کد خبر : 11111
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 سپتامبر 2021 - 14:53
-

زندگی آرام از اهداف حداقلی انقلاب اسلامی است

زندگی آرام از اهداف حداقلی انقلاب اسلامی است

 جانشین معاونت تحقیقاتی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه ایجاد آبادانی،معیشت و زندگی آرام از جمله اهداف حداقلی انقلاب اسلامی است، گفت: نگرش ما حکومت جهانی امام زمان است و باید اقتدار را برای زمینه ظهور فراهم کنیم و تنها با دعای فرج تکلیف ما تمام نمی‌شود. سردار محمد عزیزی دلشاد سه‌شنبه ۶

زندگی آرام از اهداف حداقلی انقلاب اسلامی است

 جانشین معاونت تحقیقاتی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه ایجاد آبادانی،معیشت و زندگی آرام از جمله اهداف حداقلی انقلاب اسلامی است، گفت: نگرش ما حکومت جهانی امام زمان است و باید اقتدار را برای زمینه ظهور فراهم کنیم و تنها با دعای فرج تکلیف ما تمام نمی‌شود.

سردار محمد عزیزی دلشاد سه‌شنبه ۶ مهر در آئیین رونمایی مستند “از خشت تا بهشت ” روایتی از زندگی برادران شهید “لطفعلی و عباسعلی جمور “شهیدان شاخص امسال شهرستان اسدآباد که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: قدرت و اقتداری را که شهیدان پی‌ریزی کردند، باید ادامه دهیم و سبک زندگی شهدا  را رعایت کنیم ضمن اینکه بخش مهمی از سبک شهیدان آن بود که منافع فردی و زندگی شخصی را خود را در زندگی فدای آرمان‌های بزرگ اسلام کردند.
وی تصریح کرد:در جنگ تحمیلی ۸۰ کشور دنیا به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم بر آن بودند تا نهال نو پای انقلاب اسلامی را قطع کنند و شهیدانی چون شهیدان “جمور” و رزمندگانی با اخلاص در مقابل آنان ایستادگی کردند چرا که عظمت انقلاب را دانسته بودند و بر آن بودند زمینه را برای حکومت جهانی امام زمان آماده کنند و شاید در آن زمان بسیاری از ناظران متوجه عظمت کار آنان نبودند.
سردار عزیزی دلشاد با اشاره به اینکه در طول دفاع مقدس اتفاقات عجیب و غریبی افتاد، افزود: در جنگ تحمیلی در حالی‌که کشور ایران حتی در زمینه سیم خاردار نیز در مضیقه بود و صدام در زمینه تمامی تجهیزات و تسلیحات جنگی حمایت می‌شد شهیدان و رزمندگان اسلام و شهدای زنده دفاع مقدس با قدرت خود  و به یاری خدا پیروزی انقلاب را خالصانه رقم زدند.
وی با تأکید بر اینکه هر جا کار نظام پیش می‌رود همرزمان شهدا و فرهنگ شهدا در پیشبرد این کارها نقش مؤثری دارد، خاطرنشان کرد: پرتگاه‌ها و کوره راه‌های بسیاری را در طول انقلاب با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم و قاعده عمده پیشرفت امور انقلاب این‌گونه بوده که هرگاه با شرایط چالش خطرناک مواجه شده‌ایم و از این چالش‌ها بیرون آمدیم چند تراز بالاتر رفته‌ایم و پیشرفت دو چندان داشته‌ایم و بعد از دفاع مقدس پیشرفت انقلاب اسلامی بر همگان مشخص شد.
سردار عزیزی دلشاد با بیان اینکه آمریکایی‌ها با ما با تشر حرف می‌زدند گویی که کسی جرأت ندارد سر خود را بلند کند و می‌گفتند که اگر با ما نباشید بر علیه ما هستید، گفت: تنها ندایی که در دنیا فریاد بر آورد ما با شما نیستیم مقام معظم رهبری بود و وقتی که آمریکا دید با جنگ تحمیلی نتوانسته است در برابر ایران اسلامی کاری از پیش ببرد برای ترساندن ایران اسلامی ماجرای عراق و افغانستان را پیش آورد و قرار بود با تشنج و ناآرامی در عراق و افغانستان ما را بترساند تا تسلیم شویم .
وی با اشاره به اینکه اگر در سوریه به جبهه  مقاومت حمله کردند بنا بود که جبهه انقلاب را از بین ببرند، افزود: “سردار سلیمانی” عمق راهبرد دشمن را فهمیده بود و به عمق راهبرد دشمن حمله کرد  و کسی آن موقع نمی‌دانست چرا باید در داخل سوریه با داعش  بجنگیم و برای همه این کار سردار سلیمانی ابهام داشت.
جانشین معاونت تحقیقاتی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با تأکید بر فراهم کردن اقتدار دائم، ادامه داد: آمریکایی‌ها آمده بودند که “بشار اسد” را از جبهه مقاومت بردارند و در مواجهه با فرهنگ انقلاب اسلامی دیدند تشر فایده‌ای ندارد و با ایران نمی‌توانند و  مقام معظم رهبری فرمود که باید “بشار اسد” بماند و اراده ایران اسلامی محقق شد.
وی افزود: اگر می‌گوییم استکبار جهانی سابق برای خوشایند خودمان نیست و اندیشکده‌های راهبردی مطالعاتی غربی اظهار کرده‌اند که نشانه‌های افول مدتی است که بر استکبار جهانی ظاهر  شده است.
سردار عزیزی دلشاد اظهار کرد: امروز با  پشت سر گذاشتن تمام سختی‌ها، به برکت اخلاص و فهم عمیق شهیدان اقتداری پی‌ریزی شده که همواره رو به رشد و افزایش است و خدا را برای این اقتدار شکر می‌کنیم.
وی همچنین با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران با خلق دستاوردها و تسلیحات و جنگ‌افزارهای مورد نیاز، تصریح کرد: قدرت دارای مؤلفه‌هایی بوده که یکی از مؤلفه‌های آن سخت افزار و جنگ‌افزارها بوده که در این زمینه برای قدرت هر کشور  باید این مؤلفه‌ها آماده شود و این خط سیر در انقلاب اسلامی آماده شده به نحوی که  حتی موجب تحسین دشمنان ایران اسلامی شده است.
سردار عزیزی دلشاد افزود: جمهوری اسلامی به صورت مستقل توانسته است تمام زنجیره‌های فضایی بومی را به دست آورد و این احساس اعتماد به نفس را با رهبری ولایت به دست آورده است.
وی همچنین با اشاره به سقوط پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری آمریکا توسط سامانه‌های بومی ایران اسلامی ساخته شده در تحقیقات هوا و فضا سپاه را نشانه اقتدار انقلاب اسلامی در ساخت مستقل تسلیحات جنگی دانست و بیان کرد:سقوط پهپاد آمریکا به دست ایران اسلامی اراده جمهوری اسلامی و اقتدار انقلاب با محصول ساخته شده دست جوانان جمهوری اسلامی را نشان داد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح