کد خبر : 16659
تاریخ انتشار : جمعه 1 اکتبر 2021 - 14:43
-

شهادت علی لندی به فرهنگ ایثار جان دوباره داد

شهادت علی لندی به فرهنگ ایثار جان دوباره داد

 خطیب جمعه کامفیروز با اشاره به اینکه در جامعه امروز، پرورش یافتگان مکتب حسین فهمیده زیاد هستند، علی لندی را یکی از آنان دانست که شهادتش جان دوباره به فرهنگ ایثار بخشید. حجت الاسلام محمد تقی‌زاده در خطبه های نماز جمعه کامفیروز با تسلیت فرارسیدن ایام وفات نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت سبط اکبر ایشان،

شهادت علی لندی به فرهنگ ایثار جان دوباره داد

 خطیب جمعه کامفیروز با اشاره به اینکه در جامعه امروز، پرورش یافتگان مکتب حسین فهمیده زیاد هستند، علی لندی را یکی از آنان دانست که شهادتش جان دوباره به فرهنگ ایثار بخشید.

حجت الاسلام محمد تقی‌زاده در خطبه های نماز جمعه کامفیروز با تسلیت فرارسیدن ایام وفات نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت سبط اکبر ایشان، امام حسن مجتبی(ع) و امام هشتم شیعیان جهان، گفت: در روزهای اخیر شاهد عروج ملکوتی ِ نوجوانی ایثارگر و پرورش یافته در مکتب امثال حسین فهمیده بودیم که این واقعه، هم ما را در حزن شدید فرو برد و هم سرشار از غرور شدیم.

او اضافه کرد: حزن ما به خاطر از دست دادن آن نوجوان ایثارگر و فداکار بود؛ اما او با این از خود گذشتگی به همگان ثابت کرد که این مرز و بوم خطه‌ی پرورش بچه شیرانی‌ست که از کودکی و نوجوانی گِل آن‌ها به ایثارگری آمیخته شده است.

تقی‌زاده گفت: حسین فهمیده‌ها مختص به صدر انقلاب و ایام دفاع مقدس نبوده و همیشه هستند؛ این باعث افتخار ماست و ما به خود می بالیم که در چنین مملکتی زندگی می کنیم.

امام جمعه کامفیروز گفت: علی لندی با شهادت و شجاعت مثال زدنی‌اش، فرهنگ و گفتمان نیکوکاری ِ اجتماعی را زنده کرد و این فضیلت خاموش شده را دوباره شعله‌ور ساخته و به آن جانی تازه در قلوب آحاد جامعه بخشید.

او همچنین گفت: امام معصوم علیه السلام در حدیثی فرمود مهمترین راه برای آقایی و بزرگی کردن، ایثار است و شهید علی لندی مصداق عینی ِ این حدیث شد. او جان خویش را برای حفظ هم وطنش بذل نمود اما آنچه که الان به وضوح همه می‌بینیم و می‌شنویم، بحث از بزرگی روح و جوانمردی اوست.

خطیب جمعه کامفیروز در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز اربعین، گفت: یکی از نکات مورد تاکید حضرت آقا در این سخنرانی مسئله “بیین” بود. خواسته‌ی ایشان از جوانان انقلابی در بُعد تبیین به یک مسئله ساده ختم نمی‌شود بلکه فرمودند در این زمینه به معنای واقعی کلمه جهاد کنید.

او اضافه کرد: جوانان دغدغه‌مند و انقلابی باید با شناخت به روز شبهات موجود در سطح جامعه و با مدنظر قرار دادن بایدها و  نبایدهای “تبیین”، به این مهم پرداخته و افکار جامعه را از القائات و خطورات مسموم و آلوده پاک و مبرا سازند.

تقی‌زاده گفت: مهم‌ترین “باید” در بحث تبیین و افشاگری برخورداری آن از منطق قوی و استدلال مستحکم بوده و اساسی ترین “نباید” در این زمینه، پیراسته بودن آن از بی اخلاقی‌ها، دروغ، دشنام و تهمت است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح