کد خبر : 5920
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آگوست 2021 - 14:52
-

سوگواری خردمندانه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

سوگواری خردمندانه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

  فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بر رعایت توصیه‌های پلیسی در کنار رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط عزاداران در آستانه فرارسیدن ماه محرم تأکید کرد.  سرهنگ محمد باقر سلگی در گفت‌و گو با ایسنا، افزود: دست‌اندرکاران برگزار کننده با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از ستاد مقابله با کرونا ، مراسم عزاداری سرور

سوگواری خردمندانه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

  فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بر رعایت توصیه‌های پلیسی در کنار رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط عزاداران در آستانه فرارسیدن ماه محرم تأکید کرد.

 سرهنگ محمد باقر سلگی در گفت‌و گو با ایسنا، افزود: دست‌اندرکاران برگزار کننده با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای صحیح دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از ستاد مقابله با کرونا ، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان را به نحو احسن مدیریت می‌کنند به‌گونه‌ای که مانع هرگونه سوء استفاده دشمنان و افراد معاند شود.
وی اظهارکرد: محرم ماه بصیرت، شکوفایی معنوی، سوگواری خردمندانه و ماه عشق الهی است، ماه رشد و بالندگی و اندیشیدن، مدرسه عشقی که باید در آن درس چگونه زیستن آموخت و عاشورا نقطه عطف شجاعت، شکیبایی، ذلت‌گریزی و ستم‌ستیزی در مسیر پرفراز و نشیب تاریخ اسلام است.
فرمانده انتظامی ملایر گفت: ما در راستای منویات رهبر معظم انقلاب با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با گرامیداشت حماسه عظیم و با شکوه و الهی عاشورا، با کمال افتخار در راستای حفظ تأمین نظم و امنیت و خدمتگذاری در صحنه حاضر بوده و از مشارکت و همراهی آحاد مردم عزادار استقبال می‌کند.
سلگی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی که خود را سرباز مکتب حیات بخش حضرت امام حسین (ع) می‌داند با عشق و انگیزه الهی تلاش می‌کند، برنامه‌های تدارک دیده شده توسط مساجد، هیئت‌های مذهبی در فضای امن و آرام برگزار شود.
وی بیان کرد: مطابق سال‌های گذشته تمهیدات لازم برای تأمین امنیت این مراسم در جای‌جای شهرستان فراهم شده است و پوشش انتظامی، نظم بخشی، اجرای طرح‌های ترافیکی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به‌جد در دستور کار قرار دارد.
فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: مسئولیت نظم‌بخشی داخل مراسم که مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی شکل گرفته برعهده “همیاران محرم پلیس” است که اعضای آن داوطلبانه، مردمی و آموزش دیده هستند.
سلگی تصریح کرد: حفظ امنیت عمومی، جلوگیری از هرگونه بی‌نظمی، سد معبرهای اطراف مراسم، مقابله با هرگونه نا امنی و اقدام مخل امنیت از مهم‌ترین وظایفی است که فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر  با همکاری سایر دستگاه‌ها مسئولیت تحقق آن را برعهده دارند.
وی افزود: همچنین پلیس فتا با نظارت بر فضای مجازی، نسبت به برهم‌زنندگان آرامش عمومی در شبکه‌های اجتماعی که با انتشار اخبار کذب و گمراه‌کننده باعث نگرانی جامعه می‌شوند، با قاطعیت برخورد می‌کند.
فرمانده انتظامی ملایر  با اشاره به اینکه مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده دریافت اطلاعات و خدمت‌رسانی به مردم عزادار در این ماه است، گفت: انتظار داریم عموم مردم در تعظیم شعائر و عزاداری‌ها شئون اسلامی رعایت کرده و با تأسی به فرهنگ فاخر اسلامی از اشاعه‌ خرافات، بدعت‌گذاری و برنامه‌های غیر صحیح جلوگیری کرده و با عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی تأمین‌کنندگان امنیت خود را یاری کنند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح