کد خبر : 88673
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 20:59
-

سهم آلایندگی فامنین ۴۴.۴ درصد تعیین شد

سهم آلایندگی فامنین ۴۴.۴ درصد تعیین شد

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و  فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از پیگیری‌ها بالاخره سهم آلایندگی برای فامنین پس از سال‌ها به میزان ٤٤.٤ درصد تعیین شد، افزود: برخورداری از سهم آلایندگی باعث کاهش محرومیت فامنین‌ می‌شود.  به‌گزارش ایسنا، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در دیدار با اعضای منتخب شورای اسلامی شهرستان فامنین،  با اشاره به

سهم آلایندگی فامنین ۴۴.۴ درصد تعیین شد

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و  فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از پیگیری‌ها بالاخره سهم آلایندگی برای فامنین پس از سال‌ها به میزان ٤٤.٤ درصد تعیین شد، افزود: برخورداری از سهم آلایندگی باعث کاهش محرومیت فامنین‌ می‌شود.

 به‌گزارش ایسنا، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در دیدار با اعضای منتخب شورای اسلامی شهرستان فامنین،  با اشاره به محرومیت منطقه فامنین، گفت: رفع محرومیت این منطقه برای ما مهم است و از روز اول نمایندگی پیگیر رفع محرومیت آن منطقه هستیم تا شاهد رشد فامنین باشیم.

فلاحی با بیان اینکه سهم آلایندگی فامنین را حدود یک سال است که پیگیری می‌کنم، اظهار کرد: در پیگیری، مشخص نبود این سهم پرداخت شده یا نه و اگر پرداخت شده به چه کسی یا نهادی پرداخت شده است.

نماینده مردم همدان و  فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از پیگیری‌ها بالاخره سهم آلایندگی برای فامنین پس از سال‌ها به میزان ٤٤.٤ درصد تعیین شد، افزود: برخورداری از سهم آلایندگی باعث کاهش محرومیت فامنین‌می شود.

وی  با اشاره به محرومیت بالای شهرستان فامنین، تأکید کرد: متأسفانه با نگاه رأی آوری و سبد رأی به برخی مناطق نگاه می‌شود که این موضوع باعث ایجاد محرومیت در برخی مناطق شده است.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به دیدار با مدیرکل بنیاد علوی، یادآور شد: در این جلسه مقرر شد که بنیاد علوی برای محرومیت‌زدایی در منطقه پیشخور فامنین مستقر شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به مشکل آب آشامیدنی فامنین بر پیگیری این مشکل تا رفع آن تأکید کرد و افزود: در حوزه درمان پیگیر بخش دیالیز و اورژانس بیمارستان فامنین شدیم که تا آخر تیرماه آماده بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه مناطق فرسوده را پیگیر شوید تا در طرح بازآفرینی قرار گیرد، خطاب به اعضای منتخب شورای اسلامی این شهرستان، افزود: در بحث باز آفرینی ما پیگیر هستیم شماهم پیگیر باشید تا به نتیجه برسد.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به ظرفیت بالای آزادراه در راستای پیشرفت شهرستان فامنین، گفت: فامنین باید به آزادراه دسترسی پیدا کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به تخصیص ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزشی ١٥٠٠ نفره فامنین، خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری فامنین، ٣٠  میلیارد ریال برای تکمیل حوزه علمیه خواهران و ٥٠ میلیارد ریال برای آب شرب پیشخور تخصیص داده شده است.

حجت الاسلام فلاحی از ایجاد نمایشگاه هوایی پایگاه نوژه خبر داد و با اشاره به بازدیدهای چند باره خود از مسکن مهر این شهرستان، خواستار تسریع در انجام این واحدها شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح