کد خبر : 14628
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 سپتامبر 2021 - 19:56
-

شهر صدرا تشنه اقدامات فرهنگی است

شهر صدرا تشنه اقدامات فرهنگی است

 رئیس سازمان فرهنگی شهرداری صدرا گفت: شهر صدرا تشنه اقدامات فرهنگی مؤثر و بنیانی است و می‌توان با توجه بیشتربه حوزه فرهنگی، ضمن تأثیرگذاری بر سبک زندگی مردم، بخشی از مشکلات خدماتی و شهری را با فرهنگ سازی برطرف کنیم. فرج‌زاده در دیدار با اعضای شورای شهر صدرا با بیان گزارش اقدامات انجام شده در حوزه‌های

شهر صدرا تشنه اقدامات فرهنگی است

 رئیس سازمان فرهنگی شهرداری صدرا گفت: شهر صدرا تشنه اقدامات فرهنگی مؤثر و بنیانی است و می‌توان با توجه بیشتربه حوزه فرهنگی، ضمن تأثیرگذاری بر سبک زندگی مردم، بخشی از مشکلات خدماتی و شهری را با فرهنگ سازی برطرف کنیم.

فرج‌زاده در دیدار با اعضای شورای شهر صدرا با بیان گزارش اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی، گفت: شهر صدرا تشنه اقدامات فرهنگی مؤثر و بنیانی است و می‌توان با توجه بیشتر به حوزه فرهنگی، ضمن تأثیرگذاری بر سبک زندگی مردم، بخشی از مشکلات خدماتی و شهری را با فرهنگ سازی و همراهی مردم برطرف کنیم که این رویکرد در شهر صدرا آغاز شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از شورای شهر صدرا، هاشم عزیزی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر صدرا نیز با قدردانی از اقدامات گسترده فرهنگی با اشاره به لزوم تقویت و افزایش نیروی انسانی متخصص در سازمان فرهنگی؛ حضور بیشتر در فضای مجازی و ارتباط با اقشار مختلف مردم نظیر اصناف، بازنشستگان و سایر گروه‌های اجتماعی را خواستار شد.

حمایت از فرهنگ‌ها و آداب و رسوم

او افزود: با توجه به مهاجرپذیر بودن شهر صدرا و وجود خرده فرهنگ‌های مختلف در این شهر، لازم است برنامه ریزی مناسب برای حمایت از فرهنگ‌ها و آداب و رسوم مختلف در کنار توجه به آسیب‌های اجتماعی در شهر انجام شود.

مجتبی پارسایی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر صدرا هم با بیان تلاش‌های مناسب سازمان فرهنگی گفت: ریل گذاری مناسبی در سازمان فرهنگی انجام شده است و تلاش‌های مؤثری در جریان است؛ ارتباط با مجموعه مساجد و هیئت‌های مذهبی بسیار ارزشمند است و امیدواریم با تأمین منابع مالی مورد نیاز، حوزه‌های فعالیت فرهنگی گسترده‌تر شود.

او خاطرنشان کرد: تبدیل مجموعه یادمان شهدای گمنام به مرکز فرهنگی شهر صدرا با دسترسی کامل به امکانات در دستور کار قرار گیرد.

آرش محمدی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر صدرا هم ضمن قدردانی از خدمات انجام شده در مجموعه فرهنگی شهرداری توجه به ضرورت نشاط و شادابی شهروندان، بیان کرد: برنامه ریزی شود تا با کاهش شرایط کرونایی و رعایت دستورالعمل‌های لازم، برنامه‌های فراگیر و فاخر با حضور شهروندان و با دعوت از هنرمندان شاخص کشور برگزار شود تا علاوه بر تاثیر فرهنگی اینگونه برنامه ها، نشاط و شادابی در بین شهروندان بیشتر شود.

توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی

مهدی کشاورز سخنگو و رئیس کمیسیون شهرسازی و گردشگری شورای اسلامی شهر صدرا نیز ضمن برشمردن فعالیت‌های شاخص سازمان فرهنگی تاکنون و نگاه خوب شهروندان به این برنامه‌ها، گفت: لازم است با نوآوری بیشتر و اخذ بازخوردهای مردمی در برنامه ها، اقدامات مختلف را مطابق با ذائقه مخاطبان شهر صدرا بومی سازی کنند.

او توجه به توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی را از دیگر دغدغه‌های اعضای شورا دانست و خواستار استمرار و تقویت فعالیت‌های فعلی شد.

مرتضی زارع، رئیس کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر صدرا نیز با بیان ضرورت‌های اجتماعی و فرهنگی در شهر صدرا بیان کرد: زبان در تشکر از فعالیت‌های موثر فرهنگی انجام شده در شهر، قاصر است و انتظار می‌رود این حرکت شروع شده با حمایت شورای اسلامی شهر صدرا پرشتاب‌تر شود.

این مسئول فرهنگی، پوشش گسترده‌تر اخبار، استفاده از ظرفیت صدا و سیما، پخش اذان ظهر و مغرب در سطح شهر، توجه به سیما و منظر شهری را ضروری دانست و افزود: تلاش کنید تا در حوزه جنگ نرم بتوانیم دست برتر داشته باشید و با کمک اقشار مختلف مردم، اهداف نظام را پیگیری کنند.

روح‌الله،شجاعیان منشی و رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر صدرا نیز در بخشی از این جلسه با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی، بیان کرد: فراجناحی عمل کردن و تعامل با نخبگان هنری و فرهنگی از الزامات پیش روی سازمان قرار گیرد تا با حمایت و تعامل هرچه بیشتر شورای اسلامی شهر صدرا و سازمان فرهنگی شهرداری و استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، اقدامات مؤثر بیشتری را در شهر سامان داد تا بخش گسترده تری از مردم تحت تأثیر اقدامات فرهنگی قرار گیرند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح