کد خبر : 19930
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اکتبر 2021 - 14:54
-

شناسایی ۵۱۰ استعداد فوتبالی زیر ۱۶ سال در کشور

شناسایی ۵۱۰ استعداد فوتبالی زیر ۱۶ سال در کشور

 رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال گفت: در طرح استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۶ سال تاکنون ۵۱۰ بازیکن به مرحله منطقه ای راه پیدا کرده اند. میرشاد ماجدی امروز(یازدهم مهر) درحاشیه برپایی اردوی استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۶ سال منطقه هشت کشور به میزبانی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به  اجرای طرح استعدادیابی

شناسایی ۵۱۰ استعداد فوتبالی زیر ۱۶ سال در کشور

 رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال گفت: در طرح استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۶ سال تاکنون ۵۱۰ بازیکن به مرحله منطقه ای راه پیدا کرده اند.

میرشاد ماجدی امروز(یازدهم مهر) درحاشیه برپایی اردوی استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۶ سال منطقه هشت کشور به میزبانی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به  اجرای طرح استعدادیابی رده سنی نوجوانان فدراسیون، اظهارکرد: پس از روی کارآمدن فدراسیون جدید، کمیته جوانان فدراسیون برنامه ای را طراحی کرد تا طی آن بتوانیم تمام استعدادهای فوتبالی کشور را ببینیم و برای رده های تیم های ملی از بین آنها بهترین ها را انتخاب کنیم.

وی افزود: در این راستا برنامه استعدادیابی را با دو استراتژی انتخاب بازیکنان برای رده های ملی و نیز توسعه فوتبال در همه استان های کشور برنامه ریزی کردیم.

رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تا پیش از این اکثر استان ها و بویژه شهرستان های کوچک نمی توانستند بازیکنان خود را به تیم های ملی بفرستند و یا اینکه بازیکنان مستعدی داشتند که اصلا دیده نمی شدند، بنابراین به این نتیجه رسیدیم که با حضور استعدادیاب های فدراسیون این طرح را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد بسیار زیادی استعدادهای فوتبالی در سراسر کشور طی این طرح دیده شده اند، گفت: در نهایت از بین آنها حدود ۵۱۰ نفر به مرحله منطقه ای راه پیدا کردند که برای تمام این بازیکنان در سامانه استعدادیابی فدراسیون پروفایل  و پرونده تشکیل داده ایم.

ماجدی ادامه داد: در این طرح کشور به هشت منطقه تقسیم شده که در هر منطقه چهار استان حضور دارند که تاکنون با احتساب کرمانشاه در چهار منطقه مرحله  استعدادیابی منطقه ای با حضور ۱۶ استان برگزار شده که در منطقه هشت با حضور استان های کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام این استعدادیابی با حضور ۶۰ بازیکن (از هر استان ۱۵ بازیکن) درحال انجام است.

وی اضافه کرد: برآورد می کنیم از بین ۵۱۰ بازیکنی که تاکنون به مرحله استعدادیابی منطقه ای کشور راه پیدا کرده اند، ۶۰ تا ۲۰۰ بازیکن به مرحله کشوری راه پیدا کنند.

رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری مرحله استعدادیابی منطقه ای رده سنی زیر ۱۶ سال، مرحله استانی استعدادیابی رده سنی زیر ۱۹ سال نیز درحال انجام است.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در این طرح به همه بازیکنانی که به مرحله منطقه ای راه پیدا کرده اند از سوی فدراسیون یک دست لباس کامل ورزشی اهداء شده، گفت: معتقدم امروز در بحث توسعه فوتبال در کشور بیش از گذشته موفق هستیم و می توانیم با اجرای این طرح حدود ۷۰ درصد از استعدادهای فوتبالی را ببینیم.

ماجدی در ادامه در خصوص راه اندازی سامانه استعدادیابی فدراسیون فوتبال هم گفت: وقتی از فوتبال حرفه ای صحبت می کنیم، این وظیفه برعهده باشگاه های ورزشی است که استعدادها را پرورش دهند و معرفی کنند، اما متاسفانه در فوتبال ما تنها بحث حرفه ای گری، پرداخت پول به بازیکنان بویژه بازیکنان لیگ برتری است.

وی ادامه داد: دراین راستا، فدراسیون فوتبال امسال برای اولین بار خودش دست به کار شد و همانطور که در اساسنامه فدراسیون آمده که کمیته جوانان اختیار استعدادیابی را دارد، برنامه ریزی هایی را انجام دادیم وسامانه ای را از حدود دوماه پیش راه اندازی کردیم.

رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: متاسفانه تا پیش از این از استعدادهای فوتبالی که در باشگاه های مختلف داشتیم هیچ اطلاعاتی نداشتیم، بنابراین با راه اندازی این سامانه و ثبت نام این استعدادها در آنها تمام مشخصات، عکس، نام باشگاه و پست تخصصی شان را در اختیار خواهیم داشت.

ماجدی از ثبت نام ۲۸ هزار استعداد فوتبالی در سامانه استعدادیابی فدراسیون فوتبال طی حدود دوماه خبرداد  و گفت: حدود ۱۰ درصد از این تعداد را بانوان تشکیل می دهند.

وی درخصوص میزبانی کرمانشاه برای برگزاری این اردوی استعدادیابی هم اعلام کرد: کرمانشاه از پایگاه های خوب استعدادیابی فوتبال در کشور است که امکانات و زیرساخت های مناسبی دارد و اکنون هم یک میزبانی باکیفیت انجام می دهد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح