کد خبر : 137687
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 21:21
-

۱۳۹ میلیارد ریال جریمه متخلفان حاصل گشت نوروزی تعزیرات

۱۳۹ میلیارد ریال جریمه متخلفان حاصل گشت نوروزی تعزیرات

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۴۵ روز اجرای طرح مشترک نوروزی تعداد ۵ هزار و ۶۶۹ تیم گشت مشترک تشکیل و ۲۷ هزار و ۵۰۱ مورد بازرسی انجام شده است. به گزارش ایسنا، سیدیاسر رایگانی در نشست خبری اختتامیه طرح نوروزی ۹۸ که امروز (شنبه) با اشاره به شناسایی ۹ هزار و ۷۴۱ واحد

۱۳۹ میلیارد ریال جریمه متخلفان حاصل گشت نوروزی تعزیرات

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ۴۵ روز اجرای طرح مشترک نوروزی تعداد ۵ هزار و ۶۶۹ تیم گشت مشترک تشکیل و ۲۷ هزار و ۵۰۱ مورد بازرسی انجام شده است.

به گزارش ایسنا، سیدیاسر رایگانی در نشست خبری اختتامیه طرح نوروزی ۹۸ که امروز (شنبه) با اشاره به شناسایی ۹ هزار و ۷۴۱ واحد متخلف، اظهار کرد: ۱۰ هزار و ۷۳۰ واحد در این گشت‌ها بدون تخلف بوده‌اند و ۷ هزار و  ۳۰ واحد نیز با توجه به مرتبه اول انجام تخلف و رویکرد پیشگیرانه طرح، تذکر برای اصلاح دریافت کردند.

وی افزود: متخلفان در ۸ هزار و ۲۸۴ پرونده به پرداخت ۱۳۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه گفت: بیشترین پرونده های تشکیل شده به ترتیب مربوط به استان های فارس با ۱۸۱۲ پرونده، همدان با ۷۷۶ پرونده، تهران با ۷۷۱ پرونده، لرستان با ۵۲۱ پرونده و آذربایجان غربی با ۴۴۵ بوده است.

وی با بیان اینکه طرح نظارت نوروزی تعزیرات از  هفتم اسفند ٩٧ آغاز شد و تا شانزدهم فروردین ماه ادامه داشت، اظهار کرد: در ۴۵ روز اجرای طرح تعداد ۵ هزار و ۶۶۹ تیم گشت مشترک تشکیل و ۲۷هزار و ۵۰۱ مورد بازرسی انجام شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات با اشاره به شناسایی ۹ هزار و ۷۴۱ واحد متخلف، گفت: ۱۰ هزار و ۷۳۰ واحد صنفی در این گشت ها بدون تخلف بودند و ۷ هزار و ۳۰ واحد نیز با توجه به مرتبه اول انجام تخلف و رویکرد پیشگیرانه طرح امسال، تذکر برای اصلاح دریافت کردند.

رایگانی افزود: پرونده های حوزه کالا و خدمات به ویژه با موضوع گرانفروشی و تقلب و پرونده های بهداشتی با محوریت بهداشت محیط و استفاده از مواد غذایی فاسد و غیرقابل استفاده همچنین گوشت های آلوده بیشترین آمار پرونده ها را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: پرونده اخفاء و امتناع از عرضه پیاز در شیراز با ارزش یک میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال ارزش تخلف و عرضه خارج از شبکه برنج به ارزش ۳ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال در آذربایجان شرقی مهم ترین پرونده های در دست رسیدگی می‌باشد که در طرح نوروز 98 تشکیل شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از  افزایش بی رویه نرخ بلیط هواپیما به  استان های در معرض سیل خبر داد و گفت: متاسفانه با وجود حضور جهادی دستگاه های مختلف و مردم برای امدادرسانی و کمک به هموطنان آسیب دیده، اما برخی سودجویان تا چهار برابر قیمت معمول بلیط هواپیما را افزایش دادند.

رایگانی خاطرنشان کرد: از سازمان هواپیمایی می خواهیم تا سقف قیمت بلیط هواپیما را اعلام کنند زیرا در این صورت، تعزیرات برای رسیدگی به این وضعیت تلخ می تواند اقدام کند.

وی درباره مهمترین پرونده های طرح نوروزی ۹۸ تعزیرات در استان های مختلف اظهار کرد: در استان همدان، ۲۵۵ کیلوگرم ماهی و گوشت قرمز معدوم شد.

وی افزود: در استان تهران بیش از ۲۰۰ تن مرغ به قیمت مصوب ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان با نظارت گشت های تعزیرات توزیع شد. همچنین ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی و گوشت فاسد در گشت های نظارتی تعزیرات در رستوران ها معدوم شد.

رایگانی درباره پرونده های مهم استان البرز گفت: در این راستا یک کارگاه تولید تنباکو با خاک اره ام دی اف در کرج کشف شد و همچنین عاملان قاچاق ۸۵ هزار کارتن انواع کالا و سیگار و توتون به مبلغ ٢٧٠ میلیارد ریال محکوم شدند.

وی افزود: ۱۱ رستوران نیز به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شدند.

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: در استان قم با تخلف ۳۰ واحد اقامتی به دلیل گرانفروشی، درج نکردن قیمت و نداشتن پروانه برخورد شد. همچنین در استان اصفهان، ۴۰۰ کیلوگرم گوشت وارداتی توسط گشت تعزیرات عرضه شد.

رایگانی اظهار کرد: در استان مرکزی نیز دو رستوران پلمب و ۴ رستوران هم به دلیل تخلفات بهداشتی اخطار دریافت کردند.

وی افزود: در گشت نوروزی ۹۸ در استان کرمانشاه، ۶۰۰ کیلوگرم گوشت آلوده کشف و معدوم شد و در استان اردبیل نیز ۱۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ فاسد و تاریخ گذشته از یک واحد عرضه کننده کشف و معدوم شد.

رایگانی درباره مهمترین پرونده‌های تعزیرات در استان خراسان رضوی اظهار کرد: ۱۲ تن گوشت غیرقابل مصرف در این استان کشف و معدوم شد. همچنین ۶۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ غیربهداشتی کشف و معدوم شد.

وی ادامه داد: یک هتل و رستوران نیز به دلیل مشکلات بهداشتی در محدوده حرم مطهر امام رضا (ع) پلمب و مهر و موم شد.

رایگانی با تاکید بر اینکه نظارت‌ها بر بازار گوشت و مرغ ادامه دارد، گفت: در استان زنجان، ۳.۵ تن مرغ فاسد در گشت مشترک کشف و معدوم شد. همچنین ۲ تن مرغ غیربهداشتی از یک خودرو سواری کشف شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح