند.

جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه شوراها کارکردهای فراوانی دارند، گفت: شوراها تمرکز زدایی و واگذاری وظایف و مسئولیت‌ها در سطوح محلی را محقق می‌کنند و تقویت کننده سرمایه اجتماعی و ایجاد کننده سرزندگی در شهرها و روستاهای کشور هستند.

معاون عمرانی، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور ادامه داد: شوراها حلقه واسط بین ارکان نظام از دولت، قوه مقننه، قوه قضایی و شهروندان است و نهایتا تسهیل‌گری در اجرای فعالیت‌های محلی و نقش‌پذیری در حوزه اجتماعی را محقق می‌کند.

وی ضمن بیان اینکه در قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران برای انتخاب‌کنندگان و انتخاب شوندگان معیارهایی پیش‌بینی شده، اظهارکرد: از این رو با توجه به اینکه در آستانه قرن جدید هستیم به‌منظور اینکه درراستای بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنیم و شهرها و روستاهای آبادی داشته باشیم از تمام نخبگان، متخصصان، افراد دارای صلاحیت که برای اداره شهرها و روستاه ایده‌های خلاقانه نوآورانه و دانشی دارند و مجهز به ایده‌های بکر هستند، دعوت می‌کنم که در این انتخابات شرکت کنند.

جمالی‌نژاد گفت: همچنین از کسانی که روش‌های جدید حل مساله را می‌دانند و کسانی که عاشق خدمت به کشور و نظام هستند نیز دعوت می‌کنم که حضور پررنگی در انتخابات شوراهای اسلامی داشته باشند و در این انتخابات هم دانشگاهیان و هم عزیزان اجرایی بتوانند دست به دست یکدیگر  دهند تا یک فضا و بستر  بسیار خوبی برای ارتقا شاخص‌های شهری و روستایی فراهم کنند.

معاون عمرانی، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به اینکه شهرداری‌ها ماموریت‌های زیادی را اجرا می‌کنند، گفت: بیش از ۳۴۰ ماموریت مختلف در شهرها و روستاها توسط شهرداران و دهیاران انجام می‌شود. سه دوره آموزشی متفاوت نیز از سال‌های گذشته برای اعضای شورای اسلامی شهرها پیش‌بینی شده است که پیش از انتخاب، حین انتخابات و بعد از انتخابات برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۰ جلد کتاب‌ را سازمان شهرداری و دهیاری‌ها تنظیم، تدوین و تالیف کرده‌اند. کتاب‌هایی تحت عنوان کتاب‌های سبز ۱۴۰۰ که حوزه‌های مختلفی از جمله تاسیسات شهری، مدیریت پسماند، ساخت و سازهای شهری، طرح‌های شهری، حمل و نقل درون شهری و … را شامل می‌شود و مطالعه آن می‌تواند به کسانی که علاقمند و عاشق خدمت به شهرها، روستاها و کشور هستند، کمک کند تا با دید تیزبین‌تر مسائل را در نظر بگیرند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح