کد خبر : 14767
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 سپتامبر 2021 - 20:38
-

سونامی کرونا در کمین استان کرمان

سونامی کرونا در کمین استان کرمان

 استاندار کرمان با اعلام این مطلب که اگر رعایت نکنید استان با سونامی کرونا مواجه می شود؛ اظهار کرد: پخش خوراکی در جشن ها نباید وجود داشته باشد و دستگاه قضا و نیروی انتظامی با خاطیان برخورد کند. دکتر”علی زینی وند” ظهر امروز 11 فروردین ماه در اولین جلسه ستاد انتحابات استان کرمان در سال

 سونامی کرونا در کمین استان کرمان

 استاندار کرمان با اعلام این مطلب که اگر رعایت نکنید استان با سونامی کرونا مواجه می شود؛ اظهار کرد: پخش خوراکی در جشن ها نباید وجود داشته باشد و دستگاه قضا و نیروی انتظامی با خاطیان برخورد کند.

دکتر”علی زینی وند” ظهر امروز 11 فروردین ماه در اولین جلسه ستاد انتحابات استان کرمان در سال جدید گفت: فرمانداران شخصا نامه هایی که به آنها ارجاع می شود را به موقع پاسح دهند و باید نامه های مربوط به انتخابات را به موقع  پاسخ دهند و کارها را به لحظات پایانی موکول نکنید.

وی بر اشراف کامل فرمانداران بر قانون انتخابات تاکید کرد و در ادامه به الکترونیکی بودن انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان اشاره و بیان کرد: فرمانداری کرمان همه امکانات و تجهیزات لازم را از هم اکنون آماده کند تا در زمان انتخابات با مشکل روبرو نشویم.

استاندار کرمان بر لزوم آموزش کامل به دست اندرکاران برگزاری انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: برای تعیین شورای روستا نگران هستیم که استقبال همانند شورای اسلامی شهر پرشور نباشد و امیدواریم که جوانان و زنان روستایی استقبال بیشتری برای داوطلب شدن در شورای اسلامی روستاها داشته باشند.

وی خطاب به مسئولانی که صلاحیت داوطلبان را تایید می کنند، گفت: بدون داشتن مستند قانونی مستدل حق رد صلاحیت هیچ کس را ندارید و تا کنون دادگستری و اداره اطلاعات در زمینه بررسی صلاحیت ها فنی و دقیق عمل کرده و هیات های اجرایی براساس مر قانون عمل کنند.

زینی وند در بخش دیگری از سخنانش با ابراز نگرانی از گردش ویروس کرونای انگلیسی در استان کرمان تاکید کرد: براساس اخبار دانشگاه های علوم پزشکی وضعیت استان نگران کننده است و رفسنجان غافلگیرمان کرد به طوری که وضعیت رفسنجان نارنجی شد و اگر روند ابتلای آن در دو روز آینده با همین سیر ادامه یابد، وضعیت آن قرمز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اخبار نگران کننده ای از سیرجان درباره شیوع کرونا شنیده می شود، تصریح کرد: بدون نقض مصوبات ستاد کرونا فرمانداران می توانند برای کنترل و پیشگیری به طور اقتضایی عمل کنند.

استاندار کرمان خطاب به مردم با بیان اینکه اگر رعایت نکنید استان با سونامی کرونا مواجه می شود؛ اظهار کرد: پخش خوراکی در جشن ها نباید انجام شود و دستگاه قضا و نیروی انتظامی با خاطیان برخورد کند.

به گزارش ایسنا، دکتر”محمدصادق بصیری” معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این جلسه از الکترونیکی شدن انتخابات در مراکز استان ها خبر داد و گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

وی درباره تست تشخیصی کرونای دست اندر کاران برگزاری انتخابات 1400 اظهار کرد: باید تعداد دست اندرکاران برگزاری انتخابات را دقیق به دست بیاوریم تا تست تشخیصی کرونای آنها گرفته شود.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان درمورد منظور استاندار مبنی بر گرفتن تصمیمات اقتضایی مسئولان مناطق برای کنترل و پیشگیری از کرونا بیان کرد: تصمیمات اقتضائی به معنی افراط و تفریط نیست.

“علیار اسکندری” مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان نیز در این جلسه گفت: 1050 صندوق الکترونیکی اخذ رای برای شورای اسلامی شهر کرمان نیاز داریم که در استان این صندوق ها به میزان لازم وجود دارد.

وی با تاکید برآنکه هیچ روستایی نباید از گردونه انتخابات باز ماند؛ تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبان شورای اسلامی عشایری در مناطق قشلاقی و انتخابات در مناطق ییلاقی انجام خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح